wonderer 10 juli 2004 gepost Auteur Share 10 juli 2004 gepost Buikspreker en spiegelbeeld zijn juist leuk.Vooral dat muziekje bij spiegelbeeld. Ik word helemaal kriegel van dat muziekje... zo... onaards bijna, echt jaren 70, brrr. Ik kan er gewoon niet tegen, net als tegen bepaalde jazzmuziek. Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Bassie als spaanse danser uit de Sleutel vind ik de minste droom, voor de rest vind ik alle dromen wel leuk, met als beste toch Bassie en zijn speigelbeeld uit de Diamant, ik vind het goed gedaan, en erg leuk om Adriaan ook eens als Bassie te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Er is ook een reclame waar ze dat doen, net als in de spiegelbeeld droom. Die bedenker is misschien wel B&A fan Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Er is ook een reclame waar ze dat doen, net als in de spiegelbeeld droom. Die bedenker is misschien wel B&A fan Of een gemene pikkedief Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost De muziek is altijd leuk in de plaaggeest de sleutel en de diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Is ook nog lekker oud. Vooral dat liedje uit de bordenwasserdroom. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Beste: Hoorspel Reden: de geluiden van BassieStarsky en Hutch: Gewoon super Minste: Buikspreker en spiegelbeeld Reden: Te saai Niet enkel de geluiden, ook de gebaren erbij zijn super het -2 bordje is super Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost En van die bom is ook leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Ik vind die acrobaten-droom uit de Sleutel die gister op TV was erg mooi. Hier zie je nog goed hoe sterk ze daar zijn en dat B&A nog echte acrobaten zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Ik vind die acrobaten-droom uit de Sleutel die gister op TV was erg mooi. Hier zie je nog goed hoe sterk ze daar zijn en dat B&A nog echte acrobaten zijn. ja idd, egt gaaf om te zien, want iemand met getrekte armen dragen is erg zwaar. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Ik vind die acrobaten-droom uit de Sleutel die gister op TV was erg mooi. Hier zie je nog goed hoe sterk ze daar zijn en dat B&A nog echte acrobaten zijn. help me even. Hoe gaat die droom precies? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Nou Bassie droomt van "Bassie de Clown als Acrobaat" Het is in een piste-ring en er staat een witte tafel. Adriaan loopt al in de piste en bassie komt op. Adriaan gaat op de tafel liggen en strekt zijn armen en bassie doet een handstand bovenop de armen van Adriaan. Zo doen ze nog wat acrobaten trucs. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Nou Bassie droomt van "Bassie de Clown als Acrobaat"Het is in een piste-ring en er staat een witte tafel. Adriaan loopt al in de piste en bassie komt op. Adriaan gaat op de tafel liggen en strekt zijn armen en bassie doet een handstand bovenop de armen van Adriaan. Zo doen ze nog wat acrobaten trucs. Jah nu herinner ik m ook weer. Dankjewel Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Favoriet: Buikspreker Geheime agenten Bassie en Adriaan als piloten Minst favoriet Bassie als leeuwentemmer Spaanse dansers Bassies wereldreis Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Favoriet:Buikspreker Geheime agenten Bassie en Adriaan als piloten Minst favoriet Bassie als leeuwentemmer Spaanse dansers Bassies wereldreis Ik vind de wereldreis van Clown Bassie net een hele leuke : opgewekt muziekje en toffe beelden Vooral het einde : Hij klom op de rug van een Olifant, die bracht hem terug naar Nederland. Super Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ja, zo op zo'n olifant waar je 25 cent in moet doen. Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Beste: Hoorspel Geheime Agenten Robinson Crusoë (weet de naam niet maar) die verwijderde droom uit de Huilende Professor.. met dat Super mooie lied (ook een clown heeft van die dagen waar hij zich zit af te vragen, is het beroep wat ik nu koos de juiste keus Heb hem pas weer gehoord op de video, is echt het mooiste lied van B&A ) Slechtste : Bassie als leeuwentemmer (gewoon te lang) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost SnesGamer schreef Beste: Hoorspel Geheime Agenten Robinson Crusoë (weet de naam niet maar) die verwijderde droom uit de Huilende Professor.. met dat Super mooie lied (ook een clown heeft van die dagen waar hij zich zit af te vragen, is het beroep wat ik nu koos de juiste keus Heb hem pas weer gehoord op de video, is echt het mooiste lied van B&A ) Slechtste : Bassie als leeuwentemmer (gewoon te lang) Ik vind het persoonlijk ook moeilijk om al die droomwerelden te onderscheiden op een naam... Maar dat nummer vind ik TE serieus voor *bas* Wel leuk om tussendoor een keer te horen, maar ik vind het persoonlijk niet geweldig Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost (weet de naam niet maar) die verwijderde droom uit de Huilende Professor.. met dat Super mooie lied Maar sinds wanneer is dat gedeelte uit de serie verwijderd. Ik ken de aflevering eigenlijk alleen maar zoals ie nu nog is. Is deze scène (Robinson Crusoë) ooit op tv uitgezonden? of staat ie uitsluitend op oudere videobanden? Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost Beste: Hoorspel Tandarts Bordje met soep Minste: Leeuwentemmer Spiegelbeeld Straatdansers Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Beste: Hoorspel Tandarts Bordje met soep Minste: Leeuwentemmer Spiegelbeeld Straatdansers Welke droomwereld is dit? De straatacrobaten of is het een andere? Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost De straatacrobaten bedoelde ik inderdaad. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost De straatacrobaten bedoelde ik inderdaad. Ik vind die eigenlijk wel eens geinig om te bekijken, maar niet te veel, net zoals een aantal andere droomwerelden. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Ja, met die leuke snorren! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost In De Huilende Professor heb je de leukste stukjes van "aan de binnenkant van mijn ogen kijken", zoals het hoorspel, de tandarts en geheime agenten. In De Sleutel en De Diamant heb je vind ik te langdradige / niet zo spannende droomwerelden, zoals Bassie de Leeuwentemmer. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Ik kan helemaal in een deuk liggen om het soep eten uit de Plaaggeest en het hoorspel uit de Huilende Professor Maar dat leeuwentemmen, uit welke serie komt dat? Die kan ik niet zo 1-2-3 voor de geest halen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Maar dat leeuwentemmen, uit welke serie komt dat? Die kan ik niet zo 1-2-3 voor de geest halen uit de diamant, heb ik pas op de dvd gezien. hij was slecht!!!! geef mij maar de oude versie, die op 10 jaar *bas* en *adriaan* staat. veeeeeeeel beter!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..] uit de diamant, heb ik pas op de dvd gezien. hij was slecht!!!! geef mij maar de oude versie, die op 10 jaar *bas* en *adriaan* staat. veeeeeeeel beter!! Geef mij gewoon geen van de 2 versies, ik vind alle droomwerelden wel iets hebben, maar deze is gewoon te lang. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost vond ik eerst ook, maar toen keek ik er ook steeds een stukje van, en dan spoelde ik hem verder, maar een keer heb die droom helemaal gezien en toen vond ik hem veel leuker. maar de nabewerking is jammergenoeg worst. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Favoriete: 1: Hoorspel {Bassie en Adriaan en de huilende professor} (Gisteren weer gezien, prachtig hoe bassie daat acteert . Met dat confettie gooien, 'hij werpt een blik door het raam', 'pak van zijn hart', kruipen onder de tafel... geweldig!) 2: Cowboys {Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel} (Hehe, inderdaad wonderer, "er kwamen twee pikkers die hebben het geld geboeft", net als: "daar rijdt een boef met een wagen erin!"... De muziek van The good, the bad and the ugly maakt het compleet) 3: Bassie als onderwijzer {Bassie en Adriaan en de plaaggeest} (Ontzettend flauwe humor, maar dat vind ik er nou juist zo leuk aan ) Slechtste: 1: Leeuwentemmer... 2: Adriaan ontvoerd.. 3: Bassies wereldreis... Link naar bericht Delen op andere sites
computertje 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Mijn minder/beste droomwereld Beste 1.Bassie en Adriaan als geheime agenten 2.Bassie als goochellaar 3.Stel je eèns voor Slechste 1.Bassie en Adriaan bij de indiaanen 2.Bassie als leeuwen temmer 3.Bassie en Adriaan als spaanse dansers Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Mijn lijstje dan maar!: + 1. Werken bij de radio (hoorspel) *adriaan* Hij werpt een blik door het raam (rinkeldekinkel) ?????: Hé, kan je niet uitkijken? 2. Cowboys (de mexicanen) *bas* Jaaaaaah dames en heren, speelt u even mee! Er zijn mooie prijzen te winnen! 3. Starsky & Hutch (detectives) *bas* (zingend) Bassie en Hutskiaan, Bassie en Hutskiaan (hoop dat die klopt, zo niet zeg het even) - 1. Adriaan ontvoerd (De Plaaggeest) Gaat nergens over! 2. Musketiers Veel te langdradig 3. Bassie en Adriaan als pelsjagers (indianen) Ook wat te lang! Zo dat was hem weer! *bas* / *adriaan* : Tot de volgende keer maar weer! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost zou makkelijk zijn als jullie de officiele namen gebruiken zoals ze ook op de site van wonderer staan! Dank Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 augustus 2004 gepost Auteur Share 19 augustus 2004 gepost Wat heeft iedereen toch tegen "Adriaan ontvoerd"? Is juist hartstikke stoer! Wat een held Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Wat heeft iedereen toch tegen "Adriaan ontvoerd"? Is juist hartstikke stoer! Wat een held Er zit gewoon geen verhaal in! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]Er zit gewoon geen verhaal in! Toch wel, hij is opgesloten en bevrijdt zichzelf Ikzelf vind het een tof stukje, duurt ook niet echt zo lang hé ( Wat Wonderer zeer spijtig vindt zeker ) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Favoriete:1: Hoorspel {Bassie en Adriaan en de huilende professor} (Gisteren weer gezien, prachtig hoe bassie daat acteert . Met dat confettie gooien, 'hij werpt een blik door het raam', 'pak van zijn hart', kruipen onder de tafel... geweldig!) Of met dat kussen met die wc-ontstopper! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Mijn lijstje dan maar!:+ 1. Werken bij de radio (hoorspel) *adriaan* Hij werpt een blik door het raam (rinkeldekinkel) ?????: Hé, kan je niet uitkijken? Steengoede droomwereld net als Geheime Agenten en Tandarts. *bas* Wat is uw naam, meneer? *adriaan* *vergaand van de pijn* Aahhhhh... *bas* Allememaggies, die meneer heeft een rare naam, dat is Meneer Aahhhhh! En dat gezicht wat Bassie daarbij trekt! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost klopt, ik vind het jammere aan de droomwereld van de tandarts dat hij te opzichtig educatief is... *bas* Zo ziet u maar, u hoeft niet bang te zijn voor te tandarts Nouja, dat snapt zelfs het kleinste kind dat dit de boodschap is van de droomwereld, daarom jammer dat het wordt uitgelegd *bas* Ja dat snapt zelf het kleinste kind, maar kunt u het mij nog een keer uitleggen Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Mijn lijstje is al een tijd veranderd, hier mijn nieuwe lijstje: Best: Starsky & Hutch Geheime Agenten Bordje Soep Worst: Spaanse Dansers (te saai) Bassie als Leeuwentemmer (te lang en te saai) Bassie en Adriaan als Pelsjagers/Bassie en Adriaan als piloten (die vind ik allebei even saai) Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost leukste: Starsky & Hutch geheime agenten tandarts bassies wereldreis hoorspel stom: musketiers leeuwentemmer bij de indianen Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Ik vind de dromen uit de professor leuker dan in de oudere serie's. Jammer dat ze die dromen weggalaten hebben. Adriaan zei nog op de dvd van de professor in de verwijdere scéne's dat de aflevering anders te lang zou worden. Dan verdelen ze de serie toch in 9 afleveringen. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost Best: Geheime agenten (professor) Bord soep (plaaggeest) Cowboys (sleutel) Worst: Spaanse danseres (sleutel) Leeuwentemmer (diamant) Piloten (sleutel) Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Even aan de binnenkant van m'n ogen kijken Best Geheime agenten Cowboys Tandarts Worst Onderwijzer (Plaaggeest) Leeuwentemmer Straatartiesten Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten