Keetie 27 mei 2013 gestart Share 27 mei 2013 gestart (aangepast) Wat komt er kijken bij een poule organiseren? Wat heb je nodig en hoeveel tijd kost het dagelijks? Bestaat er een computerprogramma voor? Een week geleden heb ik Randy_Roes gemaild om te vragen of hij wel tijd heeft voor de Tour de France 2013 poule, maar helaas nog niets gehoord. De Giro was met poule nog spannender dan hij al was, echt .... Vandaar mijn vragen. Mocht Randy inderdaad nog steeds geen tijd hebben in verband met zijn werk, is er dan iemand anders die een Tour de France poule kan gaan verzorgen? 27 mei 2013 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2013 gepost Share 27 mei 2013 gepost Als je kijkt in de vorige poules moet je in ieder geval: alle teams en alle renners in overzicht plaatsen alle ingezonden teams controleren (aantal + evt. dubbelen) steeds de punten bijhouden per renner en dus per deelnemer (ik denk dat je dat het beste in excel of vergelijkbaar van Open/LibreOffice kunt doen) na elke etappe de winnaars, puntentelling en totaalscores meedelen Er gaat best wel wat tijd in zitten, ik heb eens een snookerpoule gedaan en dat was een hoop werk. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 mei 2013 gepost Auteur Share 29 mei 2013 gepost Er gaat best wel wat tijd in zitten. Zover was ik ook ... Iemand of niemand? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 mei 2013 gepost Share 29 mei 2013 gepost Ik weet geen snars van wielrennen en voor mij zit er te veel tijd in. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten