Omroepersnl 18 oktober 2012 gestart Share 18 oktober 2012 gestart Ik heb even mijn camera erbij gehaald en een korte impressie gemaakt van mijn Betamax collectie. Allemaal keurig gearchiveerd in boekjes.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Ziet er tof uit! Die boekjes met een typemachine gedaan? Hoe retro! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 18 oktober 2012 gepost Auteur Share 18 oktober 2012 gepost Nou nee, deze collectie met de boekjes kwamen af van een school die vanaf 1979 schooltelevisie programma's opnam op Betamax. Het zijn er meer dan 60 tapes die ook allemaal voorzien zijn van nummers. Al die programma's staan ook daadwerkelijk op de tapes . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Dan hebben zij het toch met een typemachine gedaan, hoe kom je er aan eigenlijk? Zoiets moet je net tegenaan lopen lijkt me. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 18 oktober 2012 gepost Auteur Share 18 oktober 2012 gepost Deze collectie werd destijds aangeboden op Marktplaats.nl zodoende en het was hier in de buurt. Ik had de gok maar genomen en met succes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Heb je er veel voor betaald? Ik vind het altijd zo zonde: zie je iets leuks, willen ze er weer goud voor hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 oktober 2012 gepost Share 19 oktober 2012 gepost (aangepast) Dan hebben zij het toch met een typemachine gedaan, Volgens mij ook, ik herken de XXX-jes. Een mooie collectie inderdaad. @ Omroepersnl: Heb je een mogelijkheid om Betamax te bekijken? 19 oktober 2012 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 19 oktober 2012 gepost Auteur Share 19 oktober 2012 gepost @Keetie: Ik heb twee (nog) goed werkende Betamax recorders staan... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 oktober 2012 gepost Share 20 oktober 2012 gepost Een paar topics terug vind je een topic over Betamax, gestart door Samba-boy. Erg interessant! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 oktober 2012 gepost Share 20 oktober 2012 gepost Maar wat heb je er nou voor betaald Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 20 oktober 2012 gepost Auteur Share 20 oktober 2012 gepost Het is jaren geleden dat ik die collectie heb weten te bemachtigen maar volgens was het in de buurt van € 50,00. De gok maar genomen omdat er ook dus 2 mappen bij zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 oktober 2012 gepost Share 20 oktober 2012 gepost Dat is zeker niet te veel voor een goed geordende collectie Goed gedaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.