djkoelkast 15 december 2012 gestart Share 15 december 2012 gestart Het thema van de nieuwe fotowedstrijd is: Kerst. Dit mag alles zijn wat jij vindt dat met kerst te maken heeft, dus van boom tot eten, van cadeau tot sneeuw. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforum.nl/topic/3592-het-plaatsen-van-plaatjes-op-het-forum/ De regels: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan De looptijd: 15 december t/m 29 december (2 weken) Daarna gaan we stemmen. Dus aarzel niet, pak je camera of telefoon en post jouw kerstfoto! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 15 december 2012 gepost Share 15 december 2012 gepost Leuk thema. Heb een paar foto's gemaakt maar een keuze maken was lastig. Voorlopig hou ik het op deze. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 december 2012 gepost Auteur Share 21 december 2012 gepost Vergeet de foto's niet! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 21 december 2012 gepost Share 21 december 2012 gepost Vorige keer kwam het ook pas laat los. Ik denk dat iedereen wacht tot kerst op de perfecte foto te schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 december 2012 gepost Auteur Share 21 december 2012 gepost Ik stuur ook alleen een reminder Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 25 december 2012 gepost Share 25 december 2012 gepost hier is helemaal geen kerst... ik zal mijn best doen voor een winter foto morgen.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 december 2012 gepost Auteur Share 25 december 2012 gepost hier is helemaal geen kerst... ik zal mijn best doen voor een winter foto morgen.... Je kunt natuurlijk ook de lampjes in de straat doen, een kerstkoekje, een kerstmuts of wat dan ook nemen Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 26 december 2012 gepost Share 26 december 2012 gepost ok dit is hem dan. sneeuwman paste er net een stuk op. iedereen een fijne kerst !! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 december 2012 gepost Auteur Share 26 december 2012 gepost Zo, waar ben jij geweest dan Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 27 december 2012 gepost Share 27 december 2012 gepost ik zit in Beijing nu zodoende... iedereen werkt hier gewoon weinig kerst te zien... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 december 2012 gepost Share 27 december 2012 gepost Mooi, fleurig en kleurig! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 december 2012 gepost Auteur Share 27 december 2012 gepost Nog 2 dagen! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 december 2012 gepost Share 29 december 2012 gepost Beter laat dan nooit; Hierbij mijn inzending; Mijn kerstboompje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 december 2012 gepost Auteur Share 29 december 2012 gepost Vanavond 23:59u sluit het inzenden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 december 2012 gepost Share 31 december 2012 gepost Mijn inzending: het intussen verlaten kerstdorp (het licht is uit) vergezeld door de zingende kerstboom en zingende eland. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2012 gepost Auteur Share 31 december 2012 gepost Ik kan hem alleen niet meer mee laten tellen voor het stemmen omdat je te laat bent met de inzending. Ik heb zelf geen inzending kunnen doen omdat wij helemaal niets aan kerst doen Volgend jaar zal ik het stemtopic openen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 december 2012 gepost Share 31 december 2012 gepost Oh pff, ik had in m'n agenda gezet dat vandaag de deadline was... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2012 gepost Auteur Share 31 december 2012 gepost Alleen als alle inzenders accoord gaan mag het van mij, maar dat moet dus unaniem zijn. Is het dat niet doet je foto helaas niet mee. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 januari 2013 gepost Share 1 januari 2013 gepost Van mij uit geen probleem; Met de foto van Hinse er bij hebben we er 'slechts' 4, dus dat maakt het ook leuker met het stemmen op de winnende foto Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 1 januari 2013 gepost Share 1 januari 2013 gepost Van mij mag hij ook nog toegevoegd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 4 januari 2013 gepost Share 4 januari 2013 gepost Gaan we nog stemmen? Of betekend het nieuwe jaar 2014? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2013 gepost Auteur Share 5 januari 2013 gepost Nog niet iedereen heeft geantwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 januari 2013 gepost Share 5 januari 2013 gepost Peking calling ... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 januari 2013 gepost Share 6 januari 2013 gepost Peking calling ... Oh? Duur gesprek dan zeker? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 januari 2013 gepost Share 6 januari 2013 gepost Oh? Duur gesprek dan zeker? Ach, dat valt wel mee: Locatie Eindhoven. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 januari 2013 gepost Share 7 januari 2013 gepost Ach, dat valt wel mee: Locatie Eindhoven. Ooh, je hebt de afhaalchinees gebeld dus? Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 22 januari 2013 gepost Share 22 januari 2013 gepost Gooi die foto erbij joh! Het is bijna weer kerst. Tijd om te stemmen Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 februari 2013 gepost Share 23 februari 2013 gepost Wanneer gaan we stemmen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 februari 2013 gepost Auteur Share 23 februari 2013 gepost Kerst 2019 Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 februari 2013 gepost Share 23 februari 2013 gepost Kerst 2019? Goed hoor. Ik zal dat vast in mijn agenda schrijven. O, wacht 's even, 2019 staat er nog niet in. Vraag ik Man wel om een jaarkalender van 2019 voor me uit te printen, dan noteer ik het daarop. Eigenlijk dacht ik dat het wel eerder zou kunnen, daar Berleas jou en mij in een mailtje geschreven heeft dat hij geen bezwaar heeft tegen de inzending van Hinse. Zal ik dan maar een fotowedstrijd tussendoor verzorgen? Ik heb wel een ideetje voor een onderwerp. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 februari 2013 gepost Auteur Share 23 februari 2013 gepost Anders maak jij het stemtopic aan Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 februari 2013 gepost Share 23 februari 2013 gepost Maar ik weet niet of ik in 2019 nog bij het Retroforum zit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 februari 2013 gepost Auteur Share 23 februari 2013 gepost Ik bedoel nu. En uiteraard zit jij hier dan nog. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 februari 2013 gepost Share 24 februari 2013 gepost Ik bedoel nu. Waarom schrijf je dan Kerst 2019 als je nu bedoelt? Misschien zijn er vrijwilligers die er geen problemen mee hebben een stemming voor te bereiden. Bij mij gaat er altijd wat fout, daarom zie ik daar een beetje tegenop ... Hier onder in het bericht zie ik auto save staan, waar wordt het auto save bericht opgeslagen? Ik raak wel eens een pagina kwijt en kan hem dan niet meer terugvinden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2013 gepost Auteur Share 24 februari 2013 gepost Waarom schrijf je dan Kerst 2019 als je nu bedoelt? Misschien zijn er vrijwilligers die er geen problemen mee hebben een stemming voor te bereiden. Bij mij gaat er altijd wat fout, daarom zie ik daar een beetje tegenop ... Hier onder in het bericht zie ik auto save staan, waar wordt het auto save bericht opgeslagen? Ik raak wel eens een pagina kwijt en kan hem dan niet meer terugvinden. Ik gaf gewoon een stom antwoord op een stomme vraag Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 februari 2013 gepost Share 24 februari 2013 gepost Ik gaf gewoon een stom antwoord op een stomme vraag Nou, zo stom vond ik de vraag niet. Elke deelnemer aan de Fotowedstrijd Kerst had inmiddels toestemming verleend voor deelname van Hinse. Vandaar dat ik de groene vlag hees. En jouw antwoord vond ik ook helemaal niet stom, ik vond hem wel geinig, daarom ging ik er op door. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2013 gepost Auteur Share 24 februari 2013 gepost Nou, zo stom vond ik de vraag niet. Elke deelnemer aan de Fotowedstrijd Kerst had inmiddels toestemming verleend voor deelname van Hinse. Vandaar dat ik de groene vlag hees. En jouw antwoord vond ik ook helemaal niet stom, ik vond hem wel geinig, daarom ging ik er op door. Ik heb er gewoon nog geen tijd voor kunnen nemen om het topic aan te maken, komt goed. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2013 gepost Auteur Share 22 maart 2013 gepost http://www.retroforum.nl/topic/4003-fotowedstrijd-kerst-stemtopic/ Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten