djkoelkast 8 februari 2013 gestart Share 8 februari 2013 gestart http://soundcloud.com/jenno-hallaert/compilatie-q-insomnia-15-09 Ja, het is hem serieus, de enige echte Eerst luisteren, dan pas de spoiler bekijken. Sorry, veel Retroforumers zullen hem niet kennen, dit was de eerste user met een permanente ban vanwege het rete-irritant posten, het last hebben van topicdiarree en nog veel te veel om op te noemen Vervolgens elke week een nieuwe kloon, na IP bans gewoon verder op andere IP's.Het is JennoH Toch wel een held nu Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 februari 2013 gepost Share 8 februari 2013 gepost _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2013 gepost Share 15 februari 2013 gepost Mooie stem wel, eigenlijk. Maar een Vlaams accent helpt sowieso wel, heheh. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 februari 2013 gepost Share 15 februari 2013 gepost Nu moet ik nog harder lachen om het feit dat hij mij via Skype een keer wilde beetnemen. :') Werd ik ineens beantwoord door één of ander soundboard, ik snapte er niks van, uiteindelijk "Ha Samba, je bent beetgenomen door de énige échte Jenno Hallaert!". Ik dacht... Okee. :') Naar aanleiding van dit topic even gaan twitteren: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 februari 2013 gepost Auteur Share 15 februari 2013 gepost Nu is het wel sneu dat hij voor altijd geboet is voor zijn jeugzondes. Misschien moeten we zijn account afstoffen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 februari 2013 gepost Share 16 februari 2013 gepost Nu is het wel sneu dat hij voor altijd geboet is voor zijn jeugzondes. Misschien moeten we zijn account afstoffen Bwhehehe, is 'ie dalijk een bekende Vlaming, komt dat oude account terug onder de loep van de Vlaamse media. Ik zie de dagbladen als de Humo en de Dag Allemaal al koppen: "Is Jenno Hallaert een retard?" Nah, da's flauw Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 februari 2013 gepost Auteur Share 16 februari 2013 gepost Zo erg was het niet, hij kon alleen niet typen en hij wist van geen ophouden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 februari 2013 gepost Share 18 februari 2013 gepost Goed opgedroogd ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 februari 2013 gepost Auteur Share 18 februari 2013 gepost Goed opgedroogd ook Haha dat zei je toen al bij zijn Hyvesfoto. Het is in ieder geval geen pestventje meer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.