Onno87 24 augustus 2013 gestart Share 24 augustus 2013 gestart Hallo Iedereen, Ik ben een grote verzamelaar van Veronica t/m 2001. Heb zelf al een aardige verzameling. Toch wil ik mijn collectie graag uitbreiden met programma's van Veronica. Een kleine impressie wat ik zoal in mijn collectie heb: Veronica aan land (eerste tv uitzending van Veronica) 25 Jaar Veronica (zowel radio/tv uitzendingen) 30 Jaar Veronica (zowel radio/tv uitzendingen) Veronica Goes Back (Kompleet) Diverse afleveringen van countdown En nog veel meer stuur een mailtje voor de volledige collectie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2013 gepost Share 24 augustus 2013 gepost Had je die documentaire al die ze hebben herhaald op Geschiedenis TV? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gameboy 4 september 2013 gepost Share 4 september 2013 gepost Heb alleen het laatste uur... Maar ik ben ook Veronica fan! Ik zou eens kijken wat ik kan zoeken! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2013 gepost Share 4 september 2013 gepost Ik heb nog wel een heel groot stuk Nederland Muziekland vanuit Den Oever 1984 met Chiel van Praag. Is dat leuk? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.