benafan 18 juli 2013 gepost Share 18 juli 2013 gepost Al een oud nieuwtje ;-) Heb je vast uit dat stukje van Jensen ? Waaraan je Bassie of Adriaan kan herkennen? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 juli 2013 gepost Share 19 juli 2013 gepost Over die Robins gesproken: het blijft vreemd dat Robin in de laatste series zonder vermelding ineens niet meer mee deed. Zelfs Lara werd in de Amerika serie nog even genoemd, maar over Robin werd met geen woord meer gerept. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juli 2013 gepost Share 19 juli 2013 gepost Zegt Danny er niet iets over in Brussel bij Europa? Te lang geleden gezien om me dit te herinneren. Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 19 juli 2013 gepost Share 19 juli 2013 gepost Er wordt inderdaad helemaal niks meer over Robin gezegd in de laatste twee series van Bassie & Adriaan. 't zou wel leuk zijn dat ze in de geheimzinige opdracht zouden zeggen van: Hadden we Robin maar, die zou het raadsel wel kunnen oplossen. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 20 juli 2013 gepost Share 20 juli 2013 gepost Op Wikipedia staat dat Bas in de serie ''De diamant'' stand-in B2 was. Weet iemand in welke scène dat is? Ik kan het me niet heugen. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 20 juli 2013 gepost Share 20 juli 2013 gepost Op Wikipedia staat dat Bas in de serie ''De diamant'' stand-in B2 was. Weet iemand in welke scène dat is? Ik kan het me niet heugen. Lijkt me dat iemand aannam dat Bas op enig moment de als Bassie verklede B2 speelde (net zoals Aad dat voor B1 deed, wat dan weer niet op Wikipedia vermeld is), maar dat klopt dus niet. Bas was wél een keer de B1-stuntman (tijdens de auto-achtervolging na de ontvoering van Bassie in de Sleutel), maar dat was het wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 24 juli 2013 gepost Share 24 juli 2013 gepost (aangepast) Na lange tijd de dvd van ''Op reis door Amerika 5 (Florida)'' weer eens opgezet. Ja, met de muziek van Bert Smorenburg. MAAR: als Bassie & Adriaan op 38:54 het hotel uitlopen hoor je ''Thema Vrolijk...'' maar dan de Aad Klaris versie De rest van de achtergrondmuziek is volgens mij wel gewoon van Bert Is iemand dat al eens opgevallen? 24 juli 2013 aangepast door Samsonfan101 Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 juli 2013 gepost Share 24 juli 2013 gepost Klopt ja, die hoor je daar nog even op die DVD. Net als de Halloween Theme. Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 25 juli 2013 gepost Share 25 juli 2013 gepost Dan is het zeker een vrij oude uitgave. Want ik heb de serie van de reis vol verrassingen verdeeld op 4 Dvd's in zo'n digipack zitten, en daar staat geen klarismuziek op. Behalve dan het orginele boevendeuntje dat je hoort nadat de baron zegt: Ik weet nu eindelijk hoe ik kan afrekenen met die Bassie & Adriaan, nadat B100 verteld had dat hij de serie van de geheimzinnige opdracht op TV gezien had. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 26 juli 2013 gepost Share 26 juli 2013 gepost Deze versie: Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 26 juli 2013 gepost Share 26 juli 2013 gepost Nooit opgevallen eigenlijk dat daar nog Aad Klaris met het Thema Vrolijk in zat, al heb ik de Smorenburg versies ook nooit vaker dan 1x bekeken van Amerika Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 juli 2013 gepost Share 26 juli 2013 gepost Deze versie: De afschuwelijke en onnodige heruitgaves van de oude reeks uit de 90s, terwijl de 2 DVD-versie al lang en breed in de winkel lag mét de pretparkbeelden. :') Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 30 juli 2013 gepost Share 30 juli 2013 gepost Het valt me trouwens nog altijd op dat RTL telekids nog steeds enkel het geheim van de schatkaart, de verdwenen kroon de verzonken stad, en de laatste 2 series uit zendt. Ik zou het leuk vinden, als de eerste 4 series eindelijk eens een keertje worden uitgezonden. Of zou dat een reden hebben, dat deze niet op TV verschijnen? Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 31 juli 2013 gepost Share 31 juli 2013 gepost (aangepast) Hoort misschien niet bij deze tijd? Of is niet leerzaam genoeg? Niet dat ik het erg vind want de oudste series vind ik persoonlijk het leukst 31 juli 2013 aangepast door Rick Link naar bericht Delen op andere sites
Lt.Surge 31 juli 2013 gepost Share 31 juli 2013 gepost Of je gaat even een mail sturen naar RTL (Telekids) met een verzoek/vraag! Meeste omroepen luisteren wel Of geven in ieder geval een antwoord waarom ze het bv. niet doen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 juli 2013 gepost Share 31 juli 2013 gepost Whehehe, vandaag toevallig de plaaggeest op video gekeken :') Was niet de planning maar ik bleef toch kijken Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 2 augustus 2013 gepost Share 2 augustus 2013 gepost Voor de mensen die het toen niet gezien hadden (o.a. ik) staat deze nu op youtube, weet niet of die er al eerder opstond maar bij deze http://www.youtube.com/watch?v=JfoFQwrQGaA Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 augustus 2013 gepost Share 2 augustus 2013 gepost TVUitzendingen = Mike, just to make things clear. Is weer één van zijn spiegelaccounts snap je. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 2 augustus 2013 gepost Share 2 augustus 2013 gepost Weet iemand waarom het liedje ''Italiaanse les'' geknipt is in de tv-serie? Alle taalliedjes gaan zo: Refrein Couplet Refrein Couplet Couplet Behalve Italiaanse les, die heeft maar 1 couplet in de serie, terwijl hij op het album ''De leukste liedjes 3'' wel twee coupletten heeft. Weet iemand waarom dat liedje geknipt is? Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 2 augustus 2013 gepost Share 2 augustus 2013 gepost Morgen weer verder langs wat locaties. Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 2 augustus 2013 gepost Share 2 augustus 2013 gepost Weet iemand waarom het liedje ''Italiaanse les'' geknipt is in de tv-serie? Alle taalliedjes gaan zo: Refrein Couplet Refrein Couplet Couplet Behalve Italiaanse les, die heeft maar 1 couplet in de serie, terwijl hij op het album ''De leukste liedjes 3'' wel twee coupletten heeft. Weet iemand waarom dat liedje geknipt is? Dat heb ik ook altijd heel vreemd gevonden, waarom de Italiaanse les maar 1 couplet heeft in de serie. Maarja... dit liedje is niet de enige die voor de serie ingekort is. Neef's dierentuin is oorspronkelijk ook veel langer dan in de TV serie. En zo zullen er meerdere zijn die op TV korter duren dan op CD of LP. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 augustus 2013 gepost Share 3 augustus 2013 gepost Weet iemand waarom het liedje ''Italiaanse les'' geknipt is in de tv-serie? Alle taalliedjes gaan zo: Refrein Couplet Refrein Couplet Couplet Behalve Italiaanse les, die heeft maar 1 couplet in de serie, terwijl hij op het album ''De leukste liedjes 3'' wel twee coupletten heeft. Weet iemand waarom dat liedje geknipt is? Ik denk dat voornamelijk met de taal te maken heeft, lange woorden die niet met de 'Zo wordt in 't Italiaans geteld'-manier van zingen kon worden ingepast Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 4 augustus 2013 gepost Share 4 augustus 2013 gepost Haha, Wat is die ruïne klein zeg. Op TV leek het altijd veel groter. Maar wel leuk om er even te hebben gestaan. Geeft toch een apart gevoel. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2013 gepost Share 4 augustus 2013 gepost Let ook op die evil laugh van Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 augustus 2013 gepost Share 4 augustus 2013 gepost Een héél kort fragmentje van Martin Gaus die zo zijn armen strekte uit deze leader stond aan het begin van een videoband die ik in 2007 of 2009 op mijn zolder vond. Nooit geweten waar dat stukje van was en nu wel _O_ Heldenupload! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 augustus 2013 gepost Share 4 augustus 2013 gepost Als ik die leader zo terug zie, vraag ik me af wat Victor Deconinck ook alweer deed en waar 'ie gebleven is... En wat een melkmuiltje was die broer van Carlo B. destijds Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2013 gepost Share 4 augustus 2013 gepost Als ik die leader zo terug zie, vraag ik me af wat Victor Deconinck ook alweer deed en waar 'ie gebleven is... En wat een melkmuiltje was die broer van Carlo B. destijds Allemaal familie en Tweevandaag deed hij voor de TROS. Sinds 2008 niet meer op tv, heeft een gallerie in Dordrecht en geeft mediatrainingen. Link naar bericht Delen op andere sites
lolbroek 5 augustus 2013 gepost Share 5 augustus 2013 gepost Nu heb ik een leuk nieuwtje: Ik heb via de site een hele lange brief naar Adriaan gestuurd, en hij heeft vanuit Spanje gereageerd. Binnenkort ligt er dus op mijn deurmat de handtekening van Adriaan .Dan ben ik compleet want die van Bassie had ik al in 2004 gekregen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 augustus 2013 gepost Share 14 augustus 2013 gepost Paul van Gorcum _O_ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2013 gepost Share 14 augustus 2013 gepost Schitterend Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 augustus 2013 gepost Share 14 augustus 2013 gepost Prachtig _O_ Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 14 augustus 2013 gepost Share 14 augustus 2013 gepost Had het pas al op TV gezien maar blijft geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
BjornTheSkunk 14 augustus 2013 gepost Share 14 augustus 2013 gepost Epische video! Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost (aangepast) Gisteren bracht de post een pakket met 37 videobanden van B&A. Waaronder één 4 uur durende zelfopgenomen videoband vol met afleveringen en presentaties van de 24-uurs marathon http://youtu.be/v2GJDdFl27s 15 augustus 2013 aangepast door Samsonfan101 Link naar bericht Delen op andere sites
BjornTheSkunk 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost Video zal er waarschijnlijk snel afgegooid worden, maar cool find! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost Ik heb ergens nog de volledige 24 uur op 2 banden (in EP opgenomen) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 augustus 2013 gepost Share 15 augustus 2013 gepost Leuk stukje met Paul, toch gaaf als je zo'n stemmetje zelf gedaan hebt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 augustus 2013 gepost Share 26 augustus 2013 gepost Mooi stuk met mijnheer van Gorcum Beetje de Nederlandse Ian McKellen, eigenlijk. Qua stem enzo dan Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 26 augustus 2013 gepost Share 26 augustus 2013 gepost Neefje op bezoek en dan haal je de videobanden en DVD's weer onder het stof vandaan. Wat opvalt is dat B&A ineens veel ouder kunnen lijken in een paar jaar tijd. Serie in Amerika is opgenomen in 1993? En tijdens de de 'lachspektakel' dvd's lijkt Adriaan ineens wel 10 jaar ouder terwijl we nog maar 5 jaar verder zijn. Bassie is erg mager nog in de huilende professor en nog geen 2/3 jaar later bij de shorties ineens wel een stuk zwaarder. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 augustus 2013 gepost Share 28 augustus 2013 gepost Adriaan gepot in Zweden! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 augustus 2013 gepost Share 28 augustus 2013 gepost Ällemömäggüs! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 28 augustus 2013 gepost Share 28 augustus 2013 gepost Gewaagde weervrouw. Als je zoiets in Nederland neerzet krijg je kamervragen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 augustus 2013 gepost Share 30 augustus 2013 gepost Tja, wie zijn hier nou eigenlijk de boeven? Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 30 augustus 2013 gepost Share 30 augustus 2013 gepost (aangepast) Toevallig dat ik gister voor het eerst sinds tijden weer eens op de wikipedia pagina zat van Bassie&Adriaan, wou even iets nakijken Hier stond het dus ook al op, maar dacht dat dit daarom dus al langer bekend was :') EDIT: Hier dus: http://www.ie-forum.nl/backoffice/uploads/file/IE-Forum%20Hof%20Den%20Haag%2021%20mei%202013,%20zaaknrs_%20200_054_829_01%20en%20200_050_748_02%20(Stobbe%20c_s_%20tegen%20Adrina%20en%20Bassie%20Produkties%20en%20vrijwaring%20tegen%20Endemol).pdf 30 augustus 2013 aangepast door Logitech Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 augustus 2013 gepost Share 30 augustus 2013 gepost "Bas en Aad verweerden zich door te stellen dat de acteurs 'slechts een minimaal aantal minuten hebben meegespeeld'." Ik quote het alleen maar even, om ook mensen met blindensoftware een kans te geven een samenvatting van het artikel te lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 augustus 2013 gepost Share 31 augustus 2013 gepost (aangepast) Interessant artikel... :-) Het is aan de andere kant ook gewoon 'zonde'... en dat allemaal op die leeftijden.. 31 augustus 2013 aangepast door MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 augustus 2013 gepost Auteur Share 31 augustus 2013 gepost Interessant artikel... :-) Het is aan de andere kant ook gewoon 'zonde'... en dat allemaal op die leeftijden.. Alleen worden de Hoge Raad en het gerechtshof in Den Haag door elkaar gehaald . Verder inderdaad erg jammer dat het zo loopt, wel interessant om te lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 31 augustus 2013 gepost Share 31 augustus 2013 gepost Hans Otjes heeft zo te lezen promotie gemaakt in de serie. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 31 augustus 2013 gepost Share 31 augustus 2013 gepost Het certificaat die je krijgt bij het soundtrackalbum, zit die los bij de bestelling, of bij de disc in? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 augustus 2013 gepost Share 31 augustus 2013 gepost Het certificaat die je krijgt bij het soundtrackalbum, zit die los bij de bestelling, of bij de disc in? Dat zit los. Album zelf is in plastic geseald. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten