Xtincthed 29 september 2012 gestart Share 29 september 2012 gestart Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost, maar er moesten moelijke keuzes gemaakt worden! Uiteindelijk is het me gelukt om een Top 10 NES games samen te stellen en nu is het aan jullie om te kijken of je het daar totaal mee eens of oneens bent Check de video op en laat je eigen top 10 weten in een comment of een video reply!voor meer videos kun je terecht op http://www.facebook.com/drretromd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 september 2012 gepost Share 29 september 2012 gepost Ik heb nu geen tijd hem helemaal te bekijken, maar je Engels is erg goed! Alleen jammer dat de muziek/gamegeluid alleen op links zit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 29 september 2012 gepost Auteur Share 29 september 2012 gepost mjah de NES is mono geluid helaas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 september 2012 gepost Share 29 september 2012 gepost mjah de NES is mono geluid helaas Die kun je gewoon over 2 kanalen splitten hoor. Of je audiofile 2x importeren Ik zal er volgende week even voor gaan zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.