Omroepersnl 14 oktober 2012 gestart Share 14 oktober 2012 gestart (aangepast) Ik heb vandaag in mijn archief twee afleveringen gevonden van de Engelse/Duitse serie 'Captain Peters'. Dit werd uitgezonden door schooltelevisie eind jaren '70. Deze serie speelt zich af in een plaatsje waar een man een eigen bakkerij runt. Deze man is zeer populair bij de kinderen en daarmee beleeft hij ook vele spannende avonturen. Maar wie kan deze serie zich herinneren, het vreemdste is dat op Google/Wikipedia/Youtube helemaal niks te vinden is over deze jeugdserie.... 14 oktober 2012 aangepast door Omroepersnl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2012 gepost Share 14 oktober 2012 gepost (aangepast) EDIT: Door omroepers' edit een waardeloze post geworden. Ik ken het programma verder niet. En gezien het waarschijnlijk ook absoluut niet integraal op YouTube terecht gaat komen of bekeken kan worden via een ander medium, betwijfel ik of iemand het gaat leren kennen. 14 oktober 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 oktober 2012 gepost Share 15 oktober 2012 gepost Ben je dezelfde die in het Engels ook zo'n oproep heeft geplaatst, maar dan met een butcher (=slager)? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 16 oktober 2012 gepost Auteur Share 16 oktober 2012 gepost Deze topic kan worden verwijderd aangezien ik alle informatie tot mijn beschikking hebt, Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2012 gepost Share 16 oktober 2012 gepost We verwijderen geen topics, er kan wel een slot op natuurlijk, maar het zou leuk zijn als je die infomatie die je nu hebt ook deelt in dit topic, dat kan weer handig zijn voor iemand anders die hetzelfde zoekt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 oktober 2012 gepost Share 16 oktober 2012 gepost Deze topic kan worden verwijderd aangezien ik alle informatie tot mijn beschikking hebt, Lekker toevoegend topic maak je. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 oktober 2012 gepost Share 16 oktober 2012 gepost Deze topic kan worden verwijderd aangezien ik alle informatie tot mijn beschikking hebt, Mogen wij het niet weten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 oktober 2012 gepost Share 16 oktober 2012 gepost Deze topic kan worden verwijderd aangezien ik alle informatie tot mijn beschikking hebt, Byzonder egoistisch... Het is hier geen Fok.nl of zo.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 18 oktober 2012 gepost Auteur Share 18 oktober 2012 gepost (aangepast) Deze serie is uitgezonden in twee delen door Duitsland 1 (ARD) in 1979. In voorjaar 1980 zond Schooltelevisie de serie uit (4 afleveringen). De hoofdrol wordt gespeeld door Howard Lang, Patsy Kensit en Russell Lewis. Het is een Engelse serie maar voor de Duitse televisie gemaakt. De aftiteling is in het Duits. In najaar 1980 heeft schooltelevisie deze uitzendingen herhaald. Ook zijn er twee boeken geschreven door Jan Walschot, voor leerlingen en docenten. Dat is ook de reden waarom de serie in Engeland niet bekend is. 18 oktober 2012 aangepast door Omroepersnl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Tof dat je de info deelt, bedankt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Dit is inderdaad meer dan niets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 18 oktober 2012 gepost Auteur Share 18 oktober 2012 gepost Ik zal binnenkort een fragment plaatsen op mijn kanaal. Helaas is de band slecht van kwaliteit maar zal proberen het te digitaliseren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 oktober 2012 gepost Share 21 oktober 2012 gepost Deze serie is uitgezonden in twee delen door Duitsland 1 (ARD) in 1979. In voorjaar 1980 zond Schooltelevisie de serie uit (4 afleveringen). De hoofdrol wordt gespeeld door Howard Lang, Patsy Kensit en Russell Lewis. Het is een Engelse serie maar voor de Duitse televisie gemaakt. De aftiteling is in het Duits. In najaar 1980 heeft schooltelevisie deze uitzendingen herhaald. Ook zijn er twee boeken geschreven door Jan Walschot, voor leerlingen en docenten. Dat is ook de reden waarom de serie in Engeland niet bekend is. Als je in Google 'Schulfernsehen' en 'Captain Peters' intikt kom je al gauw bij wat info. De serie blijkt voor het eerste jaar Engels op de Duitse schooltelevisie te zijn geweest. Ik heb een paar PrtSc's gemaakt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Omroepersnl 21 oktober 2012 gepost Auteur Share 21 oktober 2012 gepost Duitsland 1 zond de serie ook al uit op 28-12-1977 maar dit was onder de titel 'De avonturen van Captian Peters' tussen 16.20-16.55. Ik ben benieuwd waar je deze informatie vandaan haalt, ik kan het niet vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 oktober 2012 gepost Share 21 oktober 2012 gepost Nog een keertje: 'schulfernsehen' en 'capitan peters'. Ik probeerde het op z'n duits, zo gaat het anders... Dan krijg ik deze als 3e -PDF Im Fokus - LWL en 4e keuze -Moglichkeiten zur Förderung elementarer rezeptiver und diskursiver http://www.ism-info....9727cc5566eb5be In de bestanden kun je zoeken naar peters, dan kom je er vanzelf. Het zijn maar kleine stukjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.