Deemster 16 november 2012 gestart Share 16 november 2012 gestart Ik ben op zoek naar de Roland MT-32 sound module voor het spelen van DOS Games. Wel de oude versie (Zonder koptelefooningang) (Eerder had ik hier al een advertentie geplaatst waarin ik op zoek ben naar de Roland CM-32L, die BIJNA hetzelfde is, maar deze heeft nu prioriteit voor mij, en deze is makkelijker te vinden.) Wie o wie? (Waarschijnlijk heeft geen van jullie er eentje te koop staan, maar wat is een betere plek dan Retroforum om dit te plaatsen?) Tot slot nog even een afbeelding: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Ja ik heb er een maar niet te koop, ik zal mijn kanalen eens aanboren. Wat is ongeveer je budget? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 16 november 2012 gepost Auteur Share 16 november 2012 gepost (aangepast) Oh, top dj! Ik heb er +- 100 euro voor over Edit: Voor zover ik vernomen heb, is de gemiddelde prijs rond de 70 euro? 16 november 2012 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Ik denk dat je hem wel voor onder de 100 euro moet kunnen krijgen. Ik ga eens rondvragen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Heb er misschien al een voor je gevonden, zelfs onder de 70 euro als het de goeie versie is, ik kom er op terug. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 16 november 2012 gepost Auteur Share 16 november 2012 gepost Dat is snel Thanks a lot! Ik hoor het wel van je Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Ik hoor dit weekend hoe of wat, ik denk dat ik hem voor een heel leuk prijsje kan krijgen voor je Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 20 november 2012 gepost Auteur Share 20 november 2012 gepost Met dank aan djkoelkast heb ik hem voor 53 euro (inclusief verzendkosten) kunnen krijgen in plaats van de 60 euro (exclusief verzendkosten) die de verkoper oorspronkelijk vroeg Ik krijg hem deze week binnen Er kan dus een slotje op dit topic. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 november 2012 gepost Share 20 november 2012 gepost Top, hoop dat je er blij mee gaat zijn, maar dat zal, want het is echt een toffe module. Beperkt, maar voor dit geld een goede aankoop. En speel als eerste de Monkey Island muziek, want die is echt Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten