Pinkeltje 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost Heb misschien een hele rare vraag, maar waarom kan ik de dvd van de verzonken stad nergens in een winkel vinden en alle anderen wel? Wil m erg graag in mijn bezit krijgen! Link naar bericht Delen op andere sites
japio 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost Heb misschien een hele rare vraag, maar waarom kan ik de dvd van de verzonken stad nergens in een winkel vinden en alle anderen wel?Wil m erg graag in mijn bezit krijgen! geen idee, maar je hebt nog geluk, want ik kan er maar een paar in de winkel kopen. op internet is hij nog wel gewoon te koop Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost welke kun jij dan niet kopen? Waar kun je ze dan op het internet kopen? de site van bassie kan ik niet bereiken Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost welke kun jij dan niet kopen? Waar kun je ze dan op het internet kopen? de site van bassie kan ik niet bereiken Bijvoorbeeld hier: http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?xa=2300&item=09743 Link naar bericht Delen op andere sites
B98 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost ga naar bol.com en bestel hem daar! Link naar bericht Delen op andere sites
japio 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost ga naar bol.com en bestel hem daar! inderdaad, hier ligt alleen schatkaart, kroon en europa. ik heb de overige dvd's bij bol.com besteld en dat werkt Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost bedankt voor de tips!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten