Ramzi 8 april 2013 gestart Share 8 april 2013 gestart (aangepast) Ik doe mijn NES Deluxe set en Stack-Up spel weg. Alles is compleet in doos. 8 april 2013 aangepast door Ramzi Link naar bericht Delen op andere sites
Ramzi 8 april 2013 gepost Auteur Share 8 april 2013 gepost (aangepast) Je kan hier een bod doen: -edit- 8 april 2013 aangepast door djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2013 gepost Share 8 april 2013 gepost Graag een richtprijs vermelden, bieden kan in het topic. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 april 2013 gepost Share 8 april 2013 gepost Hopelijk een user die hier iets komt verkopen en daarna blijft plakken voor de community, in plaats van verkopen en daarna niets meer plaatsen hier... Gebeurt naar mijn idee iets te vaak op fora, zonde is dat altijd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2013 gepost Share 8 april 2013 gepost Retroforum is geheel vrij van reclame (ok, evenementen worden hier gepromoot maar die ben je niet verplicht te kijken en het is gratis), zelfs geen google adsense, geen banners, geen trackingcookies, geen rotzooi. Daarom hoop ook ik dat dit geen 'hit & run' account is puur om je product te promoten. Om die reden staan we ook geen linkjes toe naar externe verkoopsites. Link naar bericht Delen op andere sites
Ramzi 9 april 2013 gepost Auteur Share 9 april 2013 gepost Ok, de prijzen waren Stack-Up 600 en de Deluxe Set 400. Ze zijn ondertussen al verkocht Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Share 9 april 2013 gepost Dat zijn natuurlijk ook geen realistische prijzen, maar dan kan deze op slot. We hopen dat je hier nog eens komt posten. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten