Berleas 5 december 2012 gestart Share 5 december 2012 gestart (aangepast) Beste, Hierbij alweer het vierde deel van de reeks muziek met connectie; Nieuwe opgaven, een nieuwe connectie en dezelfde opzet. Van elk nummer wil ik weer graag weten: artiest - titel van de plaat Als je de connectie vind dan levert dat 5 punten op Er zit in deze 33 opgaven ook een "fout" nummer (een nummer die geen connectie heeft met de andere 32 opgaven). Als je dit nummer vindt dan krijg je ook 5 punten. (aangeven welke er niet bij hoort) Het maximaal te behalen punten is 76 punten (33x2 + 5 + 5) De winnaar en de runner-up krijgen uiteraard een award. SUCCES! contestantwoordformulier.txt Muziekquiz.zip 6 december 2012 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 december 2012 gepost Share 5 december 2012 gepost Tip 1: Attachments worden automatisch geplaatst onder aan je topic Tip 2: wil je je attachment niet onder aan het topic ga dan naar de volledige editor (knop "Gebruik volledige editor") en klik op de plaats waar je je attachment wil op "toevoegen aan post". En deze is dus open en vooruit: meer dan 25 fragmenten is toegestaan deze keer (officiëel hadden we bedacht van niet, maar ik heb er geen moeite mee). Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 december 2012 gepost Auteur Share 6 december 2012 gepost Sorry van het aantal de laatste keer was 30 en ik zat er zo dichtbij in de buurt Attachment wilde niet echt meewerken, maar bedankt Ik ga trouwens snel op vakantie (vertrek volgende week), dus wilde het er nog voor af hebben. Hoop dat het niet te makkelijk is Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2012 gepost Share 6 december 2012 gepost Sorry van het aantal de laatste keer was 30 en ik zat er zo dichtbij in de buurt Attachment wilde niet echt meewerken, maar bedankt Ik ga trouwens snel op vakantie (vertrek volgende week), dus wilde het er nog voor af hebben. Hoop dat het niet te makkelijk is Het is ook allemaal geen ramp hoor, het zijn gewoon dingetjes die we ooit hebben bedacht en zo strak is het hier allemaal niet Wat je wel vergeten bent is een antwoordformuliertje bij te voegen èn je hebt er een rar van gemaakt (je kunt beter zip doen omdat daar geen extra programma's voor nodig zijn om ze uit te pakken onder Windows vanaf XP, Linux en MacOS). Mocht er iemand problemen hebben met de download laat het mij dan weten, dan maak ik er alsnog een zip van. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 december 2012 gepost Auteur Share 6 december 2012 gepost Succes!ok aangepast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2012 gepost Share 6 december 2012 gepost Ok, game on! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 december 2012 gepost Share 7 december 2012 gepost Ik heb in ieder geval een eerste poging gewaagd . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 december 2012 gepost Share 7 december 2012 gepost En die poging ga ik vanavond eens wagen... Ik ben benieuwd! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 december 2012 gepost Share 7 december 2012 gepost En zojuist ingestuurd. Nou Berleas, je hoeft niet bang te zijn dat het te makkelijk is. Ik heb lang moeten zoeken naar nummers en ik heb zelfs hulp gehad van MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2012 gepost Share 7 december 2012 gepost Ik heb er een paar meteen herkend, maar nog niets ingezonden, ga ik hopelijk morgen doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 10 december 2012 gepost Auteur Share 10 december 2012 gepost Tussenstand : 1 - RM 2 - TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 12 december 2012 gepost Auteur Share 12 december 2012 gepost Nieuwe tussenstand : 1 - RM 2 - djkoelkast 3 - TMP Zit erg dicht bij elkaar!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 13 december 2012 gepost Auteur Share 13 december 2012 gepost Update - 1 - RM 2 - djkoelkast 3 - TMP 4 - Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 januari 2013 gepost Share 16 januari 2013 gepost Berleas, nu je er weer bent, heb je wat hints? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 januari 2013 gepost Share 16 januari 2013 gepost Ohja, dan kunnen we weer zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 17 januari 2013 gepost Auteur Share 17 januari 2013 gepost Ja ik ga vanavond een Hint pagina maken. Moet nog even kijken hoe ik het ga opzetten. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 21 januari 2013 gepost Auteur Share 21 januari 2013 gepost Duurd even wat langer, maar ben bezig Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 januari 2013 gepost Share 21 januari 2013 gepost Tja, wat een werk, hè? Ga je ook nog even bij de 'Fotowedstrijd: Kerst' langs om de vraag te beantwoorden? Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 5 februari 2013 gepost Auteur Share 5 februari 2013 gepost Pc was even 1,5 week uit de lucht... (virus en weinig tijd...) nu weer in the air Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 februari 2013 gepost Auteur Share 6 februari 2013 gepost Hierbij een hint Ik was er laat mee, maar zo net voor de carnaval toch maar even opgezocht. Ow alles staat door elkaar heen, maar ach je herkent er vast een aantal Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 februari 2013 gepost Auteur Share 6 februari 2013 gepost (aangepast) upload staat hieronder 6 februari 2013 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 februari 2013 gepost Auteur Share 6 februari 2013 gepost ps ik heb een betere kwaliteit hier, maar de upload wil niet echt... Muziekquiz.bmp Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 februari 2013 gepost Share 6 februari 2013 gepost Komt omdat het een .bmp is, maar zo werkt het ook Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 februari 2013 gepost Share 6 februari 2013 gepost Pc was even 1,5 week uit de lucht... (virus en weinig tijd...) nu weer in the air OT: Kijk maar uit ... nieuw virus op komst (zgn van Scotland Yard). Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 februari 2013 gepost Share 6 februari 2013 gepost ps ik heb een betere kwaliteit hier, maar de upload wil niet echt... Mooie fotocollage. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 7 februari 2013 gepost Auteur Share 7 februari 2013 gepost (aangepast) Was zo'n Ucash virus (politiebericht blah blah, betaal 100 euro (of neem een kans kaart) Kwam van een normale site af, even de eigenaar vd site geinformeerd en binnen 5 minuten lag de site eruit Was een site van de rijksuniversiteit 7 februari 2013 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2013 gepost Share 7 februari 2013 gepost Dan moet je je Java updaten of er af gooien, is een drive-by virus of trojan. Hij is trouwens makkelijk te verwijderen in safe mode. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 25 februari 2013 gepost Auteur Share 25 februari 2013 gepost Heeft er nog iemand iets aan gehad aan mijn mooie foto collage ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 februari 2013 gepost Share 25 februari 2013 gepost Op basis van de collage nog een nieuwe inzending gedaan . Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 4 maart 2013 gepost Auteur Share 4 maart 2013 gepost Jeej 1 nieuwe inzending reeds Kom op allen, ik zal de contest tot eind deze maand laten lopen. Ook als je er maar een paar weet gewoon opsturen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 maart 2013 gepost Share 4 maart 2013 gepost De einddatum was niet duidelijk, nu wel, dus denk ik dat er nog wel wat mensen een poging wagen Zelf even elke 3-4 dagen je topic kicken helpt ook. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 maart 2013 gepost Share 4 maart 2013 gepost Heb jij nog een update voor wat betreft mijn score en welke opgaven ik goed dan wel fout heb ? Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 27 maart 2013 gepost Auteur Share 27 maart 2013 gepost Ok scores bijgewerkt : Op nummer 5 nu : Frey Op nummer 4 : Keetie Op nummer 3 : TMP Op nummer 2 : DJ KOELKAST En (nog) bovenaan : RM Het staat vrij dicht bij elkaar, dus het is nog mogelijk! Ik ga na pasen pas de einduitslag bekend maken dus je hebt tm 2 april (ik ben nl. ook op paaspop) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 april 2013 gepost Share 11 april 2013 gepost Ik ga na pasen pas de einduitslag bekend maken dus je hebt tm 2 april (ik ben nl. ook op paaspop) Wat duurt Pasen lang dit jaar Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 16 april 2013 gepost Auteur Share 16 april 2013 gepost Na pasen is nu Ik was paar dagen ziekjes zodoende : Einduitslag (tussen haakjes de score) : 1 : RM (50) 2 : DJ Koelkast (27) 3 : TMP (25) 4 : Keetie (14) 5 : Frey (10) Helaas had niemand de link met alle nummers goed (ok hij was lastig) Ik zal proberen vanavond de complete lijst te posten hier. Ps. De link was trouwens tijdschriften/magazines (vb oa. Weekend, Radar, Linda, Opzij, Quest) Vanavond complete lijst met link na tijdschrift erbij. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 april 2013 gepost Share 19 april 2013 gepost Ik zal proberen vanavond de complete lijst te posten hier. Ps. De link was trouwens tijdschriften/magazines (vb oa. Weekend, Radar, Linda, Opzij, Quest) Vanavond complete lijst met link na tijdschrift erbij. Ik ben inmiddels wel benieuwd naar de antwoorden en de links naar de connectie... Ik heb overigens al een nieuw deel klaar staan. Willen jullie dit deel direct na afsluiting van deze open of zal ik deze pas plaatsen na sluiting van de andere contest van mij die loopt? Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 19 april 2013 gepost Auteur Share 19 april 2013 gepost Ok de connectie was dus tijdschriften / Magazine Ook leuk raad de magazines (ik moest er een paar echt opzoeken) Hierbij de antwoorden : 1 Tina Turner - I Don't Wanna Fight 2 En Vogue - Whatever 3 Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much 4 Adamo - Elle 5 Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue 6 Stars On 45 - Stars On 45 7 Flo Rida - I cry 8 Herman Van Veen - Opzij 9 East 17 - Stay Another Day (SAD Mix) 10 A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo 11 BBE - Seven Days And One Week 12 Centerfold - Radar Love 13 Armin Van Buuren - Full Focus 14 The Rolling Stones - Start Me Up 15 Tavares - Heaven Must Be Missing An Angel 16 Basic Element Featuring D-Flex - Touch You Right Now (Radio Edit) 17 Earth & Fire - Weekend 18 Art Garfunkel - Bright Eyes 19 Marcel De Groot - Mag Ik Naar Je Kijken 20 Andr‚ Van Duin (Hein De Gokker) - Bingo (Ringo) 21 Jason M'raz - I'm Yours 22 Captain Hollywood Project - More And More 23 Billy Joel - She's Always a Woman 24 Patrick Swayze - She's Like the Wind 25 Dizzy Man's Band - The Opera 26 ABBA - Money, Money, Money 27 Samantha Fox - Touch Me (I Want Your Body) 28 Depeche Mode - People Are People 29 Tracy Chapman - Fast Car (Single Version) 30 Sandra - (I'll Never Be) Maria Magdalena 31 Duran Duran - The Reflex 32 Bryan Adams - Have You Ever Really Loved a Woman 33 The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (money Talks) Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 19 april 2013 gepost Auteur Share 19 april 2013 gepost 1.Tina, 2.Vogue, 3. Linda, 4. Elle etc Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2013 gepost Share 20 april 2013 gepost Toch proberen iets meer tijd in het organiseren te steken, want het was behoorlijk warrig: niemand wist wat er goed of fout was, looptijd niet duidelijk. De basis is wel geslaagd, al heb ik geen idee van de tijdschriften hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 april 2013 gepost Share 20 april 2013 gepost De link had ik niet snel gevonden denk ik, wél een leuke eerste contest. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 april 2013 gepost Share 20 april 2013 gepost Toch proberen iets meer tijd in het organiseren te steken, want het was behoorlijk warrig: niemand wist wat er goed of fout was, looptijd niet duidelijk. De basis is wel geslaagd, al heb ik geen idee van de tijdschriften hoor. Dat ben ik helemaal met je eens, djkoelkast. Alleen de hoeveelheid, die vond ik te veel. Ik denk dat je die voortaan beter op 25 max kunt houden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2013 gepost Share 20 april 2013 gepost Dat ben ik helemaal met je eens, djkoelkast. Alleen de hoeveelheid, die vond ik te veel. Ik denk dat je die voortaan beter op 25 max kunt houden. Dat is eigenlijk ook de officiële regel: 25 fragmenten, niet meer, niet minder. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 april 2013 gepost Share 20 april 2013 gepost Dat is eigenlijk ook de officiële regel: 25 fragmenten, niet meer, niet minder. Ja, ik weet nog dat je het deze keer door de vingers hebt gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 april 2013 gepost Share 20 april 2013 gepost 1.Tina, 2.Vogue, 3. Linda, 4. Elle etc Graag de hele lijst, ik zit me rot te staren en me suf te piekeren; en dan ook nog de foute, degene die er niet bijhoorde. Of je moet er inderdaad een nieuwe contest van maken, natuurlijk, dan niet publiceren. Het is eigenlijk wel een goed idee! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 april 2013 gepost Share 21 april 2013 gepost (aangepast) Graag de hele lijst, ik zit me rot te staren en me suf te piekeren; en dan ook nog de foute, degene die er niet bijhoorde. Of je moet er inderdaad een nieuwe contest van maken, natuurlijk, dan niet publiceren. Het is eigenlijk wel een goed idee! De contest was inderdaad warrig en ook ik zat veel te klooien en te kijken naar wat de connectie moest zijn (en die zie ik nu nog niet). En ik mis ook nog het antwoord op de vraag: welke opgave hoorde er niet bij? En het heeft voor mooi ook te lang geduurd. De contest is al vorig jaar op 5 december gestart en de antwoorden verschijnen pas ruim 4 maanden later. Dit komt niet alleen omdat het warrig was, maar ook omdat er een vakantie van de organisator tussen zat. Als je een contest organiseert, moet je er niet alleen tijd in steken om hem goed voor te bereiden, maar ook de tijd er in steken om de contest in goede banen te leiden wanneer deze lopende is (dat wil zeggen, tijdig nakijken, tijdig een post plaatsen om de contest te kicken (in het oog te houden) en tijdig terugkoppeling geven. Ik heb bijvoorbeeld 3 keer een reminder gestuurd, omdat ik niet zeker was of Berleas mijn antwoorden had ontvangen en of het de goede antwoorden waren. Daarom had het voor mij niet veel zin om verder te zoeken, omdat ik de rest niet wist en ook niet wist of de gegeven antwoorden goed waren en ik kan niet voor anderen spreken, maar ik denk dat die hetzelfde zouden kunnen hebben gehad. Ik denk dat het inderdaad goed is als Berleas de OP nog eens door leest en in ieder geval nog een lijst maakt met de connecties naar de tijdschriften per opgave en aangeeft welke er niet bij hoorde. Daarnaast wellicht nog awards ontwikkelen, zodat die kunnen worden uitgedeeld. Opnieuw deze contest houden heeft geen zin, gezien de antwoorden van de nummers en de uiteindelijk gescoorde punten van de deelnemers al gegeven zijn en daarbij los van de connectie de antwoorden betreffende de muziek ook te vinden was zonder de connectie. Bovenstaande moet overigens niet gezien worden als negatief, maar als opbouwende kritiek. 21 april 2013 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 april 2013 gepost Share 21 april 2013 gepost Een contest organiseren kost inderdaad veel meer tijd dan het maken van de fragmenten alleen. Niet bij elke contest is het aantal deelnemers even hoog en daarom is het soms lastig motivatie te vinden, maar je moet ook de deelnemers wel motiveren om verder te zoeken. Ik denk dat het een goeie les is voor de volgende keer Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 april 2013 gepost Share 21 april 2013 gepost je moet ook de deelnemers wel motiveren om verder te zoeken. Ik voel me gemotiveerd genoeg om de bladenlijst gezamenlijk af te maken. Wat ik heb gevonden: 8 opzij 10 quest 12 centerfold 13 focus 17 weekend 20 bingo Wie volgt en/of verbetert? Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost (aangepast) excuses mbt mijn vakanties, wat dat betreft had ik het beter wat later kunnen doen idd. Ik zal het op 25 houden voor een volgende keer, en meer en sneller updaten. Ik zal dan ook alvast een 2e update / tips van te voren voorbereiden 12 was trouwens Radar ipv centerfold. Als tip had ik alle magazines moeten nemen en die als foto moeten posten, dan had ik de link wel prijs gegeven, maar dan was het nog zoeken welke er niet bij hoorde. En dan was het nog lastig geweest, maar bij bijv. weekend had je het nummer dan wel weer snel gevonden. 22 april 2013 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 april 2013 gepost Auteur Share 22 april 2013 gepost Hieronder de magazines tot nu toe (er zitten lastige bij) 1.Tina 2.Vogue 3. Linda 4. Elle 8 opzij 10 quest 12 Radar 13 focus 17 weekend 20 bingo Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 april 2013 gepost Share 22 april 2013 gepost Hieronder de magazines tot nu toe (er zitten lastige bij) 1.Tina 2.Vogue 3. Linda 4. Elle 8 opzij 10 quest 12 Radar 13 focus 17 weekend 20 bingo Ik heb er nog een paar gevonden: 25 opera 26 ABBA 28 Dépêche Mode = Frans modetijdschrift. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten