Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 324
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost

Op het eerste oog zou je zeggen een tafelblad. Maar dat zal te simpel zijn. Een potlood?

Dat is het niet.

Lijkt me eerder een bloempot, gezien de bruine spikkels (zand?) en de 'ronde' structuur?

Ook niet.

Roest?

Geen roest.

gepost

Ik zie er echt alleen hout in, alleen het voorwerp kan ik nog niet plaatsen.

Lekker moeilijk voorwerp, waarvan het gefotografeerde gedeelte niet van hout is. Het was een toevalstreffer, na een hele halve avond foto's maken en weer verwijderen ... ;)

gepost

Een stuk spek, of ander vlees dan maar?

gepost

Dan moet je niet mij uitnodigen, dan heb je lage tafels over als ik weer naar huis ga.

Tis toch wel een aardig lastige deze keer! Mogen we geen hulplijn inzetten?

gepost

(Nagel)vijl?

gepost

Is het dakbedekking?

Een schuurblok(je)?

Een voetveeg mat?

Jullie zien het te groot, dat is het allemaal niet. Hoewel, qua formaat zou het schuurblokje van Ross kunnen. Het gefotografeerde voorwerp is echter kleiner.

• 3 weeks later...
gepost

Swiffer / schoonmaakdoekje? Of een filter van iets?

gepost

WC-papier dan :)

gepost

Als dat het is, dan is het niet eerlijk! Ik heb een zakloze stofzuiger, dus had het nooit kunnen weten :(

• 11 months later...
gepost

Ander zoekplaatje, wat is dit voor ding?

attachicon.gifClipboard01.jpg

Een ding wat jarenlang bij mij net buiten de wijk gestaan heeft, inderdaad een grondwaterstandmeter (lekker scrabblewoord) die aantoont waar het grondwaterpeil zich bevindt op dat moment. Bij mij in de buurt is hij inmiddels verdwenen.

gepost

Toen Samba-boy het over een verfroller had en jij schreef dat het 6 à 7 centimeter lang is, zag ik een kabouterdeurtje verfrollertje voor me ... ;)

Intussen heeft mijn man in zijn rommellaatje gezocht en inderdaad, hij kwam dat dingetje tegen en liet het me zien. Het is een reed schakelaar, volgens hem. 

gepost

Heeft-ie het verkeerd voorgezegd. ;( Het ding wat hij toonde zag er inderdaad anders uit (met platte aansluiting), maar hij zei ook dat reed switches er in diverse maten en vormen zijn). Heb je nog een hintje?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...