djkoelkast 17 september 2013 gestart Share 17 september 2013 gestart Op 14 en 15 september 2013 werd voor het eerst de Retro Game Experience gehouden in Beeld & Geluid te Hilversum. Onze reporter samba-boy maakte een erg leuke reportage die zeker de moeite van het kijken waard is, dus kijk en geniet van de allereerste Retro Report! Kleine voetnoot: het is relatief onvoorbereid gedaan, vandaar dat op bepaalde punten beeld en/of geluid niet optimaal zijn, maar al met al is het een erg leuke reportage geworden. [tip: zet hem op HD 720p] Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Geweldig gedaan, jullie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Goeiedag wat een uitgebreide reportage zeg! En jammer dat ik die PC-Engine over 't hoofd heb gezien! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost was leuk om met Samba-boy te praten over de games, is een mooie video geworden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Leuk gedaan ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Zeker tof! Benieuwd of je vaker dit soort reportages gaat maken. Welke dag heb je dit geschoten? En nu snap ik wat je bedoelde met 'wacht maar tot de retro report' Al heb ik vroeger bij mn neefje ook wel op de CD-i gespeeld, oa ook Hotel Mario, en Littil Devil. Vond het toch wel vermakelijk toen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Zeker tof! Benieuwd of je vaker dit soort reportages gaat maken. Welke dag heb je dit geschoten? En nu snap ik wat je bedoelde met 'wacht maar tot de retro report' Al heb ik vroeger bij mn neefje ook wel op de CD-i gespeeld, oa ook Hotel Mario, en Littil Devil. Vond het toch wel vermakelijk toen Ik heb dit meteen op de zaterdagochtend/middag van het event gefilmd, zoals ik ook aan het begin van de video noem. En ja, die CD-i was zo meesterlijk, want nadat het spel er dus uitklapte kwam Pierre (de enige echte ) nog even langs om het spel weer werkende te krijgen. Zoals hij eerder die ochtend dus ook vertelde. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2013 gepost Auteur Share 17 september 2013 gepost Het is Litil Divil Ook op de Amiga CD32 uitgebracht o.a. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 september 2013 gepost Auteur Share 18 september 2013 gepost Hier nog wat foto's van de 1e dag, de meeste foto's zijn door samba-boy gemaakt, een aantal komen van twitteraars: http://www.retroforum.nl/gallery/category/22-beurzen/ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 september 2013 gepost Share 18 september 2013 gepost Het is Litil Divil Ook op de Amiga CD32 uitgebracht o.a. Dat spel ken ik ook, heb ik -dacht ik- op de PC gespeeld. Kan hem even niet vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 september 2013 gepost Auteur Share 18 september 2013 gepost Volgens mij is DOS de 3e in de rij en is het daarnaast niet op andere platforms uitgebracht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 18 september 2013 gepost Share 18 september 2013 gepost Ja lastige naam, had het altijd verkeerd Maar ik heb het spel veel later idd ook eens op de pc gespeeld, zal waarschijnlijk wel DOS zijn geweest ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gyruss 19 september 2013 gepost Share 19 september 2013 gepost Leuke Reportage, thanks!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 20 september 2013 gepost Share 20 september 2013 gepost grappig gemaakt wil anders wel de volgende keer cameraman spelen. of ik heb wat flipperkasten mijn verzameling van afgedankte consoles is niet zo super zeldzaam Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 september 2013 gepost Share 24 september 2013 gepost Mooie rapportage! Jammer dat ik er niet heen kon! Ik heb nog getwijfeld, maar vanaf mijn vakantiebestemming was het 3 uur rijden, dat ging me net even iets te ver. Hopelijk komt er in de toekomst ooit nog eens zoiets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
ckong 2 oktober 2013 gepost Share 2 oktober 2013 gepost Bedankt voor het leuke filmpje, ik ben blij dat het event zo in de smaak is gevallen. We hadden dan ook voor iedereen wat te bieden. Trouwens, op Firstlook kun je een paar van de Retro arcade games spelen die ook op de RGE aanwezig waren. Op de stand van Magixbuttons. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gameboy 12 oktober 2013 gepost Share 12 oktober 2013 gepost Ik was er gvd niet bij. Was toen ziek, vond dat echt jammer! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.