jeugdmemories 29 november 2012 gestart Share 29 november 2012 gestart (aangepast) In de laatste dagen en zelfs uren kwamen er toch nog wat foto's binnen. Daardoor is DJKoelkast niet meteen verzekerd. Een stemronde zal gaan uitmaken wie dat wel gaat worden. RM -K(l)iekje Ross - Slagveld in de keuken DJKoelkast - Sambal badjak uit eigen tuin Hinse - Drankverzameling Jeugdmemories - De koelkast Regels * Niet op je eigen foto stemmen * Iedereen mag stemmen * Stemronde sluit op 9 december 2012 29 november 2012 aangepast door jeugdmemories Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Ik mis de open koelkast foto Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 29 november 2012 gepost Auteur Share 29 november 2012 gepost Mag je meedoen aan je eigen wedstrijden dan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Mag je meedoen aan je eigen wedstrijden dan? Uiteraard, het als organisator meedoen aan een fotowedstrijd levert je geen enkel voordeel op tegenover de anderen (in tegenstelling tot een ID contest, want daar weet je zelf alle antwoorden) dus mag je gewoon meedoen. Je kunt je topic nog gewoon wijzigen als het goed is. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Goh, wakker ben ik ook al niet, zit ik ziek thuis, stem ik ook nog op mijn eigen foto Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Goh, wakker ben ik ook al niet, zit ik ziek thuis, stem ik ook nog op mijn eigen foto Narcist! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Welke had je willen stemmen, dan kunnen we daar rekening mee houden bij het tellen Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 29 november 2012 gepost Auteur Share 29 november 2012 gepost Maar even gedaan dan. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Ik stem op de sambal Welke had je willen stemmen, dan kunnen we daar rekening mee houden bij het tellen Ik stem op de sambal. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Ik twijfelde tussen de sambal en het slagveld, maar ik heb uiteindelijk toch voor de sambal gekozen. Dit is echt typisch zo'n foto die je ook in een kookboek tegen zou kunnen komen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 november 2012 gepost Share 30 november 2012 gepost Idem, sambal, verreweg de beste foto. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 november 2012 gepost Share 30 november 2012 gepost Qua originaliteit wilde ik gaan voor de drankverzameling met pot bonen... Maar wat betreft het mooie kleurcontrast ga ik voor de Sambal. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 30 november 2012 gepost Auteur Share 30 november 2012 gepost Ik ben voor de keuken gegaan omdat het er gewoon heel gezellig uitziet en ik er een warm gevoel van krijg. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2012 gepost Share 4 december 2012 gepost Ik heb gekozen voor k(l)iekje omdat ik daar zo een hap van zou kunnen nemen terwijl ik bij de andere foto's nog dingen zou moeten doen alvorens het te eten/drinken is Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 9 december 2012 gepost Auteur Share 9 december 2012 gepost Er kan niet meer gestemd worden. De winnaar is - Djkoelkast (Sambal uit eigen tuin) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 december 2012 gepost Share 9 december 2012 gepost Woeiiii Ik zal de komende week een nieuw thema lanceren en hoop op vele inzendingen. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 13 december 2012 gepost Auteur Share 13 december 2012 gepost Ben benieuwd! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten