Weevil 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Het laatste spel dat ik gekocht heb is 'Prisoner Of Ice', een DOS adventure game van franse makelij. Hij is iets te kort en heeft iets teveel 'pixelhunting' puzzels... maar voor de adventure-liefhebbers vind ik het zeker een aanrader om ergens van internet te plukken of goedkoop tweedehands op te scharrelen! Het verhaal is gebaseerd op de verhalen van HP Lovecraft (net zoals bijvoorbeeld 'Shadow of the Comet' en 'Quake') en er is zelfs een nederlandstalige versie met echte stemmen. Het laatste spel dat ik uitgespeeld heb is de SNES Zelda game 'A Link To The Past', samen met een vriend per emulatie in vier gezellige avonden. Erg veel plezier aan beleefd, ontdekken hoe de dungeons in elkaar zitten en welke patronen de eindbazen hebben. En gelukkig niet zo'n verdomd lastige einddungeon als de eerste Zelda voor NES... Die hebben we met veel pijn en moeite - maar wel met genoeg plezier - vorig jaar uitgespeeld. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Nog meer dan genoeg andere Zelda-spellen te gaan dus! Ik heb ze zelf ook nog lang niet allemaal (uit)gespeeld.. wel alle 2D-versies, die ik dan dus ook veruit het fijnste vind spelen! Ik heb het niet altijd zo op al die 3D-uitvoeringen van alle spellen.. Enkele uitzonderingen daargelaten dan. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Ook de CD-i versies? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 september 2013 gepost Auteur Share 15 september 2013 gepost Ik verdwaal altijd in die 3D Zelda spellen. Ben er nog niet zo'n hele grote fan van. De DS spellen vind ik echter wel geweldig: Phantom Hourglass en Spirit Tracks. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 15 september 2013 gepost Share 15 september 2013 gepost Ook de CD-i versies? Ik beschouw die als niet bestaand Ik verdwaal altijd in die 3D Zelda spellen. Ben er nog niet zo'n hele grote fan van. De DS spellen vind ik echter wel geweldig: Phantom Hourglass en Spirit Tracks. Vergeet de GB(C/A) versies ook niet! Ook stuk voor stuk pareltjes! En uiteraard de (S)NES versies! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Ik beschouw die als niet bestaand Nee, die moet je ook spelen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Ik beschouw die als niet bestaand Jij gaat de Retro Report op de Retro Game/Gaming Experience echt heerlijk vinden. :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Ik heb trouwens de laatste tijd No Brakes Valet gespeeld op de Ouya, wereldspel! En Pizza Boy is ook wel leuk, ook op de Ouya. Gisteren Knightmare op de MSX, eigenlijk ook een heel tof spel wel Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost (aangepast) Knightmare op de MSX Ben vandaag begonnen met Flashback op de Mega Drive. Had hem al lang liggen maar ben nu pas in de stemming om hem uit te gaan spelen Puzzel/Actie platformer a la Prince of Persia/Another World, verwoven in een sci-fi verhaal. O ja en wederom van franse bodem! 16 september 2013 aangepast door Weevil Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Ja Flashback herinner ik me van meerdere consoles, toch heb ik er nooit echt mee door kunnen gaan, waarom weet ik niet zo 1, 2, 3. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Jij gaat de Retro Report op de Retro Game/Gaming Experience echt heerlijk vinden. :') Wattan? Ik heb trouwens de laatste tijd No Brakes Valet gespeeld op de Ouya, wereldspel! En Pizza Boy is ook wel leuk, ook op de Ouya. Gisteren Knightmare op de MSX, eigenlijk ook een heel tof spel wel Bijna al het spul van Konami op de MSX is tof, zowel de 'simpele' spelletjes als de kick-ass grotere spellen voor MSX 2 Maar wel verdomd moeilijk ja! Ben vandaag begonnen met Flashback op de Mega Drive. Had hem al lang liggen maar ben nu pas in de stemming om hem uit te gaan spelen Puzzel/Actie platformer a la Prince of Persia/Another World, verwoven in een sci-fi verhaal. O ja en wederom van franse bodem! Succes ermee kerel, zul je nodig hebben! Volgens mij verdomd moeilijk, en veel (HEEL veel) trial & error.. net als Another World. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Ik heb die Knightmare laatst op cartridge gevonden, boxed in echt zeer goede conditie, met handleiding, cart zelf in nagenoeg nieuwe staat. 50 cent, ze dachten dat het een videoband was bij de kringloopwinkel Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Epic find! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 september 2013 gepost Auteur Share 19 september 2013 gepost De volgende uitgespeeld: Paper Mario: Sticker Star. Ik weet nu ook hoe verslavend deze spellen kunnen zijn, erg van genoten weer. Al hield Bowser me wel even bezig, dat gebeurt ook niet vaak. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 oktober 2013 gepost Auteur Share 10 oktober 2013 gepost Vandaag Pokémon Ranger: Guardian Signs uitgespeeld en vond het geweldig. Erg goed verhaal ook. Moet echt vaker zulke spellen spelen. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 11 oktober 2013 gepost Share 11 oktober 2013 gepost Zei het ook al bij het laatste aankoop-topic; Van de week Shadow Warriors (Ninja Gaiden) gekocht voor een tientje Denk niet dat dat spel zo snel uitgespeeld zal worden.. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 oktober 2013 gepost Auteur Share 12 oktober 2013 gepost Vandaag gekocht: DS - Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies - Super Mario 64 DS 3DS - Animal Crossing: New Leaf - Fire Emblem: Awakening - Pokemon X - Pokemon Y Super Mario 64 DS ook gekocht omdat ik Super Mario 64 nooit heb gespeeld helaas. Bij de Pokemon spellen kreeg ik 2 gratis Pokemon rugzakken erbij. De andere spellen zijn geheel nieuw voor mij, dus dat wordt weer een ontdekking. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 13 oktober 2013 gepost Share 13 oktober 2013 gepost Oh mijn god frey mario 64 is een van de beste games ooit. Jaloers dat jij dat voor het eerst mag ervaren! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 oktober 2013 gepost Share 13 oktober 2013 gepost Ik vind het echt zo'n vervelend spel, die 3D besturing, ik vind het helemaal niks. Ik heb ook alle 3D Mario spellen overgeslagen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 oktober 2013 gepost Share 13 oktober 2013 gepost Ook ik heb de lol van Super Mario 64 nooit echt begrepen. Then again, ik ben er nog nooit echt goed voor gaan zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 13 oktober 2013 gepost Share 13 oktober 2013 gepost Hier nog eentje hoor! Heb de Nintendo 64 sowieso overgeslagen.. had vroeger een NES en SNES gehad, rond mn puberteit alles verkocht.. en anno 2005 weer de kriebels gekregen, en een Gamecube gekocht, Wii.. en toen weer alle oude consoles teruggekocht. Heb dus eigenlijk geen nostalgische gevoelens bij Nintendo64, omdat ik die periode niet mee heb gemaakt. Begintijdperk van 3D-graphics, staat me toch niet echt aan.. Heb er dus wel eentje thuis staan, maar amper mee gespeeld. Heb ooit eens een begin gemaakt aan Mario64, maar niet heel veel gespeeld. Daarentegen wel de nieuwere spellen uitgespeeld (Sunshine, Galaxy 1 en 2). Vroeg of laat toch mezelf maar eens aan Mario64 wagen.. idem voor alle 3D-versies van Zelda, ook nog amper wat mee gedaan.. Om nog maar te zwijgen over Donkey Kong 64, Banjo Tooie/Kazooie.. En nog enkele titels Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 oktober 2013 gepost Share 13 oktober 2013 gepost Mario Party 1 t/m 3 zijn alleen al de moeite waard. Carmageddon 64 is ook wel tof Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 14 oktober 2013 gepost Share 14 oktober 2013 gepost Of Super Smash Bros Heerlijke fighting game. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2013 gepost Auteur Share 14 oktober 2013 gepost Oh mijn god frey mario 64 is een van de beste games ooit. Jaloers dat jij dat voor het eerst mag ervaren! Je bent niet de eerste die dit zegt. Mensen kijken vaak raar op als ik vertel dat ik als Nintendo fan nog nooit Super Mario 64 heb gespeeld. Was toen erg bang voor de 3D spellen en ik wilde er niet aan. Pas met de Wii begon ik ze echt leuk te vinden en ik baal er best wel van dat ik toen zo weinig gespeeld heb. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 oktober 2013 gepost Share 17 oktober 2013 gepost (aangepast) Vandaag gekocht: DS - Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies - Super Mario 64 DS 3DS - Animal Crossing: New Leaf - Fire Emblem: Awakening - Pokemon X - Pokemon Y Super Mario 64 DS ook gekocht omdat ik Super Mario 64 nooit heb gespeeld helaas. Bij de Pokemon spellen kreeg ik 2 gratis Pokemon rugzakken erbij. De andere spellen zijn geheel nieuw voor mij, dus dat wordt weer een ontdekking. Ik heb zowel aan ACNL gewerkt (e-manual) als aan FE:A (artwork/quick guide) Van Animal Crossing had ik na zes weken game training trouwens schoon genoeg :') 17 oktober 2013 aangepast door wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 oktober 2013 gepost Auteur Share 19 oktober 2013 gepost Pokemon Y gespeeld en vond het echt geweldig. Mijn meest favoriete Pokemon spel tot nu toe. Wel wat makkelijker om je Pokemon te laten levelen in deze spellen, maar daardoor dus echt niet minder leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 oktober 2013 gepost Share 21 oktober 2013 gepost Afgelopen weekend Grand Theft Auto (deel 1) weer gespeeld om in de stemming te komen voor deel V die ik binnenkort ga aanschaffen. Blijft toch wel een heerlijke klassieker, ondanks de (grafische) beperkingen uit dat tijdperk. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 21 oktober 2013 gepost Share 21 oktober 2013 gepost GTA 2 vind ik toch wel een van de betere GTA games! Heerlijk sfeertje Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 oktober 2013 gepost Share 21 oktober 2013 gepost Ik heb GTA 2 ook regelmatig gespeeld, maar ik vond uiteindelijk deel 1 wat leuker. In deel 1 rijden de auto's wat realistischer en vind ik de vrolijker kleuren wat beter tot uiting komen dan het grauwe GTA 2. Maar over LAN was deel 2 ongeëvenaard! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 oktober 2013 gepost Share 22 oktober 2013 gepost GTA2 blijft mijn favoriet uit de serie, je kon hem een tijd lang (wellicht nog steeds) legaal gratis downloaden en was werkend gemaakt voor moderne pc's. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 22 oktober 2013 gepost Share 22 oktober 2013 gepost GTA1, zelfs vroeger speelde ik al zulke spelletjes. Ondanks dat ik toen nooit de missies deed, heb ik me er uren mee vermaakt. Soms wanneer ik me verveel haal ik hem weer uit de kast, en probeer de missies te doen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 november 2013 gepost Auteur Share 17 november 2013 gepost Ik ben op het moment helemaal verslaafd aan Animal Crossing. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 19 november 2013 gepost Share 19 november 2013 gepost Gisteren voorzichtig een poging gewaagd aan Shadow Warriors / Ninja Gaiden op de NES.. half uurtje ofzo geprobeerd, en ben in wereld 3 gekomen, toen vond ik het al welletjes.. Ik geloof meteen dat men dit 1 van de moeilijkste NES-spellen vind, denk dat ik er eens echt goed voor moet gaan zitten, wil ik dit spel uit willen proberen te spelen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 december 2013 gepost Auteur Share 7 december 2013 gepost Vandaag gekocht: - Super Mario 3D World (Wii U) - The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (3DS) Voor in de kerstvakantie. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 8 december 2013 gepost Share 8 december 2013 gepost Toevallig, ik afgelopen weken ook een Wii U gekocht (Met New Super Mario Bross U / New Super Luigi U, en Super Mario 3D World).. En ook Zelda: A Link Between Worlds en de nieuwste Professor Layton voor de 3DS Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 9 december 2013 gepost Share 9 december 2013 gepost Via Steam speel ik af en toe Age of Empires 2 HD (The Forgotten Empires). Op mijn oude PCs speel ik momenteel SimCity 2000, Pirates! Gold, Wings of Fury, Lotus - The Ultimate Challenge, Civilization, Duke Nukem 3D en Hero's Quest. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 10 december 2013 gepost Share 10 december 2013 gepost Mijn vriendin en ik lannen graag, en spelen het liefst strategy zoals Age of Empires II en Rise of Nations. Nu zijn we verslaafd aan Civilization IV Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 10 december 2013 gepost Share 10 december 2013 gepost Civilization is een erg mooi spel. Het kost alleen ontzettend veel tijd. Dat lukt me tegenwoordig niet meer helaas. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 december 2013 gepost Share 19 december 2013 gepost Batman: Arkham Origins. Best okay, leuk verhaal, maar een aantal challenges kun je niet in free-roam halen en na twee keer opnieuw beginnen was ik het zat Heeft iemand de nieuwe Layton al gespeeld? Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 19 december 2013 gepost Share 19 december 2013 gepost Zelda - Link's Awakening DX voor de Game Boy Color, op CRT-TV uitgespeeld via de Game Cube. Zelfde graphics als Oracle Of Seasons (of die andere) die ik ooit al gespeeld had, gewoon lekker puzzelen en avontuur beleven Zelda-style heerlijk Ik heb een paar keer toch even in een walkthrough gekeken maar had eigenlijk elke keer iets van 'oh, dat had ik kunnen bedenken ja', goed in elkaar gezet dus naar mijn mening! En leuke muziek erbij ook nog eens. Vandaag heb ik Naya's Quest gespeeld, 2013 'retro'puzzelspel dat je gratis in de browser kunt spelen. Zeker een aanrader om een keertje aan te klikken >> http://terrycavanagh...com/nayasquest/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 december 2013 gepost Share 19 december 2013 gepost Ik heb onlangs Exile (Myst III) gekocht bij een kringloop (a € 1), draait gewoon nog prima onder Win 7. Erg mooi gemaakt, 360 graden camera met live action video (chromakey). Je kunt dus de camera/speler draaien terwijl er video loopt en het klopt allemaal ook. De ontwikkelaars zijn er 2,5 jaar mee bezig geweest, enorm duur spel geweest. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 20 december 2013 gepost Share 20 december 2013 gepost Echt uitspelen kun je het niet noemen, maar vorige week al heb ik met Dr Mario / Puzzel League op de GBA 999 potjes gewonnen met 'flash' tegen de computer Het spel ergens in 2006 ofzo gekocht, en het veel gespeeld in de trein / tijdens het schijten.. 999x gewonnen, 37x ofzo verloren (37x teveel ) Nu kijken of ik de 'gewone' VS CPU-versie ook tot 999 kan spelen, al zal dat ook wel weer een meerjarenplan worden Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 januari 2014 gepost Auteur Share 1 januari 2014 gepost Super Mario 3D World vandaag uitgespeeld. Echt weer een heerlijk Mario spel. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost Game Dev Tycoon gekocht, was in de aanbieding. Wel leuk spelletje, maar niet de volle mep waard. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 januari 2014 gepost Share 2 januari 2014 gepost Klinkt wel grappig, in elk geval origineel te noemen. Ik kocht laatst Caesar III voor mijn vriendin bij gog.com, aangezien zij dat vroeger veel speelde. Een tijdje geleden kocht ik daar ook Little Big Adventure 1 en 2, MotoRacer (aangezien de originele versie niet aan de praat te krijgen is in Windows 7) en SWAT 3. Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 3 februari 2014 gepost Share 3 februari 2014 gepost Super Mario Bros, Super Mario Bros 2 en Super Mario Bros 3 voor de NES Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost GTA 5 en Portal 2. Ik hou van sandbox spellen, maar GTA 5 was toch niet helemaal mijn ding. Portal 2 vet leuk maar puzzels te makkelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost Ik wacht nog op de PC-release. En onlangs Thief (thief 4) gekocht als pre-order. Zou eind deze maand uit moeten komen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost De PC release van GTA IV viel alleen wel een beetje tegen, matige port was dat. Hopelijk is dat nu beter. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost Ik heb me er evengoed mee vermaakt. GTA V even op de xbox gespeeld, maar ik vind het geen spelen op een console. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten