TheGaspNinja 10 maart 2013 gestart Share 10 maart 2013 gestart Vroeg me af of iemand wist waar je precies goedkope retrogames kan vinden in België of Vlaanderen. Ik zoek al een tijdje naar goedkope games maar heb nog geen geluk gehad. Online vind ik ook alleen maar dure games. Zijn er rommelmarkten waar veel games worden verkocht? Zijn er winkeltjes waar je games goed kan vinden? Ik zoek vooral Nintendo games... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Ik denk toch dat je je meer moet focussen op de 2e hands markt, ala marktplaats. (Kapaza, aanbod.be, marktplaza.be, 2dehands.be) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Retrowinkels zijn nooit goedkoop met zoiets. Rommelmarkten en kringloopwinkels zijn ook goede bronnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
r3ap4r 16 juni 2013 gepost Share 16 juni 2013 gepost Er is een beurs op komst in Belgie, niet door deze jongens maar ze hebben er een standje. Daar kan je eventueel contacten leggen voor aan/verkoop van games. http://www.classicgames.be/indexmap/nieuws.php Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 21 juni 2013 gepost Share 21 juni 2013 gepost Weet niet waar in België je woont, maar 8 september is er een grote retrogamebeurs in Deurne (wel Nederlands Deurne). Ligt niet zo heel gek ver van de Belgische grens af, in de omgeving van Eindhoven. Oke, echt goedkoop zullen de meeste spellen er ook niet zijn, maar er is echt een enorm aanbod! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
zwaardgast 12 februari 2014 gepost Share 12 februari 2014 gepost tweedehands sites zijn de beste opties want tegenwoordig zul je het in de tweedehandwinkels etc niet vinden. of echt overpriced voor totaa niet goeie games Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Fithking 14 september 2015 gepost Share 14 september 2015 gepost (aangepast) Je kan goedkope games halen bij --- 14 september 2015 aangepast door djkoelkast Referral linkje, dat gaan we niet doen hier. Bovendien heeft jouw linkje niets met de vraag te maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.