jeugdmemories 6 november 2012 gestart Share 6 november 2012 gestart Het volgende onderwerp is iets waar we allemaal elke dag wel minimaal één keer mee te maken hebben. Eten of drinken. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ De regels: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Looptijd: Van 7 tot 28 November. Veel succes! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2012 gepost Share 6 november 2012 gepost Ik ben van plan vanavond een Tarte Tatin te maken, ik denk dat die wel fotogeniek gaat worden, als ik tenminste vandaag al mag fotograferen want de looptijd is vanaf de 7e volgens de OP. Ik kan er ook de 6e van maken of morgen de foto pas maken, zeg 't maar Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 7 november 2012 gepost Auteur Share 7 november 2012 gepost Als jij daar een foto van wil plaatsen dan hou ik je niet tegen. Of je hem nou 6 of 7 november geschoten hebt dat geeft toch niet? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2012 gepost Share 7 november 2012 gepost Als de contest op 7 november begint dan is die foto niet regelementair, want de foto moet gemaakt zijn binnen de looptijd van de contest Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2012 gepost Share 8 november 2012 gepost Omdat er geen antwoord komt zal ik een andere foto insturen, de taartfoto, die dus de 6e gemaakt is, heb ik in de gallery gezet en laat ik niet meedoen met de contest Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Gaat er nog iemand meedoen? Dit is mijn inzending: Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 21 november 2012 gepost Auteur Share 21 november 2012 gepost Ik hoop toch nog op wat meer inzendingen. Nog een week kom op mensen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 november 2012 gepost Share 21 november 2012 gepost En anders win ik gewoon sowieso Je mag trouwens zelf ook inzenden he Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 21 november 2012 gepost Auteur Share 21 november 2012 gepost Ik zal eens kijken of ik een leuke foto kan maken. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 24 november 2012 gepost Auteur Share 24 november 2012 gepost Waar vind je eten en drinken, Jawel in de koelkast. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 november 2012 gepost Share 24 november 2012 gepost Ik ga morgen eens iets creeeren, een zien wat het wordt.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2012 gepost Share 25 november 2012 gepost Waar vind je eten en drinken, Jawel in de koelkast. Ik zie wat jouw favoriete supermarkt is Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 november 2012 gepost Share 26 november 2012 gepost Hierbij mijn k(l)iekje Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 27 november 2012 gepost Share 27 november 2012 gepost Mijn slagveld als ik aan het koken ben Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 november 2012 gepost Share 27 november 2012 gepost Die tegeltjes ! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 november 2012 gepost Share 27 november 2012 gepost Ik vervang mijn inzending voor een foto die minder "staged" is. Met deze pepers (uit eigen tuin), knoflook en ui heb ik gisteren sambal gemaakt (sambal badjak) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 november 2012 gepost Share 28 november 2012 gepost Welk object hoort hier niet thuis? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 november 2012 gepost Share 28 november 2012 gepost Welk object hoort hier niet thuis? Ehh... het tafeltje (het kan tenslotte ook op de grond staan ) Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 28 november 2012 gepost Share 28 november 2012 gepost Euh, kan niet zien wat er op die pot staat, dus voor het zelfde geld is het een pot boerenjongens, en past het heel goed in het plaatje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 november 2012 gepost Share 28 november 2012 gepost Ziet er echt uit als een pot bruine bonen, boerenjongens hebben een ander deksel, een ander etiket en de inhoud is minder troebel. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 november 2012 gepost Share 28 november 2012 gepost Het is nog erger, witte bonen in tomatensaus, zo'n blik dat hier al jaren staat en nooit aangebroken wordt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 november 2012 gepost Share 28 november 2012 gepost Het is nog erger, witte bonen in tomatensaus, zo'n blik dat hier al jaren staat en nooit aangebroken wordt. Het is een pot Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 november 2012 gepost Share 29 november 2012 gepost Het is een pot Whatever Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 29 november 2012 gepost Auteur Share 29 november 2012 gepost En de wedstrijd is verlopen. Net een stemtopic aangemaakt. Die moet een admin of mod dan maar open gooien. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten