Ga naar inhoud

Boardwalk Empire

Hinse
 Share

Aanbevolen berichten

post-11-0-14801200-1369229040.png

Boardwalk Empire is een Amerikaanse HBO-serie die gaat over het leven van Nucky Thomson (losjes gebaseerd op de echte persoon Nucky Johnson) die in de jaren '20 tijdens de drooglegging de scepter zwaait in Atlantic City. De serie draait om midsdaad, morele kwesties en onderlinge relaties.

post-11-0-57450300-1369229039.jpg

IMDB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk deze serie momenteel. Ik houd altijd wel van jaren '20-'30 gangsterfilms en zo'n serie gaat er op een iets lager tempo dan goed in. Leuk dat Al Capone ook een terugkerende bijrol heeft in de serie, dit maakt het verhaal allemaal nog wat geloofwaardiger.

Boardwalk Empire haalt niet het niveau van bijv. The Wire, maar is zeker het kijken waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 year later...
  • 1 month later...

Op zich wel leuk, maar niet mijn smaak... Toen ik het voor het zag, leek het me leuk. Maar ik hou eigenlijk niet zo van dit soort maffiaseries.

Maar wel leuk geacteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...