Jack10101 6 juli 2013 gestart Share 6 juli 2013 gestart Mijn berichtje is nu op zijn Engels ... maar het is duidelijk denk ik ... Hello Yes, I've heared some rumors, that a new series of: "Blakes 7" will be created in 2013. That would be fantastic news, if these rumors are indeed correct. "Blakes 7" is one of those "best" unknown underrated series of SF. - Great main story, lotsa action and adventure. - One of the best UK series. Here, even good people will die !!!!! - So great like another one called: Space: 1999 Blakes 7: season 1 trailer (old series) Blakes 7: Season 2 Trailer (even better than first season) Watch this new super SF season More action, more creepy adventures, more SF, even more better actors, ... Blakes 7: Season 3 trailer You should buy now this series. Season 3 is even better, than the first 2 seasons. Even more action, .... Blakes 7: Season 4 trailer You should buy now this series. Season 4 is the maximum/best of this series. With a superb ending of the story. That you will never see, in an American Sf serie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 juli 2013 gepost Share 6 juli 2013 gepost (aangepast) Mijn berichtje is nu op zijn Engels ... maar het is duidelijk denk ik ... Niet. Bovendien had je al eens over Blake's 7 geschreven, in Series. Dezelfden? 6 juli 2013 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juli 2013 gepost Share 6 juli 2013 gepost Ik kan er geen touw aan vastknopen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juli 2013 gepost Share 6 juli 2013 gepost Waarom heb ik zo'n sterk deja vu-gehalte bij het doorlezen van dit topic? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 juli 2013 gepost Share 12 juli 2013 gepost Waarom heb ik zo'n sterk deja vu-gehalte bij het doorlezen van dit topic? Volgende keer maakt hij een topic aan onder de naam Blakes-7. Altijd dezelfde, toch een beetje anders! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.