Branko 8 mei 2013 gestart Share 8 mei 2013 gestart Ik bied hier aan, Bassie & Adriaan banden in 1 koop! Veel verschillende banden: Labels, merk, soort, uitgave, in plastic, videotheek uitgave etc. 300 stuks, mijn vraagprijs is 150 euro, dat komt uit op 50 cent per band. Eventuele verzendkosten zijn voor de koper. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 8 mei 2013 gepost Share 8 mei 2013 gepost Dit is wel een aantrekkelijk bod Branko Zou je, als het niet teveel moeite is, een lijstje maken met de banden+versies die je hier verkoopt? Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 8 mei 2013 gepost Auteur Share 8 mei 2013 gepost uh, wat bedoel je? de merken en titels? of bedoel je echt per band het verschil? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 8 mei 2013 gepost Share 8 mei 2013 gepost Ik bedoel een lijstje a la: - Verzonken stad (CNR) - Plaaggeest (Arcade) etc. Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 8 mei 2013 gepost Auteur Share 8 mei 2013 gepost Hmm, mocht ik daar tijd voor hebben is het pas eind volgende week.. praktisch alles zit er tussen op videomedia en penta na.. Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 13 mei 2013 gepost Auteur Share 13 mei 2013 gepost Heb helaas geen tijd om er precies een lijst van te maken van wat het allemaal is. Heb even snel geteld hoeveel CNR banden het zijn en dat zijn er 135! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2013 gepost Share 13 mei 2013 gepost Paar high res foto's helpen ook Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten