revivalstudios 9 april 2013 gestart Share 9 april 2013 gestart (aangepast) Retro Event 2013 Op zaterdag 26 oktober 2013 vind er in Elst (gelderland) een retro beurs plaats onder de naam Retro Event 2013 . Op de retrobeurs zul je een diversiteit aan verkopers, en homebrew ontwikkelaars aantreffen uit verschillende landen in europa. Er zal genoeg te vinden zijn voor je favoriete game consoles zoals de Nintendo, Sega, Playstation, Atari, Colecovision, Intellivision, Commodore, MSX, Sinclair, Neo Geo, handhelds, etc. Meer dan alleen een beurs... Maar retroevent is meer dan alleen een beurs. Naast de beurs is er ook een museum-gedeelte en een homebrew-area waar homebrew ontwikkelaars de kans krijgen zichzelf te profileren. Avondprogramma met Q&A Panels en afterparty... Na het eten zullen er in de vroege Q&A panels gehouden worden met bekende game-ontwikkelaars van vroeger en nu, gevolgt door een afterparty met muziek van een bekende game-muzikant. Meer informatie hierover zal in de komende maanden bekend worden gemaakt. Adres en informatie... Datum: 26-10-2013 Adres: Zalencentrum “Onder de toren” St. Maartenstraat 34 6661 DA Elst Nederland Openingstijden beurs: 10:00 – 16:00 Openingstijden Q & A sessies en afterparty: 19:00 – 23:00 Entree: 4 euro Voor meer informatie over Retro Event kijk op http://www.retroevent.org 9 april 2013 aangepast door revivalstudios Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Share 9 april 2013 gepost Tegen die tijd naar jou ook even een stapeltje Retroforum flyers? Kunnen ze daar worden uitgedeeld Link naar bericht Delen op andere sites
revivalstudios 9 april 2013 gepost Auteur Share 9 april 2013 gepost (aangepast) Tegen die tijd naar jou ook even een stapeltje Retroforum flyers? Kunnen ze daar worden uitgedeeld Kom gewoon gezellig langs! Het is niet vaak dat er in nederland een retrogame beurs georganiseerd word met zoveel verschillende facetten (iets wat bijvoorbeeld in amerika wel gebruikelijk is). Graag hoor ik ook van de bezoekers van dit forum wat jullie van dit idee vinden. - Is nederland klaar voor een retro gaming evenement dat meer omvat dan alleen de verkoop van games? - Heb je interesse om te komen? Laat het weten op hett forum of via de website. 9 april 2013 aangepast door revivalstudios Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Share 9 april 2013 gepost Elst is aan de andere kant van het land, dat gaat hem helaas echt niet worden voor mij. Het idee spreekt me wel aan, vooral omdat er homebrewers aanwezig zijn. Een event waar meer te doen is dan kopen van spullen is juist veel leuker wat mij betreft. Het is leuk voor er bij hoor, dat kopen van spullen, het is namelijk toch meestal een kwestie van je knip dik trekken (kijk naar de user die 1000 euro vroeg voor zijn NES set) dan dat je echt iets kunt scoren. Daarom is een soort interactief museum op een beurs veel leuker, helemaal als er ook nieuwe games zijn, games die nog niemand kent. Link naar bericht Delen op andere sites
revivalstudios 9 april 2013 gepost Auteur Share 9 april 2013 gepost Elst is aan de andere kant van het land, dat gaat hem helaas echt niet worden voor mij. Het idee spreekt me wel aan, vooral omdat er homebrewers aanwezig zijn. Er komen mensen uit Oostenrijk, duitsland en de UK ;-) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Share 9 april 2013 gepost Ik heb mijn post nog wat aangevuld Maar ik ga het helaas echt niet redden, ook al moet ik minder ver reizen dan een Engelsman Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 april 2013 gepost Share 10 april 2013 gepost Kinda doable, maar of ik dan kan is 2... Link naar bericht Delen op andere sites
De Tegenpartij 13 april 2013 gepost Share 13 april 2013 gepost In Elst, das voor mij erg dichtbij. Vet, als ik kan ben ik er zeker1 Link naar bericht Delen op andere sites
ckong 2 oktober 2013 gepost Share 2 oktober 2013 gepost (aangepast) Kom gewoon gezellig langs! Het is niet vaak dat er in nederland een retrogame beurs georganiseerd word met zoveel verschillende facetten (iets wat bijvoorbeeld in amerika wel gebruikelijk is). Graag hoor ik ook van de bezoekers van dit forum wat jullie van dit idee vinden. - Is nederland klaar voor een retro gaming evenement dat meer omvat dan alleen de verkoop van games? - Heb je interesse om te komen? Laat het weten op hett forum of via de website. Ik dacht wel dat Nederland daar klaar voor is, kijk maar eens hoe succesvol de eerste editie van The Retro Game Experience / Eurocade 2013 was, onlangs gehouden in hilversum. Daar zijn duizenden bezoekers op afgekomen. 2 oktober 2013 aangepast door ckong Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten