Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gepost
  Op 26-6-2013 om 11:04, Keetie zei:

Yesss!

(kijk maar eens door een vergrootglas naar een veer, kun je zien dat hij echt op stof lijkt, zoals djkoelkast al veronderstelde).

Zonder de 2e foto nooit geraden, ondanks dat ik zelf kippen heb en wel eens een veer vind ;)

• Reacties 324
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost

Vliegenmepper?

gepost
  Op 30-6-2013 om 17:44, samba-boy zei:

In 1 keer goed :P

Hell yeah 8-)

Heb zelf al een hele tijd zo'n electrische vliegen'mepper', wel zo handig! Al moet je t knopje niet te lang ingedrukt houden, anders gaat het naar verbrand 'vlees' ruiken :7

gepost

Lightsaber is weer net iets te veel van het goede idd

gepost
  Op 6-7-2013 om 13:55, djkoelkast zei:

shoarma aan het spit? Het kan weer van alles zijn :P

Het heeft niets met de bbq te maken, hooguit zijdelings.

Op 6-7-2013 om 15:43, samba-boy zei:

Het ziet er echt walgelijk uit.

Tsssss. Het is een klein gebruiksvoorwerp, niets walgelijks aan te zien. ;)

gepost

Hmm ik ben weer te laat.. na een minuutje ofzo kwam ik ook op een kurk, voordat ik naar beneden scrollde.. :) Toch wel grappig, dingen waar je normaal gesproken totaal niet bij stilstaat, zo in de spotlight brengen op een opmerkelijke manier. (al kan dat op zoveel manieren..)

gepost

Ik ga voor een ananas :)

gepost

Vraag me eigenlijk af hoe zo'n ding nu precies werkt, dat ie nog steeds reageert op omgevingsfactoren door open en dicht te gaan, ook al zit ie niet meer aan de boom..

• 2 weeks later...
gepost
  Op 31-7-2013 om 11:16, Keetie zei:

De mijne is ECHT geel!!!

post-598-0-49660000-1375269297.jpg

Die is met kabel, maar inderdaad. Ik heb zelf ook gele, groene, blauwe, rode, witte, zwarte en roze kabels liggen. Makkelijker om in één keer te zien wat waar op is aangesloten en op welke poort.

gepost

Overduidelijk hout... tandenstokers / saté-prikkers?

gepost

Wat was dat spreekwoord ook alweer.. haren op je tanden hebben?

gepost
  Op 2-8-2013 om 18:43, samba-boy zei:

Hele vieze tandenstokers, zie dat haartje wat erbij hangt.

Nou kan ik wel flauw doen en schrijven dat het gebruikte tandenstokers waren, maar dat doe ik niet. Ik denk dat er zo'n fliebeltje van de denneappel is blijven liggen. ;)

gepost

Ik heb weer een andere Sony Mavica, deze keer de F83. Deze kan interpolated Megapixel foto's maken en dus ziet het er weer ietsje beter uit.

Ook kan deze filmen (max 15 seconden op 320x240 en dan is je diskette vol)

Nieuw zoekplaatje gemaakt:

post-8-0-24896700-1375976355.jpg

gepost

Lijkt me eerder een bloempot, gezien de bruine spikkels (zand?) en de 'ronde' structuur?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...