Hinse 9 januari 2013 gestart Share 9 januari 2013 gestart (aangepast) Robbedoes Begin jaren '90 werd er van Robbedoes een tekenfilmserie gemaakt, in opdracht van Dupuis, in Nederland geproduceerd door Wim Pel Productions. Veel bekende stemmen waren hier in terug te horen, waaronder Tony Neef, Paul van Gorcum en Hero Muller. http://www.youtube.com/watch?v=7x2Fye-NAj4 Cast: Tony Neef - Robbedoes Wiebepier Cnossen - Kwabbernoot Paul van Gorcum - diverse stemmen (o.a. Graaf van Rommelgem) Edna Kalb - diverse stemmen (o.a. Spip) Lucie de Lange - diverse stemmen (o.a. Cyanide) Fred Muller - diverse stemmen Just Meijer - diverse stemmen Fred Meijer - diverse stemmen Hero Muller - diverse stemmen (o.a. Vito) In 1992 werden er 26 afleveringen gemaakt (seizoen 1), en in 1995 wederom 26 afleveringen (seizoen 2). In 1993 verschenen er 3 videobanden en 2 videocd's van Robbedoes en in 2004 werden er 3 dvd's uitgebracht door Unilever, als onderdeel van een actie. In 2006 verscheen een nieuwe serie van Robbedoes (genaamd Robbedoes & Kwabbernoot), daar gaat dit topic niet over. 9 januari 2013 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 9 januari 2013 gepost Share 9 januari 2013 gepost Hmm het zegt me wel iets ja, maar kan me niet echt herinneren dat ik dit vroeger ooit heb gezien, maar kom ook pas uit '95 dus misschien verklaard dat een hoop? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 januari 2013 gepost Share 9 januari 2013 gepost Leuke (en vaak ook spannende) serie, daar heb ik vroeger best vaak naar gekeken. Erg goede openingstune ook ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 januari 2013 gepost Auteur Share 10 januari 2013 gepost Ik probeer alle afleveringen te verzamelen, maar ik ben pas op de helft. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2013 gepost Share 28 februari 2013 gepost Keek ik ook graag naar. Die nieuwe serie vond ik niks. Andere stemmen ook. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 april 2013 gepost Share 15 april 2013 gepost (aangepast) Ik zag zojuist in de TV gids van Nederland 3 staan dat er morgenochtend tussen 05.00 uur en 06.00 uur "Spirou en Fantasio" wordt uitgezonden. In de beschrijving staat heel duidelijk tekenfilm vermeld en detectives. ik heb dus zeer sterk het vermoeden dat er morgenochtend wel eens 2 afleveringen van deze serie uitgezonden zouden kunnen gaan worden! 15 april 2013 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 april 2013 gepost Auteur Share 16 april 2013 gepost Ik zag zojuist in de TV gids van Nederland 3 staan dat er morgenochtend tussen 05.00 uur en 06.00 uur "Spirou en Fantasio" wordt uitgezonden. In de beschrijving staat heel duidelijk tekenfilm vermeld en detectives. ik heb dus zeer sterk het vermoeden dat er morgenochtend wel eens 2 afleveringen van deze serie uitgezonden zouden kunnen gaan worden! Dat is de nieuwe versie uit 2006, die heet Robbedoes & Kwabbernoot in plaats van Robbedoes. Ik heb het even gecheckt op Uitzending Gemist, en daar blijkt het inderdaad de 2006-versie te zijn. Overigens grappig aangezien ze daar per ongeluk de Franse dub versie hebben geplaatst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 april 2013 gepost Share 17 april 2013 gepost Dat is de nieuwe versie uit 2006, die heet Robbedoes & Kwabbernoot in plaats van Robbedoes. Ik heb het even gecheckt op Uitzending Gemist, en daar blijkt het inderdaad de 2006-versie te zijn. Overigens grappig aangezien ze daar per ongeluk de Franse dub versie hebben geplaatst. Haha en zelfs met Franse ondertiteling ook Het blijkt ook al 3 weken bezig te zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.