djkoelkast 16 november 2012 gestart Share 16 november 2012 gestart Leuk tijdsbeeld: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Auteur Share 16 november 2012 gepost Meteen nog even een Teleac cursus Internet: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Leuk tijdsbeeld: Zeker, weet ik eindelijk hoe het in elkaar zit. Ben je de laatste bladzijde van het Internet ook al eens tegengekomen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Auteur Share 16 november 2012 gepost Zeker, weet ik eindelijk hoe het in elkaar zit. Ben je de laatste bladzijde van het Internet ook al eens tegengekomen? Ik heb wel eens het internet gedownload, alleen mijn diskette was te klein Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost (aangepast) Ben je de laatste bladzijde van het Internet ook al eens tegengekomen? http://www.wwwdotcom.com 16 november 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 november 2012 gepost Share 17 november 2012 gepost Mooi, hè. Ik was ook al op zoek gegaan, er zijn er meer. Maar welke is nou de echte??? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 november 2012 gepost Auteur Share 17 november 2012 gepost http://stupidstuff.org/main/dload3.htm Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CB Interactive 18 november 2012 gepost Share 18 november 2012 gepost Inbellen met je 33k6 modempje pieeeeeeep kraaasrggggrgrgrgrgrggrg. Poging 5 van 5.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 november 2012 gepost Share 18 november 2012 gepost Nou moet ik opeens aan xmodem en/of zmodem denken ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2012 gepost Auteur Share 18 november 2012 gepost Dat waren protocollen om bijvoorbeeld in te bellen op een BBS. Je had ook GIFLINK, dan kon je gif-plaatjes zien tijdens het downloaden (!) dat was uniek. Ook had je een protocol waarmee je tijdens het downloaden met de sysop kon chatten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 november 2012 gepost Share 18 november 2012 gepost Ook had je een protocol waarmee je tijdens het downloaden met de sysop kon chatten. Ja, inderdaad, dat heb ik ook wel eens gedaan. Was ik aan het tikken, kwam hij al met een volgende zin. Toen heb ik 'm op zijn kop gegeven ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CB Interactive 18 november 2012 gepost Share 18 november 2012 gepost Ik weet nog de dag dat er een folder in de bus lag van Sonera Quicknet internetten via de televisiekabel met en een downloadsnelheid van 512kbits en een upload snelheid van 64kbits. Wij bedachten ons toen geen moment, eindelijk verlost van die telefoontikken. Ik weet nog dat het eerste kabelmodem zo'n dikke com21 was, zo'n grote broodtrommel en had vaak last van storingen. Heb nu nog steeds kabelinternet, maar dan nu met 120mbit down en 9 mbit up. Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 november 2012 gepost Share 19 november 2012 gepost Ik weet nog dat het eerste kabelmodem zo'n dikke com21 was, zo'n grote broodtrommel en had vaak last van storingen. Chic hoor voor die tijd. Heb nu nog steeds kabelinternet, maar dan nu met 120mbit down en 9 mbit up. Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Glasvezel hebben we lekker wel, zijn wij nu chiquer... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 11 januari 2013 gepost Share 11 januari 2013 gepost Heerlijk om die video's te zien! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 januari 2013 gepost Share 11 januari 2013 gepost (aangepast) Ik weet nog de dag dat er een folder in de bus lag van Sonera Quicknet internetten via de televisiekabel met en een downloadsnelheid van 512kbits en een upload snelheid van 64kbits. Wij bedachten ons toen geen moment, eindelijk verlost van die telefoontikken. Ik weet nog dat het eerste kabelmodem zo'n dikke com21 was, zo'n grote broodtrommel en had vaak last van storingen. Heb nu nog steeds kabelinternet, maar dan nu met 120mbit down en 9 mbit up. Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Com21, oh the old times 11 januari 2013 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 januari 2013 gepost Share 12 januari 2013 gepost Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Welnee, KPN = Kan Plots Nie-meer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 januari 2013 gepost Auteur Share 18 januari 2013 gepost http://www.youtube.com/watch?v=K8ycZ8Zo22s Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 januari 2013 gepost Share 18 januari 2013 gepost :') De vrouw op 0:45, ik wil weten wat voor telefoon zij nu heeft. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
steefie 25 september 2013 gepost Share 25 september 2013 gepost De eerste keer toen ik dit filmpje zag kwam ik niet verder dan de paar eerste minuten, zo lachwekkend is het gedaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 30 januari 2015 gepost Share 30 januari 2015 gepost (aangepast) Hoe de presentator in het begin typen in plaats van 'Tiepen' zegt . Leuk om dit eens te zien, toen was het Internet wat nu heel gewoon, heel spectaculair. Dat merk aan hoe die presentator in het begin alles vertelt. 30 januari 2015 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Alias 1984 22 februari 2016 gepost Share 22 februari 2016 gepost Iemand nog belang bij een Compuserve Dial Up CD? Heel zeldzaam! Miljoenen van gemaakt ;-) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.