Malabar 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost De dvd van Amerika deel 1 staat 195 minuten, maar de film duurt 3,5 uur, de tijden kloppen niet altijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost CNR video deed dat altijd op de minuut. De Sleutel: 1 uur en 28 minuten De Diamant: 1 uur en 29 minuten Link naar bericht Delen op andere sites
zorofan1 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Ik heb een colage gemaakt over achtervolgingen op het water http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I939XX51USR5/picserver.jpeg Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Ik heb een colage gemaakt over achtervolgingen op het water http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I939XX51USR5/picserver.jpeg Zo je bent lekker bezig , er is ook een B&A collage-topic in de general chat. Moet je even zoeken, dan kun je ze daar neer zetten . EDIT: hier is de link http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=542&highlight=collage Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Klopt Malabar, hoe de boeven de microfoons in het museum hebben ontweken is voor mij ook een raadsel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Klopt Malabar, hoe de boeven de microfoons in het museum hebben ontweken is voor mij ook een raadsel Ik heb niet echt het idee dat Elsink daar ook nog geluid heeft... De Baron zegt het wel, "...dan zullen er ook wel microfoons zijn" maar daarna ... ze fluisteren wel, behalve aan het eind, dat scheelt alweer Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Op het moment dat de Baron zijn plan voor het stelen van de kroon aan Japie en B2 uitlegt, wenkt hij hen om dichterbij te komen. Hij zegt dan op een fluistertoon iets tegen zijn collega's. Ik vraag me af wat de Baron daar nou precies zegt, want op het eerste gezicht lijkt het alsof hij een totaal vreemde zin uitspreekt. Iemand die weet wat de Baron nou precies zegt? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost De *baron* zegt iets van: ''Het is niet zo laat als het kan. Nog lang zal het duren voor ze zich" en dan houdt het op en komt er een andere scene met *bas* en *adriaan*. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Ja das zoiets als op het einde van CNR band 1, als Adriaan het plan uitlegt. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Ik heb de cnr band van de Kroon, maar hier zie ik op het begin (als Bassie met Lara voetbalt) wel een echte bal, en niet een opgeplakte. En die radio uitzending met dat de boeven zijn ontsnapt springt ook niet gelijk aan maar stond al aan. Alleen na de uitzending hoor je geen muziek meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Op het moment dat de Baron zijn plan voor het stelen van de kroon aan Japie en B2 uitlegt, wenkt hij hen om dichterbij te komen. Hij zegt dan op een fluistertoon iets tegen zijn collega's. Ik vraag me af wat de Baron daar nou precies zegt, want op het eerste gezicht lijkt het alsof hij een totaal vreemde zin uitspreekt. Iemand die weet wat de Baron nou precies zegt? De zegt iets van: ''Het is niet zo laat als het kan. Nog lang zal het duren voor ze zich" en dan houdt het op en komt er een andere scene met en . Waarom zou die dat eigenlijk fluisteren. Niemand kan het toch horen. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Shit, heb ik gister weer niet opgelet wanneer B2 dat geld nou in zijn zak stopt, die aflevering dat dat gebeurde was gisteravond. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost [..]Waarom zou die dat eigenlijk fluisteren. Niemand kan het toch horen. Dat verhoogt de spanning, het houdt de aandacht van VJ en B2 vast, en het gebeurt waarschijnlijk onwillekeurig, omdat de Baron het ook spannend vindt. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost De *baron* zegt iets van: ''Het is niet zo laat als het kan. Nog lang zal het duren voor ze zich" en dan houdt het op en komt er een andere scene met *bas* en *adriaan*. Maar waarom fluistert hij dat dan terwijl hij Japie en B2 zijn plan wil uitleggen? Dat slaat toch nergens op. De Baron fluistert dus wel complete onzin als ik dit zo lees. Vreemde zaak. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Shit, heb ik gister weer niet opgelet wanneer B2 dat geld nou in zijn zak stopt, die aflevering dat dat gebeurde was gisteravond. Ik kijk niet iedere avond, dus misschien dat ik de draad weer even kwijtgeraakt ben, maar ik meen dat vanavond aflevering 7 en 8 uitgezonden worden, en de bewuste scene zit in aflevering 7, dus je hebt nog niets gemist Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost [..]Maar waarom fluistert hij dat dan terwijl hij Japie en B2 zijn plan wil uitleggen? Dat slaat toch nergens op. De Baron fluistert dus wel complete onzin als ik dit zo lees. Vreemde zaak. Volgens mij fluisterde hij: "Het is niet zo laat als ik dacht..." Vind ik heel vreemd om op die manier een plan uit te leggen... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost [..]Volgens mij fluisterde hij: "Het is niet zo laat als ik dacht..." Vind ik heel vreemd om op die manier een plan uit te leggen... Nou je het zegt, ja, dat is de zin... en ik denk dat ie anders het plan de dag erop had willen uitvoeren, maar het kan toch nu nog wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost Op de achterkant van de dubbelbox van 'De Verdwenen Kroon' staat Bridge 2001. Maar op de video's staat Bridge 2003. Dat is bij 'De Verzonken Stad' ook zo. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost Op de achterkant van de dubbelbox van 'De Verdwenen Kroon' staat Bridge 2001. Maar op de video's staat Bridge 2003. Dat is bij 'De Verzonken Stad' ook zo. Your point? Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost [..] Ik kijk niet iedere avond, dus misschien dat ik de draad weer even kwijtgeraakt ben, maar ik meen dat vanavond aflevering 7 en 8 uitgezonden worden, en de bewuste scene zit in aflevering 7, dus je hebt nog niets gemist Wel dus, want ik heb weer niet opgelet... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost [..]Wel dus, want ik heb weer niet opgelet... Stommeling! Uilskuiken! Frikandel! Zak patat! .... KROKET! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost [..]Stommeling! Uilskuiken! Frikandel! Zak patat! .... KROKET! Foutje. Moet kunnen, baas. *harry* Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 september 2004 gepost Share 5 september 2004 gepost [..]Foutje. Moet kunnen, baas. *harry* *baron* : IK BEN OMRINGT DOOR IDIOTEN!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Hmmm zullen we even ONtopic gaan Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Hmmm zullen we even ONtopic gaan Is g0ed... Vonden jullie het overigens ook niet aardig van Nickelodeon dat ze weer eens een keer de Kroon uitzonden? HEt viel me erg van ze mee... Nu is trouwens (voor degene die het nog niet wisten) B&A en de Verzonken Stad bezig... *baron* : Midden in dit kleine stadje is een bank... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Ok, ok, ik kan me NIET meer inhouden... is het iemand wel eens opgevallen wat voor soort graffity op de grote groene deuren staat? Sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Ok, ok, ik kan me NIET meer inhouden... is het iemand wel eens opgevallen wat voor soort graffity op de grote groene deuren staat? Sorry Hahaha... neej... Staat er graffiti op dan? Kzal dr eens op letten.. Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]Hahaha... neej... Staat er graffiti op dan? Kzal dr eens op letten.. Hallo, ik ben hier nieuw... (tevens vriend van Robin04) Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]Hallo, ik ben hier nieuw... (tevens vriend van Robin04) Ja, ik kan eht me ook niet voor me halen van die groene deur... Kweet wel welke deur maar die graffiti tekst weet ik niet..." Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]Ja, ik kan eht me ook niet voor me halen van die groene deur... Kweet wel welke deur maar die graffiti tekst weet ik niet..." Geen tekst. Tekeningetje. En niet van een maan Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost [..]Geen tekst. Tekeningetje. En niet van een maan nou, ik heb gisteravond meteen de veedwenen kroon deel 2 bekeken en er staat inderdaad witte graffiti op die groene deuren, maar het zegt me totaal niks, ik kan er geen wijs uit worden. om die tekens te ontcijferen moet je een professor zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost http://www.clubs.nl/community/docfolder ... 58D34EA981 dat is een filmpje van b en a Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost http://www.clubs.nl/community/docfolder_display.asp?clubid=280924&doc=FA1871EE-3A75-4D23-963F-4758D34EA981dat is een filmpje van b en a ja moet je wel lid zijn van die club om et filmpje te kenne kijken Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost ja dat moet wel Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost http://www.clubs.nl/community/docfolder_display.asp?clubid=280924&doc=FA1871EE-3A75-4D23-963F-4758D34EA981dat is een filmpje van b en a Ik ben geen lid. Wat voor filmpje is dat dan? POST 250 Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost een filmpje uit de kroon Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Maar nu weten we nog niet wat er op die groene deur staat... Kom op Wonderer, laat ons niet langer in spanning... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost op de site van http://www.bassieenadriaancaps.nl zie je daar een foto van als je de verdwenen kroon download is het foto nummer 40 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost 't Is redelijk obsceen en ik vond het niet bij B&A passen, vandaar... hier een screencap. Het gaat dus om de rechterdeur. http://info.bassieenadriaan.nl/images/graffiti.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost 't Is redelijk obsceen en ik vond het niet bij B&A passen, vandaar... hier een screencap. Het gaat dus om de rechterdeur.http://info.bassieenadriaan.nl/images/graffiti.jpg ja idd, is me egt nog nooit opgevallen, hadden ze niet meteen de deur kunnen verven bij de opnamen? Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Leuke trivia: de eerste aflevering van de Verdwenen Kroon was op dinsdag 5 januari 1988 om 15.45 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost 't Is redelijk obsceen en ik vond het niet bij B&A passen, vandaar... hier een screencap. Het gaat dus om de rechterdeur. http://info.bassieenadriaan.nl/images/graffiti.jpg *bas* : Ik snap het wel maar ik begrijp het nog niet helemaal Neej, heeft hetgeen dat daar staat ook een betekenis? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost [..] *bas* : Ik snap het wel maar ik begrijp het nog niet helemaal Neej, heeft hetgeen dat daar staat ook een betekenis? Ja, idd... Ik zie er ook niet in... Wonderer, kun jij vertellen wat het inhoudt? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Ik stuur wel effe een pb. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost Is het een geheim dat niet openbaar gemaakt mag worden of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost Is het een geheim dat niet openbaar gemaakt mag worden of zo? Nee, maar het is de bedoeling dat er nette taal gebruikt wordt, als je wil weten wat het is kan ik je wel een Privé-berichtje sturen... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost [..]Nee, maar het is de bedoeling dat er nette taal gebruikt wordt, als je wil weten wat het is kan ik je wel een Privé-berichtje sturen... wil je mij ook een pbtje sturen met wat het is? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost [..]wil je mij ook een pbtje sturen met wat het is? Al gedaan... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost en ik jou een teruggestuurd Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Paniek bij de boeven *japie* Baas, baas, baas... *baron* Ja, wat is er Japie? *japie* Die clown en die acrobaat staan bij die auto die ik gepikt heb. *baron* Drommels, drommels en nog eens drommels, ze hebben de auto herkend, ze zijn ons op het spoor! *b2* Wat je zegt, we gaan ervandoor! *baron* Ik zeg, ze zijn ons op het spoor! *b2* Ja daarom zeg ik, ik ga ervandoor! *baron* Jij blijft hier, en jij blijft rustig, rustig, kalm, kalm, geen paniek, rustig, rustig, rustig... *b2* W-wat zeg ie, wat zeg ie? *baron* IK ZEG RUSTIG!!! *b2* W-wat je rustig noemt. *baron* Japie, jij gaat ernaar toe en kijkt of ze hierheen komen. *japie* Ja, oke, baas. *baron* Maar zorg ervoor dat ze je niet zien!! *japie* Jaaa baas. Geweldige scéne. Die oprechte paniek bij de boeven, echt fantastisch gespeeld. Ook de non-verbale communicatie van de boeven is geweldig. Japie en B2 die steeds weg willen en de Baron die z'n rust verliest. Let ook eens op het "owwwww" van Japie tussendoor. Dat maakt de scéne helemaal compleet. Een van de betere boevenscénes als je het mij vraagt Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten