Jack10101 29 maart 2013 gestart Share 29 maart 2013 gestart Ik kan geen Top-100 cijfers geven, want ze zijn allemaal waardig. 1) C64: Beyond the forbidden forest: 2) C64: forbidden forest 3) C64: Aztec Challenge 4) C64: Super Pipeline 5) C64: Buck Rogers 6) C64: Flash Gordon Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 29 maart 2013 gepost Auteur Share 29 maart 2013 gepost (aangepast) 7) NES: Super Mario 1,2,3 8) NES: Burai Fighter: 9) NES: Low G Man: 10) NES: Life Force Salamander: 11) ............ 29 maart 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 29 maart 2013 gepost Auteur Share 29 maart 2013 gepost Verder krijgen we nog: .......... Faxanadu: Probotector: Probotector 2: All Castlevania Games from the past: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 29 maart 2013 gepost Auteur Share 29 maart 2013 gepost Everything of .... Commodore (amiga, C64, ...) Nintendo ( NES, SNES, ...) Is at minimum great to play !!! I love so much Retro-Games. I prefer it Over a playstation or Xbox or so. Play these games, and they will stick into you're mind forever !!! Further: - Super Mario Bros - Mega Man - .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 maart 2013 gepost Share 29 maart 2013 gepost Niet echt een standaardlijstje, leuk om te zien! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 7 april 2013 gepost Auteur Share 7 april 2013 gepost (aangepast) Niet echt een standaardlijstje, leuk om te zien! Leuk om te posten !! Dan mag je ook de volgende games niet missen: Deze zijn ook super leuk en bij vele mensen nog steeds hun favoriet: Enkele video's moeten doorgespoeld worden, om saaie stukken/intero's te vermijden Ik heb het erbij geschreven (als het nodig is) 16 april 36 jaar en nog harder verslaafd aan deze games .... Nes: Blaster Master Nes: Castlevania 2 (effe doorspoelen tot de eerste minuut) Nes: Duck Tales Nes: Section Z C64: Frantic Freddie 7 april 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 7 april 2013 gepost Auteur Share 7 april 2013 gepost En ik hou van échte sterke "big bosses" in games, die je niet snel kapot krijgt. Zoals hier in: Burai Fighter NES: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 april 2013 gepost Share 7 april 2013 gepost Van de NES versie van Ducktales komt (of is al) een HD remake. Ik ken zelf alleen de Amigaversie en die was pokkemoeilijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 13 april 2013 gepost Auteur Share 13 april 2013 gepost (aangepast) Van de NES versie van Ducktales komt (of is al) een HD remake. Ik ken zelf alleen de Amigaversie en die was pokkemoeilijk De NES versie van Ducktales was echt super leuk. Die van Amiga heb ik kortelings op diskette gezet. Natuurlijk moet ik de Amiga games, nog verder uit-testen-spelen. Trouwens had ik geen youtube-links gepost van mijn favorite Amiga games, tot hiertoe ? Of zijn ze verwijderd ? En Waarom ? Het waren publiekelijke youtube links. Zo kan je zeggen, dat alles van video's illegaal is. 13 april 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 april 2013 gepost Share 13 april 2013 gepost Er is niets verwijderd hoor, dan zet ik dat wel neer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 13 april 2013 gepost Auteur Share 13 april 2013 gepost The Turtles NES: Tiger Heli (NES) Ghost N Goblins (NES) Gradius 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 13 april 2013 gepost Auteur Share 13 april 2013 gepost Er is niets verwijderd hoor, dan zet ik dat wel neer. Oef, ben blij dat te horen. Tja, dan had ik die links misschien op een andere forum gezet, per ongeluk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 april 2013 gepost Share 13 april 2013 gepost Oef, ben blij dat te horen. Tja, dan had ik die links misschien op een andere forum gezet, per ongeluk. Als het niet te veel moeite is mag je ze gerust nog eens hier plaatsen hoor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 27 april 2013 gepost Auteur Share 27 april 2013 gepost (aangepast) Natuurlijk wil ik dat graag doen, want ik hou van retro-games 27 april 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 27 april 2013 gepost Auteur Share 27 april 2013 gepost (aangepast) NES: The game: Zelda is one of the top games NES 8-bit : Metroid NES 8-bit: Kabuki Quantum Fighter (NES) Vanaf 01.10 minutes. Super hair-kick-game hehehe lol. But really Funny !! Must have !!!! 27 april 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 27 april 2013 gepost Auteur Share 27 april 2013 gepost (aangepast) Hier zijn ze: AMIGA 500 GAMES: - AMIGA 500: Shadow of the beast: 1, 2, 3 Doorspoelen naar de 4de minuut: 00.04.00 - AMIGA 500: Saint Dragon Spelen is vanaf: 1 minuut 10 seconden De eerste big boss komt vanaf de 3de minuut. Tja, Youtube verkracht alles met zijn reclame. Dat is niet mijn fout. Zalige verslavende big-boss music. hmmm .... Sorry, mijn exuses. Maar het moet gewoon. Even een SF-TV reeks ertussen, die ook Retro is. Moet je zeker zien, echt waar !! Teveel mensen kennen deze reeks niet. Daarom schrijf ik hier ook even een trailer, al is het niet in de juiste rubriek. Deze reeks moet je gewoon eens gezien hebben, in uw leven !!! van BBC UK. Fans van: Star Trek, Babylon 5, Battlestar Galactica, Space 1999, Farscape, ... Vinden het allemaal zo tof, dat er normaal gezien binnenkort er een vernieuwde reeks van komt in 2013 !!! Super ge-acteerd en nu eens Anti-Americaans. Ieder seizoen wordt gewoon beter en beter !!! Unieke reeks !!! En hier durven eens eindelijk doden vallen ook. En ik doe vooral mijn hoed af, voor de allerlaatste aflevering. Met veel respect voor deze reeks: " BLAKES 7 " Daarom effe pauze terwijl ik de volgende games ga posten Haperingen kunnen aan Youtube liggen, sorry http://www.youtube.com/watch?v=jIHPCAGMCts 27 april 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 april 2013 gepost Share 27 april 2013 gepost Je hebt een topic voor Blakes 7 geopend, toch? Waarom wil je zoiets dan niet daarin zetten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 1 mei 2013 gepost Share 1 mei 2013 gepost naja alle links weg : Mijn lijst nu snel : C64 : - Impossible mission (1+2), Wizards of War, The great Giana Sisters Pc (oud) - Maniac Mansion 2 (Day of the Tentacle), Atlantis de verborgen legende (lost tales), Starcontrol 2 Atari 2600 - Combat, Pacman, Space Invaders Playstation - Guitar Hero, Dance Dance Revolution, Diablo, BUZZ Xbox Stepmaniax NDS Proffessor Layton, Super Mario Bros WII Mario Kart, Mario Party Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost (aangepast) Je hebt een topic voor Blakes 7 geopend, toch? Waarom wil je zoiets dan niet daarin zetten? Ik geloof dat ik een link naar hier heb gepost, om de trailer hier te bekijken. Dat heb ik express gedaan, om zoveel mogelijke mensen hun aandacht te trekken. Ook dat de zovele bezoekers in de "game" rubriek, het niet zouden missen. Net zoals ik vertelde, teveel mensen kennen deze reeks niet. Het is net of je wil: Doctor Who aan de mensen wilt laten kijken, die het niet kennen. Of net zoals: Catweazle, De dikke en de Dunne, Gaston en Leo, The Pink Panter met Peter sellers, De eerste afleveringen met capt Kirk & Spock, Battlestar Galactica oude reeks, Buck Rogers, Space 1999, .... Net zoals met: "Blakes 7", zullen de meeste gamers hier nog nooit hebben gehoord van: Space 1999 (zijn broertje) Zijn trailer: (Space 1999 nu remastered voor BluRay)De beste SF opening muziek, vind ik. Van de jaren 70. Martin Landau heeft in deze reeks ook enkele trekjes weg, van Capt. Kirk: William Shatner: (de manier van kijken) Toen werd er nog écht geacteerd !!! I.p.v de dag van vandaag. 3 mei 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost Amiga: Turrican (vanaf 2de minuut) Amiga: Ruff 'n' Tumble Starten vanaf de 2 minuut Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost Amiga: The great giana sisters Doorspoelen naar de 5de minuut: Amiga: The Chaos Engine Doorspoelen naar de 4de minuut Amiga: Superfrog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost Amiga Banshee (also for Amiga 500) Vanaf de 2de minuut Amiga Lionheart Vanaf 3,5 minuut Zeker ook kijken vanaf de 9de minuut Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost Amiga: Space Harrier Vanaf 30 seconden Amiga: Soccer Kid Doorspoelen naar de 2de minuut Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost Amiga Second Samurai Doorspoelen naar de 5de minuut Amiga: Risky Woods Vanaf 1 minuut en vanaf de 15de minuut Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Tegenpartij 3 mei 2013 gepost Share 3 mei 2013 gepost Ik geloof dat ik een link naar hier heb gepost, om de trailer hier te bekijken. Dat heb ik express gedaan, om zoveel mogelijke mensen hun aandacht te trekken. Ook dat de zovele bezoekers in de "game" rubriek, het niet zouden missen. Net zoals ik vertelde, teveel mensen kennen deze reeks niet. Het is net of je wil: Doctor Who aan de mensen wilt laten kijken, die het niet kennen. Of net zoals: Catweazle, De dikke en de Dunne, Gaston en Leo, The Pink Panter met Peter sellers, De eerste afleveringen met capt Kirk & Spock, Battlestar Galactica oude reeks, Buck Rogers, Space 1999, .... Net zoals met: "Blakes 7", zullen de meeste gamers hier nog nooit hebben gehoord van: Space 1999 (zijn broertje) Zijn trailer: (Space 1999 nu remastered voor BluRay)De beste SF opening muziek, vind ik. Van de jaren 70. Martin Landau heeft in deze reeks ook enkele trekjes weg, van Capt. Kirk: William Shatner: (de manier van kijken) Toen werd er nog écht geacteerd !!! I.p.v de dag van vandaag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 mei 2013 gepost Share 4 mei 2013 gepost Ik kan geen Top-100 cijfers geven, want ze zijn allemaal waardig. Nog even en ze staan er allemaal... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.