Keetie 30 september 2012 gestart Share 30 september 2012 gestart Een paar vragen: Zijn de punten die je kunt winnen met contests retropunten of gewone wedstrijdpunten? Als je iets organiseert, wie deelt ze dan uit? Worden de punten meteen opgeteld of later erbij gezet zoals met de awards? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 september 2012 gepost Share 30 september 2012 gepost De punten zijn wedstrijdpunten, verder hebben ze dus geen betekenis. Zou je het liever anders zien? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 september 2012 gepost Auteur Share 30 september 2012 gepost Heel lang heb ik gedacht dat het retropunten waren, maar ik zag niets veranderen. Je zou er een poll aan kunnen wagen, wat zouden de forumleden willen winnen: retropunten of wedstrijdpunten. (Je retropunten gedeelte hierboven mist nog heel veel informatie en icons). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 september 2012 gepost Share 30 september 2012 gepost Plaatjes gefixt, gebrek aan info ligt aan de maker van het systeem Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 september 2012 gepost Share 30 september 2012 gepost (aangepast) Ligt het aan mij of ben ik de enige die niet weet waar het over gaat? Ik zie nergens Contestpunten / wedstrijdpunten en/of plaatjes staan... Waar zou ik die moeten kunnen vinden? 30 september 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 september 2012 gepost Share 30 september 2012 gepost Ligt het aan mij of ben ik de enige die niet weet waar het over gaat? Ik zie nergens Contestpunten / wedstrijdpunten en/of plaatjes staan... Waar zou ik die moeten kunnen vinden? Contest/wedstrijdpunten bedoelt Keetie de scores mee die je per contest haalt. De plaatjes ontbraken van de Retropunten tab (boven in beeld klikken op Retropunten) Die twee zijn alleen niet gekoppeld, punten in een contest vertalen niet naar Retropunten op dit moment. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 oktober 2012 gepost Auteur Share 1 oktober 2012 gepost Klopt helemaal. Ik wilde het van de kant van contest organisator weten, voor geval ik ook eens iets verzin. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten