djkoelkast 29 juni 2014 gepost Share 29 juni 2014 gepost Mario Party 10 heeft helaas ook die mode met het karretje, maar ik weet niet of dat bij alle modi zo is, er zijn 4 spelvormen. Ook bij 1 is degene met de Wii U pad Bowser. Nog steeds raar dat je maar 1 zo'n pad hebt of kunt gebruiken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 augustus 2014 gepost Auteur Share 24 augustus 2014 gepost Kirby Triple Deluxe voor de 3DS uitgespeeld. Echt een heerlijke Kirby game weer. Link naar bericht Delen op andere sites
seob 24 augustus 2014 gepost Share 24 augustus 2014 gepost Ben vandaag naar een kinder rommelmarkt geweest en heb gigantisch ingeslagen. Naast de games heb ik voor het werk van mijn vrouw diverse little people spullen gekocht. Tevens voor de eigen kinderen diverse lego sets, met als max prijs 4 euro en een gemiddelde prijs van 1 euro. Heb een 3 tal creator 3 in 1 setjes gevonden. Een setje van starwars, een setje chima en ninjago. Van de games ben ik het meest blij met de head to head set. Heerlijk die 31/4" diskettes. De mario titel voor de ds is helaas duits. Kwam ik pas thuis achter. Heb niet gekocht een c64 met suzo joysticks en aftermarket tapestreamer, heb hier al diverse c64en liggen, en deze was te vies. Ook laten liggen een tulip pc at keyboard. Had deze wel gekocht als er een xt/at swich op had gezeten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2014 gepost Share 24 augustus 2014 gepost Ik scoor de laatste tijd weinig op rommelmarkten. 4 euro per gameboy spel cart only  22,50 voor een Atari 2600 jr met alleen de 32-in-1  Wel laatst een boxed Intellivision voor 4 euro :D Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 augustus 2014 gepost Share 24 augustus 2014 gepost 3 1/4 diskettes? Dat is nieuw .... Link naar bericht Delen op andere sites
seob 30 augustus 2014 gepost Share 30 augustus 2014 gepost Ach met een vijl erbij krijg je hem pas. Bedoelde natuurlijk 3,5". Werken als beveilingingsinstallateur heeft zo zijn voordelen. Was van de week aan het werk bij een klant en zag een grote hoeveelheid consoles staan. Hier door een gesprek met de eigenaar aangeknoopt. Was ook een verzamelaar. Zag een mega cd staan en vertelde dat ik er ook nog een zocht. Hij vertelde dat hij hem wel wilde verkopen. Hij zou hem eerst even aansluiten om hem te kunnen testen. Gelukkig werkte de console goed. Vroeg hem hoeveel hij moest kosten. En omdat ik ook een verzamelaar was mocht ik hem voor 30 euro overnemen. Geweldig gematst. En omdat ik op dat moment het geld niet bij had, mocht ik de console meenemen en thuis het geld overmaken. Kijk dat is nog eens een service. Dus voor 30 euro heb ik nu een: Mega cd2 met alle bij behorende plaatjes en ondersteuningen. 2x road avenger 1x sonic cd 1x make my video inxs. de mega drive op de foto is van mezelf. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 augustus 2014 gepost Share 30 augustus 2014 gepost Ik heb nog nooit een 1/4 inch bij een diskette aan kunnen vijlen, of jij moet een speciale hebben Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 augustus 2014 gepost Share 30 augustus 2014 gepost MegaCD staat ook nog op mijn lijstje Ik ga er alleen geen 90 euro voor neertellen, dus geduldig wachten op de juiste aanbieding. 30 euro is een mooie score Link naar bericht Delen op andere sites
seob 30 augustus 2014 gepost Share 30 augustus 2014 gepost Ik heb nog nooit een 1/4 inch bij een diskette aan kunnen vijlen, of jij moet een speciale hebben je moet ook afvijlen. 3,5 - 1/4 is 3 1/4. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 augustus 2014 gepost Share 30 augustus 2014 gepost Touché  Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 augustus 2014 gepost Share 30 augustus 2014 gepost Is bij de Mega CD ook een vertraging te merken van de spellen van NTSC -> PAL? Met name de muziek van sonic 1, 2 en 3 zijn zo aangetast dat ik ergens een megadrive voor 12 euro ooit gekocht heb liggen minus voeding (die ik nog steeds niet heb) en nog steeds niet echt de zin heb om een voeding voor te zoeken en aan te sluiten. Ik weet wel ofcourse, Sonic CD is met CD audio... faal. Liefste zou ik een NTSC-versie aanschaffen en dan ietwat ombouwen (met mijn 2 linkerhanden... succes). Link naar bericht Delen op andere sites
seob 31 augustus 2014 gepost Share 31 augustus 2014 gepost Geen idee. Verzamel alleen europese games. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 augustus 2014 gepost Share 31 augustus 2014 gepost Is bij de Mega CD ook een vertraging te merken van de spellen van NTSC -> PAL? Met name de muziek van sonic 1, 2 en 3 zijn zo aangetast dat ik ergens een megadrive voor 12 euro ooit gekocht heb liggen minus voeding (die ik nog steeds niet heb) en nog steeds niet echt de zin heb om een voeding voor te zoeken en aan te sluiten. Ik weet wel ofcourse, Sonic CD is met CD audio... faal. Liefste zou ik een NTSC-versie aanschaffen en dan ietwat ombouwen (met mijn 2 linkerhanden... succes). Â Megadrive gaat volgens mij gewoon een 9VDC voeding op, vrij standaard. Link naar bericht Delen op andere sites
seob 1 september 2014 gepost Share 1 september 2014 gepost Hier kun je zien welke adapter je kunt gebruiken voor welke console. http://www.gametrog.com/GAMETROG/How_which_do_i_need_SEGA_AC_Power_Supply_Information_Specs_Model_mk-3025_mk-1602_mk-2103_mk-1479_mk-4122_aa-s95j.html Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 september 2014 gepost Auteur Share 6 september 2014 gepost Yoshi's New Island voor de 3DS uitgespeeld. Was in het begin even wennen, maar werd steeds leuker. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 8 september 2014 gepost Share 8 september 2014 gepost Heb Far Cry 4 besteld (en the Sims 4), echter ligt mijn pc even uit de lucht (doet helemaal niets meer...) gaat wel goedkomen binnenkort Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 september 2014 gepost Share 11 september 2014 gepost Ik heb vorige week eindelijk (na ruim 2 jaar verstoffen in de kast) The Legend Of Zelda - Skyward Sword uitgespeeld. Nu de Hero Mode nog Link naar bericht Delen op andere sites
seob 17 september 2014 gepost Share 17 september 2014 gepost Heb vandaag de heilige graal in cd-i gaming op de kop getikt: solar crusade. Kwam 3 jaar nadat Philips support voor de cd-i had gedropt op de markt. Koste wel 65 euro, maar gezien het feit dat dit spel vele malen zeldzamer is dan zelda adventure, een koopje. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2014 gepost Share 17 september 2014 gepost Goede vangst  Ik heb een nog recenter spel voor de CD-i, maar dat telt niet helemaal, want dat is homebrew. Frog Feast. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2014 gepost Share 17 september 2014 gepost Ik heb de eer gehad afgelopen weekend bij koelkast meerdere spellen te spelen, een selectie Photoplay, een aardig karatespel (wat me, als ik nu eraan terugdenk, best wel een gevoel van jeugdnostalgie meegaf, volgens mij ooit gespeeld toen ik klein was), Chase H.Q. en natuurlijk een flinke berg arcadegames op de Retrogame Experience Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2014 gepost Share 17 september 2014 gepost Ross speelde Diamonds Eleven, jij Find It en Find It Mordillo (die moeilijke met die getekende plaatjes). Vergeet International Karate + en Live and let die niet Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 september 2014 gepost Share 18 september 2014 gepost Ross speelde Diamonds Eleven, jij Find It en Find It Mordillo (die moeilijke met die getekende plaatjes). Vergeet International Karate + en Live and let die niet International Karate was ik de titel van vergeten, Live en Let die, heb ik die gespeeld? Die kregen we toch niet aan de praat? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 september 2014 gepost Share 18 september 2014 gepost International Karate was ik de titel van vergeten, Live en Let die, heb ik die gespeeld? Die kregen we toch niet aan de praat? Â Jawel, met die speedboot en die targets in het water. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 september 2014 gepost Share 20 september 2014 gepost Ooh verdomd, die was ik al vergeten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 september 2014 gepost Share 20 september 2014 gepost Ducktales Remastered is in de aanbieding op de Wii U, ik vond er op de pc weinig aan, maar dit is weer echt een consolespel, denk dat ik die ga halen + de DLC voor Mario Kart. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 september 2014 gepost Share 20 september 2014 gepost En allebei aangeschaft. Ook heb ik de volgende Kickstarter-games gebackt: Â Super World Karts (Mario Kart-achtig)Â https://www.kickstarter.com/projects/oneleggedseagull/super-world-karts-indie-kart-racer Parkitect (Rollercoaster Tycoon in de stijl van deel 2, maar dan met veel meer opties)Â https://www.kickstarter.com/projects/1548960623/parkitect Death to spies 3 (stealth)Â https://www.kickstarter.com/projects/haggardgames/death-to-spies-3 Â Â Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 september 2014 gepost Share 20 september 2014 gepost Ooit eens F.E.A.R. 3 illegaal gedownload, vond er niet veel aan. Nu was deze op Steam in de aanbieding en heb ik hem gekocht. Toch begin ik het spel wel lichtelijk te waarderen, de gameplay is toch best wel lekker. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2014 gepost Share 21 september 2014 gepost Ik vind hem vooral meer van hetzelfde. Kamer, schieten, kamer, schieten, kamer, schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 september 2014 gepost Auteur Share 21 september 2014 gepost Mario Kart 8 gespeeld. Zijn de enige race spellen die ik leuk vind. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 september 2014 gepost Share 22 september 2014 gepost Pinball Arcade was in de aanbieding op de Ouya, Season Pack 1 gekocht Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 oktober 2014 gepost Auteur Share 3 oktober 2014 gepost Gekocht: Super Smash Bros. for Nintendo 3DS en Hyrule Warriors (Wii U). Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2014 gepost Auteur Share 14 oktober 2014 gepost The Legend of Zelda: Twilight Princess gekocht voor de Wii. Link naar bericht Delen op andere sites
T_inus 24 oktober 2014 gepost Share 24 oktober 2014 gepost Ross speelde Diamonds Eleven, jij Find It en Find It Mordillo (die moeilijke met die getekende plaatjes). Vergeet International Karate + en Live and let die niet International Karate, jezus dat is lang geleden die was ik echt helemaal vergeten joh.  Heb laatst de volgende indies in pre-order gezet: http://www.octopuscityblues.com/ http://www.prisonscape.com/  en een tijd geleden de spirituele opvolger van Space Quest: https://www.kickstarter.com/projects/spaceventure/two-guys-spaceventure-by-the-creators-of-space-que?ref=nav_search  Vorige week The Vanishing of Ethan Carter gespeeld, By far de mooiste viruele wereld waar ik in rond heb gelopen. Jammer dat het verhaal het net niet was... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 oktober 2014 gepost Auteur Share 24 oktober 2014 gepost The Legend of Zelda: Twilight Princess uitgespeeld en daarmee heb ik een nieuwe favoriet onder de Zelda spellen. Normaal ben ik helemaal geen fan van de echte 3D Zelda spellen, ik had er nog nooit eentje echt lang gespeeld. Ik raakte hopeloos verdwaald of ik kon niet wennen aan de besturing. Maar toen ik in Hyrule Warriors kennis maakte met het personage Midna en wat meer over haar achtergrond las, wilde ik gewoon dit spel spelen. Na 3 dagen had ik er al 24 uur opzitten en na ruim een week heb ik hem dus al uit. Vooral de diversiteit in de wapens, puzzels en de bosses vond ik erg leuk. En Midna is ongetwijfeld de leukste reispartner die Link gehad heeft. Dit motiveert me wel om in de toekomst vaker 3D Zelda spellen te gaan spelen. Weet iemand of Skyward Sword ook zo goed is? En er schijnt ook een nieuwe Zelda te komen voor de Wii U, dus ik ben benieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 november 2014 gepost Auteur Share 1 november 2014 gepost Kwam vandaag in de winkel toevallig The Legend of Zelda: Skyward Sword tegen voor de Wii en omdat ik Twilight Princess zo geweldig vond, heb ik deze ook maar vast gekocht. Wil eerst nog wat andere spellen spelen, maar deze komt zeker nog aan bod. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 1 november 2014 gepost Share 1 november 2014 gepost Ik speel regelmatig Age of Empires II HD (inclusief The Forgotten Empires) via Steam. En ook Syndicate op mijn 486DX33. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 november 2014 gepost Auteur Share 1 november 2014 gepost Na ruim een jaar, 378 dagen om precies te zijn, ben ik vandaag eindelijk gestopt met Animal Crossing: New Leaf. Wat een verslavend spel is dat zeg, maar ook zo ontzettend leuk. Heb een jaar lang mijn stadje onderhouden en bewoners zien komen en gaan. En natuurlijk alle evenementen meegemaakt. Ik begon vrijwel meteen met Halloween en ik eindig ermee, zo is het mooi rond. In het begin kon ik echt uren per dag spelen. Later werd dat wel steeds minder en uiteindelijk deed ik gewoon de dagelijkse dingetjes. Zal wel even wennen zijn, want ik speelde het echt iedere dag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2014 gepost Share 1 november 2014 gepost Ik kan niet wachten tot de 1e DLC van Mario Kart 8 enabled wordt. Er staat in november. Vandaag nog niet geprobeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 november 2014 gepost Share 2 november 2014 gepost Costume Quest op Gog.com. Vanwege halloween nu behoorlijke kortingen (klik). Wegens tijdgebrek nog niet geprobeerd, maar het ziet er leuk uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 november 2014 gepost Auteur Share 16 november 2014 gepost Mario & Luigi: Dream Team Bros.Enorm genoten van dit spel. Ik vind dit echt het beste spel in de serie tot nu toe, al heb ik de allereerste nooit gespeeld. Heerlijke gameplay, erg leuke levels en fantastische muziek.Super Smash Bros. for Nintendo 3DSErg leuk weer, maar wel wennen die besturing op de 3DS. Ik kijk nog meer uit naar de Wii U versie. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 19 november 2014 gepost Share 19 november 2014 gepost (aangepast) Deze week heb ik Colonization op een hoger niveau gewonnen. Dat was erg leuk. Op mijn nieuwe 80486DX266 gespeeld. Ik wil Syndicate ook nog uitspelen. Dat kan een paar weken duren: er zijn nogal wat regio's en soms is er ergens een revolutie. Â Ik ben ook bezig met reparaties aan huis (oftewel: de klusjesmannen) en dat kost ook een hoop tijd. We hadden water- en timmermierenschade (http://en.wikipedia.org/wiki/Carpenter_ant). Â Dit is mijn 100e bericht zie ik. 19 november 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 november 2014 gepost Auteur Share 23 november 2014 gepost Super Mario 64 DSEindelijk een beetje ingehaald, want ik heb de originele versie voor de Nintendo 64 nooit gehad. Best een leuk spel, maar wel enorm pittig. Niet zo zeer de levels, maar de onhandige besturing en de niet meewerkende camera deden me vaak de das om. Blij dat ik hiermee een beetje een gat heb kunnen vullen in mijn Mario ervaring. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Het afgelopen weekeinde heb ik CivNet gespeeld met een goede vriend van me. Erg leuk. De eerste partij heb ik gewonnen en de tweede partij gaat komende weekeinde verder (hoop ik). Ook heb ik Colonization gespeeld. Op niveau 3 win ik gemakkelijk maar niveau 4 lukt maar niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 november 2014 gepost Auteur Share 28 november 2014 gepost Super Smash Bros. for Wii U gekocht. Nu nog wachten op mijn adapter, want ik wil wel de GameCube controller gebruiken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 november 2014 gepost Share 28 november 2014 gepost Ik heb het origineel laatst op de N64 gespeeld. Ik vond er geen hol aan, vervolgen ook lekker laten liggen  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 december 2014 gepost Auteur Share 6 december 2014 gepost Ik heb het origineel laatst op de N64 gespeeld. Ik vond er geen hol aan, vervolgen ook lekker laten liggen   Hier zal jij wel wat muziekjes van kennen, zoals die van 0:35. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2014 gepost Share 6 december 2014 gepost  Hier zal jij wel wat muziekjes van kennen, zoals die van 0:35.  Ik ken ze allemaal tot 2:30, dit is allemaal Harry Hosono. Mijn vader heeft daar een LP van met die muziek, ik kan het dromen  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 december 2014 gepost Auteur Share 6 december 2014 gepost Bij Dig Dug moet ik altijd weer denken aan Raad het Plaatje van toen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2014 gepost Share 6 december 2014 gepost Trauma's. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten