Frey 5 mei 2013 gestart Share 5 mei 2013 gestart Deel 4 alweer van de Voices of Cartoons Contest. Er zijn wederom 25 audiofragmenten. Bij elk fragment zoek ik de tekenfilm(serie), het personage en de stemartiest. Geen rare dingen deze keer; er zijn gewoon 3 x 25 = 75 punten te verdienen. De contest duurt 3 weken na de opening. Na 2 weken volgt weer een collage met foto's van de stemartiesten. De deelnemers die eerste en tweede eindigen, krijgen weer een award. Deze volgen later. Succes! VoC4 contest.zip Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 mei 2013 gepost Share 29 mei 2013 gepost Nieuwe contest! Loopt t/m 19 juni Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 mei 2013 gepost Share 30 mei 2013 gepost Helemaal gemist ... ? Ben al aan het luisteren. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 mei 2013 gepost Auteur Share 30 mei 2013 gepost Hij is nu ook pas openbaar, dus je hebt niets gemist. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2013 gepost Auteur Share 4 juni 2013 gepost Eerste tussenstand: 1. Keetie Nou, is dat even spannend. Kom op mensen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2013 gepost Auteur Share 4 juni 2013 gepost Het wordt al iets spannender. 1. Keetie 2. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2013 gepost Auteur Share 4 juni 2013 gepost RM neemt de leiding. 1. RM 2. Keetie 3. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 juni 2013 gepost Share 4 juni 2013 gepost Er zit leven in ... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 juni 2013 gepost Auteur Share 10 juni 2013 gepost Hopelijk doen er nog een paar mensen mee, ook als ze er niet veel weten. Woensdag komt de collage, wellicht zal dat helpen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 juni 2013 gepost Auteur Share 11 juni 2013 gepost Wederom alle stemartiesten in willekeurige volgorde: Succes! Hopelijk nog een paar deelnemers erbij. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juni 2013 gepost Share 15 juni 2013 gepost Even een kick, nog vier dagen te gaan en deze contest verdient toch wat meer deelnemers ! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juni 2013 gepost Auteur Share 15 juni 2013 gepost Hij schijnt toch pittiger te zijn dan ik dacht, dus wellicht kom ik morgen met nog wat hints. Mogelijk ook nog een verlenging daarna, maar dat ligt aan de inzendingen tijdens de komende dagen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 juni 2013 gepost Auteur Share 16 juni 2013 gepost Weinig leven nog helaas. Daarom geef ik 3 dagen voor het einde van de contest alvast de collage met personages + nummers vrij. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 juni 2013 gepost Share 17 juni 2013 gepost Ha, nu herken ik meer! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 juni 2013 gepost Auteur Share 17 juni 2013 gepost En samba-boy neemt de leiding: 1. samba-boy 2. RM 3. Keetie 4. TMP Ja, nu kan het ineens wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 juni 2013 gepost Auteur Share 17 juni 2013 gepost Nu is TMP weer ineens eerste: 1. TMP 2. samba-boy 3. RM 4. Keetie Misschien zijn stemmen toch te moeilijk. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 juni 2013 gepost Share 18 juni 2013 gepost En samba-boy neemt de leiding: 1. samba-boy 2. RM 3. Keetie 4. TMP Ja, nu kan het ineens wel. Of misschien heb je de Nederlandse versies gebruikt in plaats van de originele (die ik eerder verwacht) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 juni 2013 gepost Auteur Share 18 juni 2013 gepost (aangepast) RM klimt naar plek 2 1: 1. RM 2. TMP 3. samba-boy 4. Keetie 18 juni 2013 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 juni 2013 gepost Auteur Share 18 juni 2013 gepost Keetie stijgt naar plek 2: 1. RM 2. Keetie 3. TMP 4. samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 juni 2013 gepost Auteur Share 18 juni 2013 gepost Laatste dag, inzenden kan tot middernacht. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 juni 2013 gepost Auteur Share 19 juni 2013 gepost En samba-boy neemt weer de leiding: 1. samba-boy 2. RM 3. Keetie 4. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost (aangepast) En nu niet zo pietluttig tot de allerlaatste minuut vanavond afwachten en dan inzenden, ik heb zin in een strijd 19 juni 2013 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost (aangepast) En nu niet zo pietluttig tot de allerlaatste minuut vanavond afwachten en dan inzenden, ik heb zin in een strijd Ik niet. En ik heb dit ook al in pb laten weten naar Frey toe; Degene die tot bijna de allerlaatste minuut afwachten dat zijn de personen die mij een dikke 2 weken nadat de contest open is ineens voorbij kunnen schieten als ze gigantisch worden geholpen door het posten van de antwoorden. Als je dan zo wilt winnen, be my guest. Ik vind het ronduit zielig dat wanneer er antwoorden worden gepost het ineens wel mogelijk is om in te zenden. Ik heb je de hele contest nog niet gezien, tot gisteren. Laf. En om als extra nog aan te geven; dergelijke manieren van het 3 dagen voor sluiting de antwoorden posten voordat de contest afloopt "om deelnemers te winnen" of "om de contest te laten opleven" zal in ieder geval in mijn geval eerder demotiveren dan motiveren. ALS ik al een volgende keer mee ga doen dan ga ik ook lekker achterover hangen en "wachten" tot de antwoorden verschijnen en dan ineens heeel veel antwoorden (je zult ze wel weer allemaal hebben) doorschieten, want dat is wat je nu doet. Chapeau. Ik hoop voor je dat je er trots op bent dat je dit nu hebt bereikt. Heel veel plezier met je prijs. En nu zal ik bij iedereen hier wel weer worden gezien als de chagrijn, als de slechte verliezer. Prima. Ik verkondig hier slechts mijn mening en het laat mij verder volledig koud. Sterker nog, ik heb er als het zo moet wel weer even mijn buik vol van. Walgelijk gewoon hoe het er hier altijd aan toe gaat. Ik ga nu lekker van mijn vrije avond genieten en als ik weer eens een keer zin heb zal ik wel weer eens langskomen. Later . 19 juni 2013 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost (aangepast) Zie hierboven Weet je, ik wil je best gelijk geven dat het zuur is dat je voorbij kan worden gestoken als je twee weken bezig bent geweest en er nu in de laatste dagen hints worden gegeven. Maar waar was je dan AL die andere contests met die overdreven dramatisch gegeven mening van je, toen dezelfde soort hints, dezelfde soort dingen die het voor iedereen makkelijker maakten, juist jou vooruit hielpen met zo'n contest? Toen was er geen piep uit jouw richting te horen, omdat jij er ook mee vooruit kon. Meten met twee maten noemen ze dat. Je had ook gewoon kunnen zeggen "Voor mij geen strijd", was de kous ook afgeweest. Noem je mij laf? Prima, ik noem je kleinzerig. Zoek het dan lekker uit met dat zielige pesthumeur van je. 19 juni 2013 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost (aangepast) Tuurlijk. Verdraai mijn woorden maar weer. Maar noem dan ook feiten met die arrogante grote bek van je! Geef mij dan maar aan over welke contests je het dan nu exact hebt, want die zul je niet kunnen gaan noemen! 19 juni 2013 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Gaan we het wel vriendelijk houden? Het is de keuze van Frey om zo laat nog zulke makkelijke hints te geven, dan moet je niet een ander de schuld gaan geven als die dan toch besluit mee te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Gaan we het wel vriendelijk houden? Het is de keuze van Frey om zo laat nog zulke makkelijke hints te geven, dan moet je niet een ander de schuld gaan geven als die dan toch besluit mee te doen. Prima. Kruip elkaar allemaal maar weer in de reet en geef vooral een ander gelijk en kijk vooral niet naar hetgeen ik probeer te zeggen. Weet je, ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan mijn tijd wel beter besteden als het op deze manier moet. Prettige voortzetting verder en tot ziens Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Tuurlijk. Verdraai mijn woorden maar weer. Maar noem dan ook feiten met die arrogante grote bek van je! Geef mij dan maar aan over welke contests je het dan nu exact hebt, want die zul je niet kunnen gaan noemen! Je ontwijkt mijn vraag. Waar was je dan al die andere contests met je mening dat het 'niet eerlijk verliep', toen dezelfde soort hints, dezelfde soort dingen die het voor iedereen makkelijker maakten, juist jou vooruit hielpen met zo'n contest? Zolang jij mij enkel maar verwijt een arrogante grote bek te hebben en mij op mijn gestelde vraag niet wenst te beantwoorden, zie ik niet in waarom ik jouw 'vraag' wel zou moeten beantwoorden en precies moet uitwijzen in welke contests jij mazzel had met hints. Je hebt een heel schema aan winnaars bijgehouden, dan zal je dat andere zelf ook wel kunnen uitzoeken. Trouwens, voordat je mij er ook van verwijt je woorden te verdraaien: ik dacht dat je nog geen 10 minuten geleden zei dat het je niet langer boeide. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Prima. Kruip elkaar allemaal maar weer in de reet en geef vooral een ander gelijk en kijk vooral niet naar hetgeen ik probeer te zeggen. Weet je, ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan mijn tijd wel beter besteden als het op deze manier moet. Prettige voortzetting verder en tot ziens Jammer. Erg jammer. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Prima. Kruip elkaar allemaal maar weer in de reet en geef vooral een ander gelijk en kijk vooral niet naar hetgeen ik probeer te zeggen. Weet je, ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan mijn tijd wel beter besteden als het op deze manier moet. Prettige voortzetting verder en tot ziens Je voelt je ontzettend benadeeld maar je beschuldigt de verkeerde. Als je zo doet heb ik inderdaad liever dat je wegblijft voorlopig. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 juni 2013 gepost Auteur Share 19 juni 2013 gepost Jammer weer allemaal. Maar ik heb geen zin meer in gezeik, dus gewoon de uitslag: 1. samba-boy (72 punten) 2. RM (62 punten) 3. Keetie (59 punten) 4. TMP (48 punten) De antwoorden: 01. Nils Holgersson - Kuusi - Henk Uterwijk 02. Dinobabies - Maarten - Jody Pijper 03. Ed, Edd n Eddy - Jonny - David-Paul Grove 04. Gummi Beren - Zummi - Cor Witschge 05. Pinokkio (serie) - Rocco - Corry van der Linden 06. De Smurfen - Opasmurf - Edward Reekers 07. Courage the Cowardly Dog - Muriel - Thea White 08. Shin-chan - Mitsy Nohara - Ingeborg Wieten 09. 2 Stupid Dogs - Mr. Hollywood - Brian Cummings 10. The Silver Brumby - Thoran - Martin van den Ham 11. SpongeBob SquarePants - Octo Tentakel - Jan Nonhof 12. TaleSpin - Rebecca Honingham - Lucie de Lange 13. De Zwanenprinses - Ruigbaard - Frits Lambrechts 14. Robin Hood - Graaf Slis - Paul Haenen 15. Dragon Ball Z - Vegeta - Brian Drummond 16. Pokémon 2: Op Eigen Kracht - Melody - Isa Hoes 17. Lucky Luke - Rataplan - Ger Smit 18. Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel - Tom Poes - Trudy Libosan 19. Hey Arnold! - Helga Pataki - Francesca Smith 20. De Bende van Vijf - Krystal Miller - Marlies Somers 21. Belle en het Beest - Verteller - Gees Linnebank 22. Er was eens... (De Ruimte) - Maestro - Peter Piekos 23. Digimon - Izzy - Lot Lohr 24. Heathcliff - Spike - Derek McGrath 25. Wickie de Viking - Halvar - Dick Scheffer De stemartiesten met nummer: En nogmaals de karakters: Gefeliciteerd samba-boy: en RM: Voor zover die laatste er nog waarde aan hecht. Jullie krijgen een Dragon Ball. Bedankt voor het meedoen. Stemmen blijken toch lastig te zijn voor velen. Voelde me totaal niet goed bij het aantal inzendingen en ik wist ook geen hints te verzinnen. Daarom besloot ik om de karakters vrij te geven en de verantwoordelijkheid daarvoor ligt geheel bij mij. Niet nodig om tegen anderen te snauwen. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 juni 2013 gepost Share 20 juni 2013 gepost Gefeliciteerd winnaars en bedankt Frey voor het organiseren. Ik was er bijna, maar nog niet helemaal ... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 juni 2013 gepost Share 20 juni 2013 gepost Leuke contest Frey, bedankt voor de organisatie ! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 september 2013 gepost Share 8 september 2013 gepost De awards zijn uitgedeeld, dus deze kan op slot . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten