djkoelkast 14 september 2013 gepost Share 14 september 2013 gepost 3 A's op een rij: Atari 800XL, Amiga 500, Atari ST Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Vandaag dag 2, er is gisteren nog aandacht voor geweest in Hart van Nederland. Samba-boy stond er bij, maar ze hebben hem er uitgeknipt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Hier een hele set foto's, door iedereen te bekijken via deze link: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.163515010511266.1073741829.152489878280446&type=3&uploaded=18 Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Het was zeker tof! Echt ook een gruwelijk gebouw, damn! Maar was zeker tof, ik was er dus naar toe geweest met Weevil. Volgens mij zie je ons ook op die overzichtsfoto van samba-boy.. die 2 kale koppies die je boven de linkse witte kast uit ziet steken, bij het oranje trappengat Dat was iig het eerste spel wat we speelden daar, een of ander vliegtuig shoot m up spelletje waar we tig continues doorheen gejaagd hebben. Thank god it was freeplay Vandaag niet meer gegaan helaas, vanwege een verjaardag gisteravond. Ik mag hopen dat er een vervolg van komt, dan ben ik zeker van de partij! Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Volgens mij zie je ons ook op die overzichtsfoto van samba-boy.. Onze Pong-Experience is ook al gedocumenteerd Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost 'Stelletje autisten' :lol: Was ook echt niet te doen, Pong spelen met kleine batjes en snelheid op high Waar heb je die foto gevonden dan? Wil wel meer foto en filmmateriaal zien, weet dat ik meerdere keren fotografen in mn buurt bezig zag Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost GVD!!!! Ik lees nu mn mail, en zie dat ik vrijdagavond laat nog een mail van Magix Buttons had gekregen, dat ik de winnaar was van gratis kaarten!!! Terwijl ik toen al kaartjes had besteld / op dat tijdstip niet meer online was. CRAP! Heb ik het geluk dat ik iets win op vrijdag de 13e, heb ik weer de pech dat ik er nu pas achter kom Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost 'Stelletje autisten' :lol: Was ook echt niet te doen, Pong spelen met kleine batjes en snelheid op high Waar heb je die foto gevonden dan? Wil wel meer foto en filmmateriaal zien, weet dat ik meerdere keren fotografen in mn buurt bezig zag Die foto staat tussen het album waarvan ik de link gaf, paar posts geleden Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost 'Stelletje autisten' :lol: Was ook echt niet te doen, Pong spelen met kleine batjes en snelheid op high Waar heb je die foto gevonden dan? Wil wel meer foto en filmmateriaal zien, weet dat ik meerdere keren fotografen in mn buurt bezig zag Is een foto die ik nog gemaakt heb. Eigenlijk had ik er met een Retroforumpetje, -shirt, -jasje of -stofkap op een professionele microfoon willen rondlopen, maar die bestaan nog niet. :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost nog Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Ja, ik heb een proto design al klaar hoor: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost briljant Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost En momenteel staat een uitgebreide impressie van dit evenement online op YouTube. Kijk hier of zie het hieronder: Mooi moment voor een slotje? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 september 2013 gepost Share 18 september 2013 gepost Een dubbel topic is inderdaad niet nodig, dus het mag verder in het andere topic. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten