Berleas 11 april 2013 gestart Share 11 april 2013 gestart Ik heb nog een paar platen liggen thuis. Nu gaat mijn nichtje er een aantal van proberen te verkopen. Ik denk dat er wel een aantal over zullen blijven (heb nogal een verzameling). Kan ik er iemand blij mee maken? Wat voor Muziek.... Klassiek, Carnaval, Nederlandstalig etc. (vooral jaren 70-80) Verwacht geen platen van elvis, beatles etc, maar vooral verzamelalbums. Naja ik hou jullie op de hoogte als ik ze weg doe (zal na koninginnedag zijn) Grtn Berleas Ps ik zal nog een foto maken (niet schrikken, het zijn nu rond de 10-15 bananendozen) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 april 2013 gepost Share 11 april 2013 gepost Platen zijn altijd leuk om te hebben, maar ik kom dus echt nooit in Eindhoven en 15 dozen verzenden is ook weer zoiets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 16 april 2013 gepost Auteur Share 16 april 2013 gepost Ja dat weegt wel een paar 100 kilo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 2 mei 2013 gepost Auteur Share 2 mei 2013 gepost Ze zijn weg 15 dozen... was echt iets van 500 kilo (als het niet meer is ) Heb er nog 5 euro voor gekregen hahaha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 mei 2013 gepost Share 2 mei 2013 gepost Zonde dat het niet in de buurt was, ik had je er meer voor gegeven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.