samba-boy 22 april 2013 gepost Share 22 april 2013 gepost (aangepast) Hieronder de magazines tot nu toe (er zitten lastige bij) 1.Tina 2.Vogue 3. Linda 4. Elle 8 opzij 10 quest 12 Radar 13 focus 17 weekend 20 bingo Zat bij alle opgaven een link met de magazines? 22 april 2013 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost Ja op 1 na 25 opera 26 ABBA (ook Money is mogelijk) 28 Dépêche Mode = Frans modetijdschrift. (ook People mogelijk) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 april 2013 gepost Share 22 april 2013 gepost Ja op 1 na 25 opera 26 ABBA (ook Money is mogelijk) 28 Dépêche Mode = Frans modetijdschrift. (ook People mogelijk) Waarom plaats je deze dan niet allemaal in één keer? :') Zo lijkt het net of je ze zelf nog moet bedenken Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost Haha dacht dat het wel leuk was om het te laten raden Ik zal ze zo (even overtypen) posten dan Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost 1 Tina Turner - I Don't Wanna Fight (Tina) 2 En Vogue - Whatever (Vogue) 3 Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much (Linda) 4 Adamo - Elle (Elle) 5 Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue (Red) 6 Stars On 45 - Stars On 45 (Stars) 7 Flo Rida - I cry (Flow) 8 Herman Van Veen - Opzij (Opzij) 9 East 17 - Stay Another Day (SAD Mix) (East) 10 A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo (Quest) 11 BBE - Seven Days And One Week (7Days) 12 Centerfold - Radar Love (Radar) 13 Armin Van Buuren - Full Focus (Focus) 14 The Rolling Stones - Start Me Up (Start) 15 Tavares - Heaven Must Be Missing An Angel (Heaven) 16 Basic Element Featuring D-Flex - Touch You Right Now (Radio Edit) (Touch) 17 Earth & Fire - Weekend (Weekend) 18 Art Garfunkel - Bright Eyes (Bright) 19 Marcel De Groot - Mag Ik Naar Je Kijken (Kijk) 20 Andr‚ Van Duin (Hein De Gokker) - Bingo (Ringo) (Bingo) 21 Jason M'raz - I'm Yours (Yours) 22 Captain Hollywood Project - More And More (More) 23 Billy Joel - She's Always a Woman (She / Woman) 24 Patrick Swayze - She's Like the Wind (She) 25 Dizzy Man's Band - The Opera (Opera) 26 ABBA - Money, Money, Money (Abba (of Money)) 27 Samantha Fox - Touch Me (I Want Your Body) (Touch) 28 Depeche Mode - People Are People (Depeche Mode / People) 29 Tracy Chapman - Fast Car (Single Version) (Fast Car) 30 Sandra - (I'll Never Be) Maria Magdalena 31 Duran Duran - The Reflex (Reflex) 32 Bryan Adams - Have You Ever Really Loved a Woman (Woman) 33 The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (money Talks) (Money) Als bijlage de award Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2013 gepost Share 22 april 2013 gepost 7 Flo Rida - I cry (Flow) eh? Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost (aangepast) Ja beetje creatief ik weet het (Full cry is ook een magazine, maar vond flow creatiever ) 7 days is hetzelfde Ik zal voor een volgende keer 25 nummers aan houden, 1 maand aanhouden en na 2 weken een leuke hint, en elke 3-5 dagen een update. Door mijn vakantie duurde het al veel te lang voor ik begon 22 april 2013 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2013 gepost Share 22 april 2013 gepost Komt vast goed, de opzet was heel leuk. En volgende keer 2 awards, een winnaar en een runner-up, maar voor deze is de winnaar voldoende vind ik Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost Ach veel geleerd voor een volgende keer ! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 april 2013 gepost Share 23 april 2013 gepost Ach veel geleerd voor een volgende keer ! Je kunt vast oefenen met de fotowedstrijd die je officieel gewonnen hebt. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 23 april 2013 gepost Auteur Share 23 april 2013 gepost Hahaha ja en dan nagaan dat er eigenlijk geen kerst is (deze foto was echt alles wat ik aan kerst heb gezien ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 september 2014 gepost Share 29 september 2014 gepost Ik heb RM de winnaar award van deze contest toegekend. Runner-up award is er niet. Kan deze zo gesloten worden? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 oktober 2014 gepost Share 1 oktober 2014 gepost Ik heb RM de winnaar award van deze contest toegekend. Runner-up award is er niet. Kan deze zo gesloten worden? Â In de OP staat dat de runner-up ook een award krijgt Dat is in dit geval djkoelkast. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2014 gepost Share 1 oktober 2014 gepost Mwa, vind het niet erg als we die overslaan als die er niet is hoor, volgende keer beter  Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 oktober 2014 gepost Share 1 oktober 2014 gepost Als iemand een zwart/wit-versie kan maken voor de runner-up, dan wil ik hem wel uitreiken. Ben er zelf niet zo handig mee. Als er geen behoefte aan is, vind ik het ook prima. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Kennelijk niet nodig, dus deze kan op slot . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten