Jack10101 27 april 2013 gestart Share 27 april 2013 gestart (aangepast) Blakes 7 is een Britse SF reeks. Enkele gevangenen worden met een ruimteschip, naar een andere planeet gebracht. Doch laten ze het daar niet bij. Er worden direct plannen gemaakt, om dat ruimteschip te overmeesteren. Met een lange boe en bah, slagen ze erin. Tot ze terug overmeesterd worden. Ja, mooie liedjes duren niet lang. Het ruimteschip komt plots een ander modern ruimteschip tegen, dat dood blijkt te zijn. Er zijn geen overlevenden te vinden. Blake (die terug gevangen is genomen), moet het ruimteschip gaan verkennen, met nog enkele andere boeven. Zalig dat ze erin slagen, om met dat modern ruimteschip te gaan vluchten. Ze blijven wel achterna gezeten worden, maar toch krijgen ze even de tijd, om plannen te maken, om wraak te nemen op de aarde, om de corrupte regering eraf te smijten. Regering ? De hele regering volgt een corrupte vrouw, die president wil worden. En jacht wil maken op Blake. Zij wilt natuurlijk het hele verzet kapot krijgen. En met wat voor plannen dat zij afkomt ... Soms schrok ik mij een bult. Fantastische acteurs gewoon (ook die vrouw), hoe verder in de reeks, hoe beter de afleveringen. Ik heb ze uitgekeken en nu begin ik ze serieus te missen. De effecten zijn simpel, maar de reeks maakt het terug goed, door goed te acteren. In deze andere topic, vind je nog meer info onderaan, aan de pagina. En een trailer van deze reeks. Moet je écht zeker zien. Want ze willen een re-make maken, van deze reeks. En ze hebben miljaar gelijk. Maar kunnen ze nog, zo'n even sterke acteurs vinden ? Als in de originele reeks ? http://www.retroforu...s-in-mijn-ogen/ De trailer staat in de topic: de-top-beste-retro-games-in-mijn-ogen => bij "retro-games" 27 april 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 april 2013 gepost Share 27 april 2013 gepost Wil je, als je een topic voor een serie opent, de land waar de serie gemaakt is er voor zetten tussen brackets? Ik heb het bij deze serie gedaan voor je: [GB] en zal het ook even voor de andere doen, maar mocht je een nieuwe openen graag het land er voor en in het subforum Series. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.