Keetie 4 juni 2013 gestart Share 4 juni 2013 gestart C:\>diskcopy a: a: Insert SOURCE diskette in drive A: Press any key to continue . . . Copying 80 tracks, 18 sectors per track, 2 side(s) Reading from source diskette . . . Insert TARGET diskette in drive A: Press any key to continue . . . Writing to target diskette . . . Do you wish to write another duplicate of this disk (Y/N)? n Volume Serial Number is 1507-1E37 Copy another diskette (Y/N)? n Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2013 gepost Share 4 juni 2013 gepost Ja, die herinner ik me nog! Op een gegeven moment had ik 2 drives (mijn vaders oude pc) dus kon ik diskcopy a: b: doen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 juni 2013 gepost Auteur Share 4 juni 2013 gepost En dat in 1 keer!!! In mijn Acorn BBC tijd moest ik halverwege nog van diskette wisselen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2013 gepost Share 4 juni 2013 gepost Op de Amiga gebruikte ik X-Copy pro: Ook handig met 2 drives Heeft trouwens niets te maken met het MS-DOS commando xcopy. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 5 juni 2013 gepost Share 5 juni 2013 gepost Deze wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost Diskcopy nog vaak zat gebruikt op school om opstartdiskettes te kopieren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost Ik ken 'diskcopy' nog ja. Eerst kende ik het commando niet, waardoor ik eerst los de mapjes op de ene diskette ging aanmaken en dan via copy *.* alles naar de juiste mapjes kopiƫren. :') Gelukkig legde later iemand mij uit dat het ook minder omslachtig kon. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost Of xcopy *.* /s Dan neemt 'ie alle mappen ook mee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost Of xcopy *.* /s Dan neemt 'ie alle mappen ook mee Dat kende ik dus niet. Veel tijd met omslachtige commando's verspild, zo blijkt achteraf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 februari 2014 gepost Auteur Share 4 februari 2014 gepost En toen kwamen er later kopieerprogramma's, kon je ook beveiligde diskettes kopiƫren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.