Hinse 22 mei 2013 gestart Share 22 mei 2013 gestart Boardwalk Empire is een Amerikaanse HBO-serie die gaat over het leven van Nucky Thomson (losjes gebaseerd op de echte persoon Nucky Johnson) die in de jaren '20 tijdens de drooglegging de scepter zwaait in Atlantic City. De serie draait om midsdaad, morele kwesties en onderlinge relaties. IMDB Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 mei 2013 gepost Auteur Share 22 mei 2013 gepost Ik kijk deze serie momenteel. Ik houd altijd wel van jaren '20-'30 gangsterfilms en zo'n serie gaat er op een iets lager tempo dan goed in. Leuk dat Al Capone ook een terugkerende bijrol heeft in de serie, dit maakt het verhaal allemaal nog wat geloofwaardiger. Boardwalk Empire haalt niet het niveau van bijv. The Wire, maar is zeker het kijken waard. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 mei 2013 gepost Share 22 mei 2013 gepost Nucky gaat dood , wel een goeie serie, ben net aan seizoen twee begonnen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 mei 2013 gepost Share 22 mei 2013 gepost Prima gangsterserie, ik heb de eerste drie seizoenen met plezier gekeken . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 december 2014 gepost Share 20 december 2014 gepost Onlangs het vijfde (en laatste) seizoen gekeken, iets minder dan de voorgaande seizoenen. Al met al een serie die zeker de moeite waard is, vooral de jaren '20 / jaren '30 setting is zeer goed uitgewerkt en het acteerwerk is ook uitstekend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 22 december 2014 gepost Share 22 december 2014 gepost Leuke serie. Toevallig begin deze maand nog een paar dagen in AC, NJ op vakantie geweest. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 december 2014 gepost Auteur Share 22 december 2014 gepost Zeker leuk, alleen halverwege seizoen 2 begon het m'n interesse te verliezen. Nooit verder afgekeken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 29 januari 2015 gepost Share 29 januari 2015 gepost Op zich wel leuk, maar niet mijn smaak... Toen ik het voor het zag, leek het me leuk. Maar ik hou eigenlijk niet zo van dit soort maffiaseries. Maar wel leuk geacteerd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.