Deemster 29 juli 2013 gestart Share 29 juli 2013 gestart Ik heb dus het deuntje van de Amiga-demo "The Castle" in mijn hoofd. Om precies te zijn het eentonige muziekje dat je vanaf de eindcredits hoort :') en dan vanaf 3:12. Het zou zo in een hiphop-track kunnen zitten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 juli 2013 gepost Share 29 juli 2013 gepost Je moet voor/na plaatjes en YT items altijd even een extra enter geven, anders komt het op dezelfde regel Ik had laatst ook iets Amiga in mijn hoofd, maar ik moet het even opzoeken, staat niet zo veel van op YT. Ik vind dit deuntje wel wat Maar jij klaagt er over Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 29 juli 2013 gepost Auteur Share 29 juli 2013 gepost Ah, goed dat je het zegt, thanks Ja ik vind het stiekem ook een lekker deuntje, daarom blijft ie ook in mijn hoofd zitten Mijn vriendin kan Amiga-muziek dan weer minder waarderen Maar ik snap dat menig vrouw jaloers wordt van Paula Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 juli 2013 gepost Share 29 juli 2013 gepost Haha, dat zal het zijn Al zou ik niet graag bij Paula in bed liggen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.