Keetie 7 oktober 2012 gestart Share 7 oktober 2012 gestart Wat is het standaard font (lettertype) van het retroforum? Als ik een topic beantwoord komt de letter altijd kleiner uit. Ik had gisteren een leuk ascii kippie bij de 3 kippies gezet, maar die bleef niet staan ... Heb ik er maar een plaatje van gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Wat is het standaard font (lettertype) van het retroforum? Als ik een topic beantwoord komt de letter altijd kleiner uit. Ik had gisteren een leuk ascii kippie bij de 3 kippies gezet, maar die bleef niet staan ... Heb ik er maar een plaatje van gemaakt. Volgens mij is het default font Tahoma. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost En meerdere spaties enzo worden volgens mij gefilterd. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Kun je niet de tags [ code] en [/ code] gebruiken voor ASCII-art? 0 0 | \___/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Dat zou moeten kunnen, maar of ze in de commentaren van een status ook werken weet ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 oktober 2012 gepost Auteur Share 7 oktober 2012 gepost Dat zou moeten kunnen, maar of ze in de commentaren van een status ook werken weet ik niet. Nee, dat nu juist werkte niet. Spatiefiltering inderdaad. Jammer, maar helaas. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 oktober 2012 gepost Auteur Share 7 oktober 2012 gepost Kun je niet de tags [ code] en [/ code] gebruiken voor ASCII-art? 0 0 | \___/ Zo te zien wel, hoewel het hier andersom schijnt te gaan. Eerst spatiefiltering en dan? Ben benieuwd of je kunstwerkje nu nog goed staat en gaat.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost In een quote wordt het door de editor verpest, dus je moet het steeds in 1 scherm doen zeg maar. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 oktober 2012 gepost Auteur Share 7 oktober 2012 gepost (aangepast) Edit - de spatiefiltering slaat toe bij het quoten. Ik wou bewerken doen, zal daarom dan ook verkeerd zijn gegaan ... 1 schermige bandiet. 7 oktober 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten