Keetie 19 november 2012 gestart Share 19 november 2012 gestart (aangepast) Voor 'de grote schoonmaak' van het Retroforum, eh in gebruikname van nieuwere versie bedoel ik dan, kon ik me inschrijven om topics te volgen. Dat ging voorheen uitstekend, maar nu zie ik overal 'unfollow topic' staan ipv follow. Behalve opeens hier dan, hier staat wel follow vermeld. Wat is het geheime woord? <edit> Als je gereageerd hebt dus, dan staat er unfollow, hoe kun je dan followen?> 19 november 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 november 2012 gepost Share 19 november 2012 gepost Volgens mij staat er een optie aan waarmee je automatisch elk topic "followt" wat je opent. Dat zou deze optie moeten zijn, rechts bij een nieuw topic: Wil je een e-mail ontvangen als er gereageerd wordt? Als dat niet klopt dan weet ik het niet en moet ik het eerst verder uitzoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 november 2012 gepost Auteur Share 19 november 2012 gepost Nou weet ik het weer ... het werkt niet! Het is inderdaad aangevinkt met nieuwe topic, maar ik heb nooit meer een reactie mailtje gekregen. En wat ik ook nog wilde opmerken, een tikfoutje: als je je muis boven unfollow houdt staat er ongvang ipv ontvang. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 november 2012 gepost Share 19 november 2012 gepost Followen is niet altijd per mail, dat moet je in je profiel instellen. Je kunt kiezen uit: via inline notification (alarmklokje bij je naam), via PM (Private Message) of via mail. Standaard staat volgens mij het meeste via mail uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 november 2012 gepost Auteur Share 20 november 2012 gepost Standaard staat volgens mij het meeste via mail uit. Ja, ik heb het nu beter gezien. Omdat het 1e aangevinkt was 'notify me immediately' had ik er geen erg in, dat ik daaronder ook nog opties moest aanvinken. Weer een probleempje opgelost. Mag jij nog een e ertussen zetten bij catgories in gallery ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 november 2012 gepost Share 20 november 2012 gepost Ik zie echt "Categories" staan, waar zie jij die met de e te weinig? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 november 2012 gepost Auteur Share 20 november 2012 gepost Bij de notification options. In het lijstje, onder gallery. Nou was ik vergeten om de wijzigingen op te slaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten