jennoH 29 april 2004 gestart Share 29 april 2004 gestart Hier gaan we verder bekijk ook de oude link : http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=126 Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost http://www.clownbassie.nl/optredensapril.htm update bij clown bassie http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html Update bij Aad Link naar bericht Delen op andere sites
japio 1 mei 2004 gepost Share 1 mei 2004 gepost bassie's postorders staat er weer op, met verlaagde prijzen voor de video's en dvd's Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Vandaag staat er weer een nieuwe prijsvraag op de homepage van Adriaan en er staat ook iets op over 3 verdwenen afleveringen uit De Sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost je kan amerika delen winnen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Vandaag staat er weer een nieuwe prijsvraag op de homepage van Adriaan en er staat ook iets op over 3 verdwenen afleveringen uit De Sleutel. Zet er nou eens links bij... Prijsvraag: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html Verloren afleveringen: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Die verloren afleveringen lijken me ech leuk, jammer dat ze zoek zijn geraakt. Balen voor djkoelkast dat de spijskaart daar ook bij zat Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost ook nieuwe strip-mop en kort-verhaal zie : http://www.adriaan-homepage.nl/pages/12 ... index.html Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost Adriaan wil terug naar het circus Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost je kan amerika delen winnen Jep, en ik heb er eventjes aan meegedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost je kan amerika delen winnen Dat vind ik nog steeds zo maf! Je kan ze wel winnen maar ze staan niet op de lijst bij dvd's! En bij Bassie kan je ze ook niet kopen! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Dat vind ik nog steeds zo maf! Je kan ze wel winnen maar ze staan niet op de lijst bij dvd's! En bij Bassie kan je ze ook niet kopen! Dat is zeker maf... Je kan het anders ook aan Adriaan vragen, die weet het misschien wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Wat gaaf die verloren afleveringen. Echt ongelofelijk zonde dat die afleveringen zoek zijn geraakt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Wat gaaf die verloren afleveringen. Echt ongelofelijk zonde dat die afleveringen zoek zijn geraakt. Ja, ontzettend jammer. Maar ze hebben het wel goed opgelost. Het verklaart wel een paar goofs. Zoals de B&A boys zo leuk kunnen zeggen: Zonde, zonde, zonde! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost [..]Zet er nou eens links bij... Prijsvraag: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html Verloren afleveringen: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html Dus de geruchten zijn waar. Er zijn echt afleveringen van de sleutel verloren gegaan. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost Het zou meschiem wel kunnen dat er nog serie's er bij gaan staan , want er staat als naam B&A 'en de verloren afleveringen' dus er zouden er nog kunnen bijkomen zou wel leuk zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Ja, ontzettend jammer. Maar ze hebben het wel goed opgelost. Het verklaart wel een paar goofs. Maar er komt ook weer een raadsel bij. *b1* en *b2oud* zijn duidelijk te zien bij de circustent samen met B&A, hoe komt het dan dat B&A de boeven helemaal niet herkennen in de auto tijdens de achtervolging, de wasstraat of het vliegtuig, terwijl die verdwenen aflevering met B&A en B1 en B2 daar toch voor zat! Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost Bassie & Adriaan kijken niet naar de boeven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Die verloren afleveringen geven me wel een goed antwoord op een vraag die ik ooit een aan Adriaan heb gesteld ( wel nooit een antwoord gehad ) nl : Waarom de strips van het geheim van de sleutel en de ontvoering scĆĘĆĀØnes bevatten die niet in de serie te zien waren. Vooral die scĆĘĆĀØne dat B1 en B2 Bassie willen grijpen bij het buitengaan van het circus is in de strip echt grappig. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Bassie & Adriaan kijken niet naar de boeven Dat zal het dan wel zijn, dat B&A de boeven niet goed gezien hebben, maar het blijft vaag. Ze duwen die boeven zowat opzij om door te rennen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost == onzin post van JennoH weggegooid == Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Ik heb net gemerkt dat ze op de vragenpagina een foto hebben gezet die ik gacapt heb. Vind het wel grappig, en ben ook wel vereerd. het gaat om deze foto Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Let goed op de scherpte en de handen (vooral van Bassie) het is (sorry) niet jouw cap: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Let goed op de scherpte en de handen (vooral van Bassie)het is (sorry) niet jouw cap: ok, als iemand gelijk heeft, heeft ie gelijk. Maar het is er toch een die volgens mij 1 frame later komt, dus ik hoop dat je m'n fout begrijpt. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 10 mei 2004 gepost Auteur Share 10 mei 2004 gepost je moet nou es naar de aad-home page gaaan (bijna) alle namen van het forum staat er , wie weet komt bij links wel jouw forum djkoelkast zie : http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html http://www.adriaan-homepage.nl/pages/11_moppen.html ook de moppen zijn nieuw Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost WHAHA O-M-G !! gehoord. Wel heb ik vaag de namen Dingetje en Repelsteel gehoord. Dat lijken mij hele dynamische mensen. ADRIAANTJEEEEEEEEEEEE Link naar bericht Delen op andere sites
japio 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost echt gaaf dat al die nicknames nu op de adriaan homepage staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Haha, geniaal. Adriaan Echt heel grappig. Mijn naam staat er ook op Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Wat onwijs leuk! Jammer dat hij bij mijn naam de t is vergeten, een rectificatie stel ik zeer op prijs Link naar bericht Delen op andere sites
B98 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Mijn naam ook Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ongeveer iedereen staat er op Toch jammer dat ik pas in de zesde rij sta. Echt heel leuk dat we genoemd worden, dat betekent dus dat deze website gewaardeerd wordt. Go DJ! Link naar bericht Delen op andere sites
B98 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost en vooral die allerlaatste regel is erg leuk *adriaan* Link naar bericht Delen op andere sites
japio 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost en vooral die allerlaatste regel is erg leuk *adriaan* ik snapte die regel pas nadat ik 'm voor de vijfde keer las of zo Geweldig Adriaantje!!!!!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Haha, geniaal. Adriaan Echt heel grappig. Mijn naam staat er ook op Mijn naam ook, en ook die van mijn broer Pieter! Nou maar hopen dat Adriaantje zich hier registreert! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost En ik sta er lekker twee keer bij. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 10 mei 2004 gepost Auteur Share 10 mei 2004 gepost Speciaal zijn de hoofdletters van julie namen verandert Cold45 en MaikoTjuh http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html hahahahahaha Aad leest echt alles Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Hahaha. Dit is geweldig. Maar ik ben blij dat alles zo goed wordt bijgehouden (en dat ze mijn naam noemen, haha ). Ze kunnen zo goed inspelen op onze behoeftes en opmerkingen en dergelijke. ---> Achtergrondmuziek cd... <--- (Ik kan het niet laten. Hopelijk wordt daar nou iets mee gedaan....) Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Speciaal zijn de hoofdletters van julie namen verandert Cold45 en MaikoTjuh http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html hahahahahaha Aad leest echt alles En mijn 'tweede' naam is nu ook weg. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Tsss, dan kunnen er ook wel _'s tussen mijn naam. Het is tenslotte Baron_van_Neemwegge Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ik sta er niet eens bij Val ik dan zo weinig op Link naar bericht Delen op andere sites
B98 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ik denk dat hij al die user namen heeft gekopieerd uit een e-mail bericht wat naar hem is toegestuurd door 1 van de forumleden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ik denk dat hij al die user namen heeft gekopieerd uit een e-mail bericht wat naar hem is toegestuurd door 1 van de forumleden. Nee, dat was nog met alleen de FOK leden, daar zat de helft al niet bij. Ik weet niet hoe hij aan die namen komt, maar goed. Ik vind het een ontzettend leuk gebaar naar ons. Adriaantje rules Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Ik leg echt in n deuk hierro "Wel heb ik vaag de namen Dingetje en Repelsteel gehoord. Dat lijken mij hele dynamische mensen." Adriaan is toch ĆĘĆĀ©cht de GENIAALSTE AAD Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Die laatste opmerking van Adriaan En gelukkig heeft Adriaantje mij er ook tussen gezet! *danny* Link naar bericht Delen op andere sites
B98 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost heeft ''dingetje'' ook met Sylvia te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost heeft ''dingetje'' ook met Sylvia te maken? Jazeker Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost [..]Jazeker Nou, dat zou ik niet te hard zeggen, want ik sprak gister met Randy, dat is een vriend van dingetje, en die heeft dus niks met Sylvia te maken. Hoe het met het IP zit, weet ik dan ook niet, maar ja... Link naar bericht Delen op andere sites
B98 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Oh ik dacht al van Replsteel wist ik het wel maar van dingetje had ik nog nooit gehoord. 100ste post Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost [..]Nou, dat zou ik niet te hard zeggen, want ik sprak gister met Randy, dat is een vriend van dingetje, en die heeft dus niks met Sylvia te maken. Hoe het met het IP zit, weet ik dan ook niet, maar ja... Het bestaat niet dat iemand hetzelfde IP heeft, echt niet... en alles wordt gelogd op dit forum, alle IP adressen waar wie dan ook mee post of inlogt... (wordt overigens alleen in noodzaak gebruikt) Het kan niet anders of iig dingetje en repelsteel hebben vanaf dezelfde pc gepost... (theorie: een IP adres kan vrijkomen en naar een ander gaan, maar dat is wel HEEL toevallig!!!) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost OkĆĘĆĀ©, ik trek mijn "Jazeker"-reactie in, maar de posts van dingetje waren toch op z'n minst dubieus te noemen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten