djkoelkast 13 februari 2015 gepost Share 13 februari 2015 gepost Vermogen aan eShop cards Ik heb alleen de DLC voor Mario Kart gekocht en Ducktales Remastered omdat 'ie heel goedkoop was. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 februari 2015 gepost Auteur Share 13 februari 2015 gepost Dan ook meteen nog enkele titels aangeschaft voor de Virtual Console. Kid Icarus: Of Myths and Monsters (Game Boy) Kirby's Dream Land (Game Boy) Kirby's Dream Land 2 (Game Boy) Kirby's Dream Land 3 (SNES) Metroid (NES) Metroid II: Return of Samus (Game Boy) Super Mario Land (Game Boy) Super Mario Land 2: 6 Golden Coins (Game Boy) Zelda: Link's Awakening, The Legend of (Game Boy) Zelda: Oracle of Ages, The Legend of (Game Boy Color) Zelda: Oracle of Seasons, The Legend of (Game Boy Color) Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Hmz, valentijnsnacht als singel man. Voor het stappen maar even een romantisch SNES avontuur in de vorm van Wild Guns. Hoop dat m'n maat Annie wil zijn, die hoed is niet zo mijn stijl. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 februari 2015 gepost Auteur Share 14 februari 2015 gepost Kirby's Dream Land gespeeld, kort maar leuk. Is wel even wennen dat je in het eerste spel nog geen krachten van vijanden kon kopiëren. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 februari 2015 gepost Auteur Share 15 februari 2015 gepost Ook Kid Icarus gespeeld. Het grappige is dat dit spel eigenlijk steeds makkelijker wordt, want de eerste wereld is het moeilijkste. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 februari 2015 gepost Auteur Share 15 februari 2015 gepost Super Mario Land gespeeld, gaat lekker snel met die oude spellen. Ook leuk om die bekende muziekjes te horen uit de oldies. Aangezien ik al die spellen vroeger nooit gespeeld heb, ken ik veel muziekjes vooral van de Super Smash Bros. series. Grappig om ze dan in hun oorspronkelijke vormen te horen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 februari 2015 gepost Share 16 februari 2015 gepost SML is echt een geweldige launchgame, wel tof dat ze met de delen erna nog veel meer grafische kracht uit de GB wisten te persen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 februari 2015 gepost Auteur Share 17 februari 2015 gepost Kirby's Dream Land 2 gespeeld, ook weer geweldig. Duidelijk een stuk langer dan zijn voorganger. Dat waren dan ook gewoon enkele levels in plaats van enkele werelden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 februari 2015 gepost Auteur Share 17 februari 2015 gepost En ook het eerste Metroid spel is uitgespeeld. Minder moeilijk dan ik verwacht had deze. Alleen een enorm doolhof waar je meteen middenin wordt gegooid. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 februari 2015 gepost Share 18 februari 2015 gepost Tijd voor een nieuw deel! Deel 2: http://www.retroforum.nl/topic/4407-welke-game-heb-je-het-laatst-gekochtgespeeld-2/ Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten