jeugdmemories 15 augustus 2013 gestart Share 15 augustus 2013 gestart (aangepast) De populaire soapserie Zoop van Nickelodeon is vernieuwd en vanaf aankomend najaar weer dagelijks te zien. De afleveringen zijn bewerkt om te voldoen aan de huidige televisie standaarden. Daarnaast kreeg de soap een nieuw logo en intro. Inmiddels bekende gezichten als Nicolette van Dam, Patrick Martens en Ewout Genemans gaan terug in de tijd als de mooie Bionda, de geheimzinnige Mike en de Benjamin Bastiaan. De serie start met het begin van de rangeropleiding en speelt zich af in een dierentuin. Acht jonge mensen die een opleiding volgen tot dierenverzorger worden meteen op de proef gesteld door hun trainers. De leerlingen hebben een zware training voor de boeg waar intriges, spanning en jaloezie aan de orde van de dag zijn. Gelukkig is er in het dierenpark ook nog tijd voor plezier, humor en uiteraard de liefde. Zoop is vanaf 2 september dagelijks te zien op Nickelodeon. Info: Start serie - 7 april 2004 Einde serie - Juni 2006 Afleveringen - 325 Acteur - Personage - Periode Julliete van Ardenne - Sira - 2004 - 2006 Viviënne van den Assem - Elise - 2004 - 2006 Erwan van Buuren - Alwin - 2004 - 2005 Nicolette van Dam - Bionda - 2004 - 2006 Ewout Genemans - Bastiaan - 2004 - 2006 Jon Karthaus - Moes - 2004 - 2006 Sander Jan Klerk - Aaron - 2005 - 2005 Patrick Martens - Mike - 2004 - 2006 Monique van der Werff - Taffie - 2004 - 2006 Sabine Koning - Gaby - 2004 - 2006 Ramy Sambo - Berenger - 2005 - 2006 Thomas Skykora - Fabian - 2004 - 2005 15 augustus 2013 aangepast door jeugdmemories Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost De afleveringen zijn waarschijnlijk gewoon opgerekt, want ze waren altijd 4:3. Of misschien zijn ze stiekem toch 16:9 opgenomen ooit? Ik vond het een leuke serie, ietwat knullig op sommige punten en duidelijk gericht op kinderen, maar best vermakelijk. Alleen het einde was erg slap. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost Heb het nooit gekeken.. maar het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de topic-titel: Is dit niet ietwat 'jong' voor op een retroforum? Of is het stiekem alweer ouder dan ik zelf in de gaten heb? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost Heb het nooit gekeken.. maar het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de topic-titel: Is dit niet ietwat 'jong' voor op een retroforum? Of is het stiekem alweer ouder dan ik zelf in de gaten heb? Het wordt vanzelf een keer echt oud en dan hebben wij het topic al Ik zou alleen een wat uitebreidere OP willen. Jaartallen, afleveringen, acteurs, rollen etc. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 15 augustus 2013 gepost Auteur Share 15 augustus 2013 gepost Wat meer info in de OP gezet. Toch alweer 7 jaar geleden dat de serie gestopt is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost Leuk Er zijn ook meerdere films van gemaakt trouwens. Zoop in Afrika, Zoop in Zuid-Amerika en nog eentje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 augustus 2013 gepost Share 16 augustus 2013 gepost Ik ben nog bij de première geweest van Zoop in Zuid-Amerika Overigens: De populaire soapserie Zoop van Nickelodeon is vernieuwd en vanaf aankomend najaar weer dagelijks te zien. De afleveringen zijn bewerkt om te voldoen aan de huidige televisie standaarden. Daarnaast kreeg de soap een nieuw logo en intro. Lees: de serie is gestretched/gecropt naar 16:9 en voorzien van een nieuwe intro zonder theme van Sita met nieuw Zoop-logo. Nothing special here, gewoon messed up 4:3, helaas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 16 augustus 2013 gepost Auteur Share 16 augustus 2013 gepost Ja dat is erg jammer. Die intro was juist geweldig en de muziek ook. Ik ben ook nog naar de eerste film geweest in de bios. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 16 augustus 2013 gepost Share 16 augustus 2013 gepost (aangepast) Jep 7 jaar terug alweer, toendertijd als 8 tot 10 jarige veel gekeken vond het toen geweldig maar heb daarna ook nooit meer 1 aflevering terug gekeken 16 augustus 2013 aangepast door Logitech Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 augustus 2013 gepost Share 16 augustus 2013 gepost Jep 7 jaar terug alweer, toendertijd als 8 tot 10 jarige veel gekeken vond het toen geweldig maar heb daarna ook nooit meer 1 aflevering terug gekeken Heb de eerste twee boxen van de reeks in bezit, maar de andere drie waren out of print voor ik er überhaupt aan kon komen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 augustus 2013 gepost Share 18 augustus 2013 gepost Ook nog wel eens wat van gezien, vooral omdat het in Ouwehand speelde (mooie omgeving voor een soap). Raar trouwens dat Gaby in eerste instantie Komproe heette en daarna ineens Meerman. Later werd het Berenger, maar dat kwam door haar huwelijk als ik me niet vergis. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2013 gepost Share 18 augustus 2013 gepost Klopt, ze trouwde met Bowie Berrenger, die vooral bij zijn achtenaam genoemd werd. Behalve door Lotti (Tatum Dagelet) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 augustus 2013 gepost Share 19 augustus 2013 gepost Leuk Er zijn ook meerdere films van gemaakt trouwens. Zoop in Afrika, Zoop in Zuid-Amerika en nog eentje. Zoop in India - was gisterochtend om zes uur op SBS6 te zien, volgens de gids dan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2013 gepost Share 19 augustus 2013 gepost Zoop in India - was gisterochtend om zes uur op SBS6 te zien, volgens de gids dan. Ik heb ze allemaal op dvd, maar niet paraat, dus ik wist het even niet meer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 augustus 2013 gepost Share 23 augustus 2013 gepost Vond trouwens Godelieve en Moes de leukste karakters, grappig dat die twee in het begin een keer knallende ruzie kregen en daarna een setje werden. Ohja en die oppasser was ook een held (diegene die Mike aan het begin voor zakkenroller uitmaakte). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 augustus 2013 gepost Share 23 augustus 2013 gepost Roy? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 5 september 2013 gepost Auteur Share 5 september 2013 gepost (aangepast) Het had slechter gekund. 5 september 2013 aangepast door jeugdmemories Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 september 2013 gepost Share 6 september 2013 gepost Ze hebben serieus de beelden van de nieuwe leader over de oude gelegd, inclusief alle geluidjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 6 september 2013 gepost Auteur Share 6 september 2013 gepost Nu je het zegt. Volgens mij hoor je standaard elke keer de 'spanningstune' aan het einde van de leader. Terwijl er daarna doodleuk niets spannends te zien is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 september 2013 gepost Share 11 september 2013 gepost Van de week zag ik het weer even voorbij komen en het valt me op dat de serie veel 'trager' oogt dan enkele jaren geleden. De verhaallijnen zijn nog steeds in orde, maar bepaalde acties / scènes lijken wel langer te duren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.