djkoelkast 28 mei 2015 gepost Share 28 mei 2015 gepost Volgens mij zijn platenspelernaalden hol en deze lijken me niet hol. Qua grootte lijkt het op dartpijlen, maar dat was het niet, dus is het object kleiner dan het nu lijkt Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 mei 2015 gepost Auteur Share 29 mei 2015 gepost Interessant antwoord. Waarop baseer je dat platenspelernaalden hol zijn? Â Het klopt dat de gefotografeerde dingen in werkelijkheid kleiner zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 mei 2015 gepost Share 29 mei 2015 gepost Interessant antwoord. Waarop baseer je dat platenspelernaalden hol zijn? Â Het klopt dat de gefotografeerde dingen in werkelijkheid kleiner zijn. Lijkt mij dat er anders geen geluid doorkomt. Misschien heb ik het mis. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 mei 2015 gepost Auteur Share 30 mei 2015 gepost Dit wordt ingewikkeld. Aangezien er niemand verschijnt die zegt dat je gelijk hebt, zal ik het maar doen. De ingewikkeldheid zit 'm in het feit dat je denkt dat grammofoonplaatnaalden of pickupnaalden hol zijn en dat is niet zo. Ook het 'in wording' klopt niet, ze zijn zoals ze zijn. Het zijn nl 78-toeren naalden.  Dit is het doosje waar ze in zitten:  De maten zijn in het echt 4cm x 3 cm.  Dit is het 'element' = toonopnemer waar de naald in zit:  Het geluid wordt door trilling overgebracht.     Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 mei 2015 gepost Share 30 mei 2015 gepost Ik weet niet of moderne naalden dan misschien hol zijn? Â Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 mei 2015 gepost Auteur Share 30 mei 2015 gepost Een diamantnaald is ook niet hol. Als hij hol zou zijn, wordt hij fijngeknepen bij het vastschroeven, meldt mijn expert. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 mei 2015 gepost Share 30 mei 2015 gepost Een diamantnaald is ook niet hol. Als hij hol zou zijn, wordt hij fijngeknepen bij het vastschroeven, meldt mijn expert.  Het puntje zelf niet, maar wat daar aan vast zit. Misschien is dat dan alleen bij die hele goedkope plastic platenspelers. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 mei 2015 gepost Auteur Share 31 mei 2015 gepost Ook niet. Van die moderne platenspelers - je bedoelt waarschijnlijk die naar USB omzetter - geen idee. Misschien is er hier iemand die er meer van weet. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 november 2015 gepost Auteur Share 1 november 2015 gepost Een tijdje geleden, het laatste zoekplaatje. Zo lang geleden dat ik niet eens meer wist hoe dit super macro instelling fototoestel ook al weer werkte. Wat een gepruts! Â Wat is dit? Â Â Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 november 2015 gepost Share 1 november 2015 gepost Ik zou zeggen Corgi vacht ... het hele huis ligt er vol mee .. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 november 2015 gepost Auteur Share 2 november 2015 gepost Nee, is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 november 2015 gepost Auteur Share 6 november 2015 gepost Dat valt tegen, ik had meer reacties verwacht. Natuurlijk is het moeilijk. Wat nu? Ok, tipje: wit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2015 gepost Share 6 november 2015 gepost Een filter van het een of ander? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 november 2015 gepost Auteur Share 7 november 2015 gepost Nee, dat is het niet, maar je bent wel warm. Â Volgende tipje: zacht. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 november 2015 gepost Share 7 november 2015 gepost Zijn die witte dingen nou een soort haren of barstjes in een oppervlak? Echt heel moeilijk dit! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2015 gepost Auteur Share 8 november 2015 gepost Dat is de rand, waar ik het afgeknipt heb. Je kunt het ook uit elkaar plukken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2015 gepost Share 8 november 2015 gepost Vilt of wol? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 november 2015 gepost Auteur Share 9 november 2015 gepost Vilt kun je volgens mij niet uit elkaar plukken. Bij wol dacht ik eerst aan een bol wol, maar je bedoelt waarschijnlijk schapewol (wol van een (1) schaap:). Net zo als de vorige keer: je bent warm.  Het is materiaal. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Glaswol Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Glaswol is geel, niet wit. Het lijkt ook wel vulling voor een kussentje. Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Een filter van het een of ander? Dat is dan de schoonste afzuigkap die ik ooit gezien heb... Â Watten? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Dat is dan de schoonste afzuigkap die ik ooit gezien heb...  Watten?  Of nieuw  Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 november 2015 gepost Auteur Share 10 november 2015 gepost Dat is dan de schoonste afzuigkap die ik ooit gezien heb...  Watten?  En hierbij is de zoektocht ten einde: het zijn inderdaad watten, witte zigzag watten in een plastic zak met een touwtje eraan om ze op te hangen. Helaas heb ik het touwtje ongezien doorgeknipt bij het afknippen van het stukje watten. (Ik vond al dat het zo zwaar knipte... . Nu liggen ze. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Ik dacht te moeilijk  Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Hier verder: deel 2. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten