Hinse 10 januari 2013 gestart Share 10 januari 2013 gestart (aangepast) Dit is een langlopende advertentie, zodra ik een update heb zal ik het hier vermelden. Dus kun je me op basis van onderstaande informatie helpen, let me know! Ik ben op zoek naar bepaalde afleveringen van de tekenfilmserie Robbedoes die werd uitgezonden tussen 1992 en 1995. Helaas kan ik niet achterhalen hoe veel afleveringen heten, maar ik kan wel aangeven welke ik reeds in bezit heb. Mocht je dus een aflevering hebben die hier niet tussen staat, kun je mij ermee helpen! Seizoen 1: 02 Wie stopt Cyanide 03 Virus 06 Prins Kwabbernoot 07 De terugkeer van Cyanide (--> betere kwaliteit gewenst) 08 Cyanide's speeltjes 10 De Sablotron 11 Avontuur in Australiƫ 12 De vallei der dode zielen 13 De Yeti vecht terug 17 Fossilandia (--> betere kwaliteit gewenst) 19 De klokkenmaker en de komeet 23 De wraak van de olifanten Seizoen 2: 05 De vijfde hand van Pahtandjavel 06 Een blauwe periode voor wit canvas 08 Operatie klavertie vier 09 De Mycomousse missie 10 De spooktempel 13 Paniek in Japan 14 Het gouden barsteen van de Kezakos 16 Het geheim van Veulte Tishoe 19 De schipbreukeling 20 De weermachine 21 Het monster van Kanvala-Bobo 22 Ontsnappen uit Alcatraz 25 CD Blues Onbekend nummer: Afrekening in Rommelgem Mocht je dus een aflevering hebben die hier niet bij staat, houd ik me aanbevolen! De titel van de aflevering is altijd op het einde van het intro te zien. 10 januari 2013 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten