Berleas 1 mei 2013 gestart Share 1 mei 2013 gestart Het thema van de nieuwe fotowedstrijd is : Welkom op de Wereld (Denk aan een nest jonge konijntjes, een gans die zit te broeden of iets compleet anders) Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ De regels: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Looptijd: Van 1 tm 31 Mei 2013 Veel succes! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 2 mei 2013 gepost Share 2 mei 2013 gepost Leuk en lastig thema. Ik reis dit weekend door half Nederland en heb mijn camera mee. Zal toch dan wel iets goeds kunnen vastleggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 2 mei 2013 gepost Auteur Share 2 mei 2013 gepost Gisteren in de wei Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 23 mei 2013 gepost Auteur Share 23 mei 2013 gepost Kom op mensen nog iets meer als een week, ik heb nog een 2e foto, maar ik vind de koe veel schattiger Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 mei 2013 gepost Share 23 mei 2013 gepost Moeilijk thema, vooral omdat het niet echt lente is. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 23 mei 2013 gepost Auteur Share 23 mei 2013 gepost Ja het weer zit idd niet erg mee Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 mei 2013 gepost Share 23 mei 2013 gepost Ik denk dat je het beter wat kunt verlengen tot dat het wat mooier weer is... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2013 gepost Share 26 mei 2013 gepost We hebben een winnaar Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 29 mei 2013 gepost Auteur Share 29 mei 2013 gepost Zullen we het een maand verlengen of is de winnaar wel bekent Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 5 juni 2013 gepost Auteur Share 5 juni 2013 gepost Allen inzenden kan nog tot eind deze maand! Door het slechte weer even verlengd. Inzenden kan tm 30 juni Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2013 gepost Share 5 juni 2013 gepost Ik zat te denken, het hoeven natuurlijk geen jonge eendjes, lammetjes of kalfjes te zijn, een mooi bloeiende bloem valt ook onder "welkom op de wereld", dus eigenlijk is er geen excuus om deze maand niet nog een inzending te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 13 juni 2013 gepost Share 13 juni 2013 gepost Heb zelf geen fotocamera, en ben ook niet zo van het foto's maken.. maar in het park hier in het dorp zijn de nodige eendenkuikentjes geboren (al is dat alweer tijdje geleden).. plus bij mn ouders in de achtertuin zit (voor het zoveelste jaar op rij) weer een nestje merels.. altijd grappig als die eenmaal hun nest uit komen en door de tuin hopsen Beter doen ze dat voor 30 juni Link naar bericht Delen op andere sites
popje 28 juni 2013 gepost Share 28 juni 2013 gepost (aangepast) Mijn inzending 28 juni 2013 aangepast door popje Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 28 juni 2013 gepost Share 28 juni 2013 gepost Nog één dag de tijd. Morgen maar op stap met mijn camera dan. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 28 juni 2013 gepost Share 28 juni 2013 gepost Hier dan de foto waar ik het eerder over had, lekker simpel, snel en goedkoop gemaakt met de camera van mn gare mobiel. Onder het motto 'meedoen is belangrijker dan winnen' Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 juni 2013 gepost Share 29 juni 2013 gepost Wij hadden eens een nestje in de tuin waarin een strook plastic was verwerkt. Dat hield dus niet en het nest brak in tweeën, waardoor er een jong uitgevallen was. Is toen voorzichtig teruggezet. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 29 juni 2013 gepost Share 29 juni 2013 gepost Op de boot van Engeland naar Frankrijk. Vorige week naar Engeland geweest. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten