djkoelkast 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Laten we het doen zoals het oorspronkelijk is bedoeld, dus als er runner-up-awards moeten komen dan wil ik ze wel aanpassen, kun je linkjes naar de originele awards anders hier of in een PM zetten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Eigenlijk ontbreekt dan alleen nog een runner-up award voor de Tour. De andere zijn in principe direct te gebruiken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Ik ben een tijdje weggeweest van het forum. Dit omdat ik onder anderen een nieuwe computer heb. Als ik vandaag of morgen tijd heb zal ik een Excel bestand plaatsen met daarop het volledig award overzicht tot nu toe. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Ik ben een tijdje weggeweest van het forum. Dit omdat ik onder anderen een nieuwe computer heb. Als ik vandaag of morgen tijd heb zal ik een Excel bestand plaatsen met daarop het volledig award overzicht tot nu toe. Bedankt, dat zou fijn zijn! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Ik ben een tijdje weggeweest van het forum. Dit omdat ik onder anderen een nieuwe computer heb. Als ik vandaag of morgen tijd heb zal ik een Excel bestand plaatsen met daarop het volledig award overzicht tot nu toe. Tof Dank je Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Op die fotoaward kom ik nog terug, maar hier is de z/w-versie van de tour: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Fotowedstrijd kerst Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost Bijgaand het Excel bestand. Hierin staan alle contests, pools en fotowedstrijden vermeld die er vanaf mei 2010 tot en met vandaag zijn gehouden. Tevens is te zien welke awards er bij hoorden en wie deze awards hebben gewonnen. Naast een complete lijst kan ook worden gekeken naar de award spiegel. Hierin is in 1 oogopslag te zien wie welke awards iemand heeft gewonnen en hoeveel awards hij/zij in totaal heeft gewonnen. Verder is er een 3e tabblad aan het bestand toegevoegd met daarin de "speciale awards" die users hebben gekregen. Er missen op dit moment nog awards voor: ID Contest Just Music; zowel winnaar als runner-up Keukengerei / In De Keuken Fotocontest!; winnaar Er is in contest nooit officieel gesloten,vandaar dat deze nog altijd groen is weergegeven. Totaal Overzicht ID Contests+Pools.zip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost Just Music ga ik maken, heb ik met Ross overlegd. VR!DZ/jeugdmemories zouden dan met de foto-award moeten komen, als dat niet lukt zal ik die ook wel maken. Merci voor het overzicht, top! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost Mooi overzicht RM, bedankt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost Als het goed is zijn alle bestaande awards nu uitgereikt. De betreffende topics zijn gesloten. De contests waarvoor nog awards moeten worden gemaakt staan wél nog open. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost Hartelijk dank RM voor het (wederom) maken van de awards! Ik denk eerlijk gezegd dat jij een beter overzicht hebt dan ik, maar volgens mij staat er - behalve de nog lopende Batman Contest - nu niets meer open? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost (aangepast) On 2015-7-25 at 1:26 PM, TMP said: Hartelijk dank RM voor het (wederom) maken van de awards! Ik denk eerlijk gezegd dat jij een beter overzicht hebt dan ik, maar volgens mij staat er - behalve de nog lopende Batman Contest - nu niets meer open? Klopt. Er staat officieel nog altijd een contest open (djkoelkast speelt) die nooit afgesloten is. Hierin zijn ook nooit winnaars uitgeroepen. Verder zijn alle contests gesloten en de awards daarvan gemaakt en uitgereikt. Ik heb ook meteen het complete overzicht geupdate. 6 mei 2017 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 mei 2017 gepost Share 9 mei 2017 gepost Hier is een lijstje met awards van mijn contests die nog uitgereikt kunnen worden: Random Music 2 Contest samba-boy (winnaar) RM (runner-up) SNES Music Contest RM (winnaar) Hinse (runner-up) Nintendo Music with a Link Contest MarsM & RM (winnaars) Bananensap (runner-up) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 mei 2017 gepost Share 9 mei 2017 gepost TMP heeft inmiddels via pb al een overzichtje ontvangen met de awards die nog uitgereikt "moeten" worden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 mei 2017 gepost Share 9 mei 2017 gepost 7 minuten geleden, RM zei: TMP heeft inmiddels via pb al een overzichtje ontvangen met de awards die nog uitgereikt "moeten" worden Klopt! Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ik zal er op korte termijn mee aan de slag gaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 mei 2017 gepost Share 13 mei 2017 gepost Alle awards zijn uitgereikt ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 juni 2018 gepost Share 16 juni 2018 gepost Ik zal binnenkort eens inventariseren welke awards nog uitgereikt moeten worden... (Of wellicht heeft @RM daar een overzicht van...?) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2018 gepost Share 16 juni 2018 gepost Eventueel nog te maken awards graag in 64x64px maken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 juni 2018 gepost Share 24 juni 2018 gepost Als ik het goed heb moeten in deze contests nog awards gemaakt worden: - PDC WK Darts 2018 (van @djkoelkast) - @#Random Contest (van @Ross) Als het goed is, is de rest inmiddels uitgereikt. Of niet, @RM? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 juni 2018 gepost Share 25 juni 2018 gepost On 6/24/2018 at 3:56 PM, TMP said: Als ik het goed heb moeten in deze contests nog awards gemaakt worden: - PDC WK Darts 2018 (van @djkoelkast) - @#Random Contest (van @Ross) Als het goed is, is de rest inmiddels uitgereikt. Of niet, @RM? Als iemand zich vrijwillig wil stellen om iets leuks @random te maken .....? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 december 2018 gepost Share 29 december 2018 gepost On 6/26/2018 at 12:11 AM, Ross said: Als iemand zich vrijwillig wil stellen om iets leuks @random te maken .....? @djkoelkast, nu alleen de PDC Darts 2018 awards nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 december 2018 gepost Share 29 december 2018 gepost Het zouden gouden en zilveren Phil Taylorawards worden, maar ik vond dit toch toffer: Winnaar: Runner-up: Omdat het zo ook klopt met de winnaar en de runner-up van het WK 2018. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 december 2018 gepost Share 30 december 2018 gepost De awards zijn uitgereikt ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 december 2018 gepost Share 30 december 2018 gepost Super! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 31 december 2018 gepost Share 31 december 2018 gepost Op 29-12-2018 at 11:04, RM zei: @djkoelkast, nu alleen de PDC Darts 2018 awards nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 april 2020 gepost Share 17 april 2020 gepost De lijst met alle Contests en Pools, de Statistieken en de Award spiegel is zojuist weer up to date gebracht Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 april 2020 gepost Share 17 april 2020 gepost Top, mooie overzichten zo! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 mei 2021 gepost Share 13 mei 2021 gepost (aangepast) Ik heb vandaag weer de lijst met alle Contests en Pools én de Statistieken en Award Spiegel voorzien van een update. Het overzicht is bij tot en met de Dierenpraat Contest van Keetie. 13 mei 2021 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2021 gepost Share 13 mei 2021 gepost Ik heb de awardsplugin gefixt, die bleek niet meer te werken (als in: er kon niets meer worden toegevoegd). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.