Deemster 7 augustus 2013 gestart Share 7 augustus 2013 gestart Ik heb mijn eigen websitebedrijf, en mijn kantoor zit dus vlakbij een speeltuin :') Nu heb ik graag het raam open, voor wat frisse lucht. Maar de hele dag dat geschreeuw en gejank van die koters....Word er gek van Klacht 2: In de winter zijn die verschrikkelijke wezens er niet, maar dan hoeft het raam toch niet open :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 augustus 2013 gepost Share 7 augustus 2013 gepost Zet muziek aan! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 7 augustus 2013 gepost Auteur Share 7 augustus 2013 gepost Goed idee DJ. Moet nog wel even speakers regelen om neer te zetten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 10 augustus 2013 gepost Share 10 augustus 2013 gepost Je kan ook een sniper inhuren. Al geeft dat (vooral in het begin) ook wel wat geluidsoverlast. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2013 gepost Share 10 augustus 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 augustus 2013 gepost Share 10 augustus 2013 gepost Je kan ook een sniper inhuren. Al geeft dat (vooral in het begin) ook wel wat geluidsoverlast. Holy shit, dat was bizar. Ik klikte dit topic aan en had een voorgevoel om zo'n berichtje te schrijven, staat er al zoiets. :') Wat zit er eigenlijk toch een potje gestoorde geesten bij elkaar op dit forum. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 10 augustus 2013 gepost Share 10 augustus 2013 gepost Wat is er gestoord aan een dosis gezonde humor? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 augustus 2013 gepost Share 11 augustus 2013 gepost Prettig gestoord heet dat "Just look at the red dot..." Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.