Maikotjuh 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost De 'geheimzinnige opdrachtgever' die B&A in de laatste aflevering ontmoeten is Piet Dankert. Een Nederlandse politicus lid van de PVDA. Hij is op 21 juni 2003 overleden in Frankrijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost De Franstalige versie van De geheimzinnige opdrachtgever wordt ingesproken door : Olivier Cavellier Daniël Nicodere Alain Louis Patrice Dametto Alain Gilles Dominique Lahaut Jan Walravens Deze personen spreken de stemmen in van de *bas* & *adriaan* personages. Wel redelijk leuk gedaan vind ik ! Misschien heb je er wat aan... Je kunt die namen zien bij de aftiteling van de Franse DVD versie van 'Bassie et Adrien en voyage en Europe'. Groetjes Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost De Franstalige versie van De geheimzinnige opdrachtgever wordt ingesproken door :Olivier Cavellier - Bassie Daniël Nicodere - Adriaan Alain Louis - Baron Patrice Dametto - B100 Alain Gilles - Handige Harry Dominique Lahaut - Vlugge Japie Jan Walravens Deze personen spreken de stemmen in van de *bas* & *adriaan* personages. Misschien heb je er wat aan... Groetjes Hoe ben je dát te weten gekomen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost dat zou ik ook willen weten Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost De namen zijn op de aftiteling maar volgens mij staat er niet bij welk karakter door wie wordt ingesproken... Link naar bericht Delen op andere sites
wicked 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost maybe is het al eens gezegd maar ik wil het toch ff kwijt: in de plaaggeest moet bassie balken shouwen. Adiraan geeft hem op zijn donder omdat hij er maar 1 pakt terwijl de rest er 5 pakt. opmerking *bas* ze zijn bang om moe te worden van het lopen (oid) in de geheimzinnige opdracht (europa) aflevering 1: bakt bassie 1 bankje terwijl de rest er 2 of 3 pakt wedermailig opmerking *bas* ze zijn bang om moe te worden van het lopen (oid) toch niet echt een orgineel grapje.. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 mei 2004 gepost Share 17 mei 2004 gepost maybe is het al eens gezegd maar ik wil het toch ff kwijt: in de plaaggeest moet bassie balken shouwen. Adiraan geeft hem op zijn donder omdat hij er maar 1 pakt terwijl de rest er 5 pakt. opmerking *bas* ze zijn bang om moe te worden van het lopen (oid)in de geheimzinnige opdracht (europa) aflevering 1: bakt bassie 1 bankje terwijl de rest er 2 of 3 pakt wedermailig opmerking *bas* ze zijn bang om moe te worden van het lopen (oid) toch niet echt een orgineel grapje.. nee,maar zo komen d'r egt super veel van voor. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten