djkoelkast 23 mei 2013 gestart Share 23 mei 2013 gestart Kijk, luister en leer: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 mei 2013 gepost Share 23 mei 2013 gepost Voice-over Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 mei 2013 gepost Share 24 mei 2013 gepost En in 1 dag tijd al 743 keer bekeken, episch _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2013 gepost Auteur Share 24 mei 2013 gepost Op FOK vinden ze het maar een irritante stem Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2013 gepost Share 24 mei 2013 gepost Voice-over _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2013 gepost Auteur Share 24 mei 2013 gepost Oh op Youtube vinden ze het ook al slecht, het zal beter moeten dus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2013 gepost Share 24 mei 2013 gepost Op FOK vinden ze het maar een irritante stem Wat weten zij nou van stemmen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 mei 2013 gepost Share 24 mei 2013 gepost Op FOK vinden ze het maar een irritante stem FOK!'ers :') Die horen sowieso hele dagen geen stemmen op die zielige zolderkamertjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2013 gepost Auteur Share 24 mei 2013 gepost Hij zit misschien her en der wat aan de lage kant, ik zal er binnenkort nog een maken die dat minder heeft. Het is ook maar een probeersel natuurlijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2013 gepost Share 24 mei 2013 gepost Hij zit misschien her en der wat aan de lage kant, ik zal er binnenkort nog een maken die dat minder heeft. Het is ook maar een probeersel natuurlijk Dat lage is dus juist wat ik zo prettig vind klinken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2013 gepost Auteur Share 24 mei 2013 gepost Ik ga eens kijken of er een gulden middenweg is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 mei 2013 gepost Share 24 mei 2013 gepost Dat lage is dus juist wat ik zo prettig vind klinken. Eensch. Een ernstige stem die zegt waar het op staat. Bam. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2013 gepost Auteur Share 24 mei 2013 gepost Maar het kraakt misschien iets te veel, zoals Amerikanen dat ook doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 mei 2013 gepost Share 25 mei 2013 gepost Maar het kraakt misschien iets te veel, zoals Amerikanen dat ook doen. Gezien de reacties is het jouw stem, djkoelkast? Wel duidelijk gesproken, inderdaad een beetje krakerig. Dat vind ik niet zo. Volgens mijn man is het een promofilmpje van WD. Zelf haalt hij harde schijven meestal uit elkaar . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2013 gepost Auteur Share 25 mei 2013 gepost Gezien de reacties is het jouw stem, djkoelkast? Wel duidelijk gesproken, inderdaad een beetje krakerig. Dat vind ik niet zo. Volgens mijn man is het een promofilmpje van WD. Zelf haalt hij harde schijven meestal uit elkaar . Het is een fragment uit How it's made van dit jaar. Ik heb de teksten zelf vertaald en ingesproken en het filmpje van passende muziek voorzien. Het is nog experimenteel en weet dankzij de opmerkingen waar ik de volgende keer op moet letten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 mei 2013 gepost Share 25 mei 2013 gepost Het is een fragment uit How it's made van dit jaar. Ik heb de teksten zelf vertaald en ingesproken en het filmpje van passende muziek voorzien. Het is nog experimenteel en weet dankzij de opmerkingen waar ik de volgende keer op moet letten Mijn man zei al zo iets, dat het op How it's made leek, gewoon vanwege de opbouw van het geheel. Je hebt het knap in elkaar gezet. Lekker rustige muziek en het past allemaal. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.